#1
Ik ga thunderdome. Volgend weekend ook DR peacock in concert. Ik heb al genoeg nacht feesten nuchter doorgehaald, maar dat is wel drama. Rond 04:00 05:00 kak je toch echt goed in. Maar meestal gewoon pep

Ze hebben ook zalen met beetje oldschool of terror of industrial! Je hoeft niet bij de mainstage te staan. Dat is toch niet allemaal commercieel te noemen toch. Vooral van die zaal met industrial ga ik echt helemaal watertanden.Geen Thunderdome voor mij dit jaar, is me iets te commercieel! Al ga ik wel buurten bij de preparty & afterparty.![]()
PandemoniumZe hebben ook zalen met beetje oldschool of terror of industrial! Je hoeft niet bij de mainstage te staan. Dat is toch niet allemaal commercieel te noemen toch. Vooral van die zaal met industrial ga ik echt helemaal watertanden.
Fiets
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."