Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie gaan er ook naar thunderdome?

Wie gaan er ook naar thunderdome?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga thunderdome. Volgend weekend ook DR peacock in concert. Ik heb al genoeg nacht feesten nuchter doorgehaald, maar dat is wel drama. Rond 04:00 05:00 kak je toch echt goed in. Maar meestal gewoon pep
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie gaan er de 26e ook lekker naar thunderdome? Ik heb al wat gehaald om wakker te blijven, want duurt gewoon tot 7 uur 's ochtends. Ik zie de meeste mensen niet zo ff snel een nachtje doorhalen als ze compleet nuchter zijn en er al een paar uurtjes hakken op hebben zitten. Heeft iemand hier wel eens op een feestje het nachtje nuchter doorgehaald? Laat ff weten in de reacties hieronder, want ik ben wel benieuwd (met nuchter bedoel ik natuurlijk legaal nuchter, dus met uitzondering van 2 biertjes om naar huis te rijden)
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen Thunderdome voor mij dit jaar, is me iets te commercieel! Al ga ik wel buurten bij de preparty & afterparty. :mrgreen:
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bas zei:
Geen Thunderdome voor mij dit jaar, is me iets te commercieel! Al ga ik wel buurten bij de preparty & afterparty. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Ze hebben ook zalen met beetje oldschool of terror of industrial! Je hoeft niet bij de mainstage te staan. Dat is toch niet allemaal commercieel te noemen toch. Vooral van die zaal met industrial ga ik echt helemaal watertanden.

Fiets
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja ik heb die line up bekeken. Daar hebben ze nog de echte helden uit de oude thunderdome's. Gek dat ze bij thunderdome niet zo'n zaal hebben. Maar geen industrial daar dat is wel jammer.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikbeneenfiets zei:
Ze hebben ook zalen met beetje oldschool of terror of industrial! Je hoeft niet bij de mainstage te staan. Dat is toch niet allemaal commercieel te noemen toch. Vooral van die zaal met industrial ga ik echt helemaal watertanden.

Fiets
Klik om te vergroten...
Pandemonium :blushing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."