Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrum n bass liefhebbers

Drum n bass liefhebbers

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaa nou ja echt jaren niet uitgeweest, en was laatst voor het eerst weer uit bij liquicity! Dus dat was genieten!
J
JamiejamesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heyhey,

Ik vroeg me af of hier mensen zitten die ook regelmatig naar drum n bass feestjes gaan en die het leuk lijken om te meeten. het leek me eventueel een leuk idee om iets van een groepsapp aan te maken. Ik ga zelf heel regelmatig naar feestjes en ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen
:)
Zijn er mensen geintereseerd?

Verwijderen
Aanpassen
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ging vroeger naar elk drum n bass feestje wat er was. Lijkt me wel eens leuk om misschien weer eens te gaan. Wil best in die groepsapp. Ga je naar blackout?
J
JamiejamesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nice! Is het lang geleden dat je naar een feestje bent geweest? Ja ik ga naar blackout :grin: ik heb trouwens nog geen groepsapp , ik wou der een maken als er genoeg mensen geintereseert waren :wink:
J
JamiejamesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh toch al een tijdje niet meer dus. Oeeh liquicity , ik ga dit jaar naar het zomerfestival😍
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik woon in Utrecht wilde eigenlijk vrijdag weer eens een techno feestje pakken in basis, om het uitgaan weer op te pakken en mijn horizon te verbreden. Maar als blackout nog niet uitverkocht is switch ik misschien toch daar naartoe. Weer eens wat echte neuro erin knallen dat was echt mijn ding altijd.
J
JamiejamesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Utrecht is leuk! K woon zelf in venlo :/ wel nice dat je het uitgaan weer wil op pakken hahah. Hoe oud ben je dan eigenlijk? Oeh ik hoorde dat blackout was uitverkocht, maar er zal vast wel iets op ticketswap staan.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#8
26 inmiddels! Dus nog een prima leeftijd om uit te gaan ^^. Major leagues waren altijd mijn favoriete feestjes vroeger.
J
JamiejamesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent idd nog zat hahah!!
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga regelmatig naar DNB feestjes.
Uiteraard staat Liquicity festival ook op de agenda!
Ik ben overigens 33. Niks mis mee hoor
J
JamiejamesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nice, en mee de leeftijd hoort niks uit te maken idd! Zolang je maar plezier hebt :)
T
TrickVLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoek je toevallig nog mensen voor de groepsapp? Als de corona straks voorbij is ga ik maar al te graag mee!
K
KoekieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tis just da, gewoon genieten van de muziek no mather what. Laatste dnb feestje was kompass, chase & status. Da was zalig, mis de uitgaanstijden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."