Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey hey, Ik vroeg me af hoe de huidige quarantainesituatie i.v.m. het coronavirus jullie drugsgebruik beinvloedt. Wie tript 'm elke dag de pan uit in z'n eentje? Wie ziet dit juist als een kans om even lekker drugs- en/of alcoholvrij te zijn? Het lijkt me leuk hier een hoop verhalen te verzamelen van hoe iedereen hier mee dealt! Ik zelf had in het begin van de quarantaine nogal wat struggles met discipline. Door 't thuiswerken had ik bijvoorbeeld geen specifieke reden meer om 's ochtends vroeg uit bed te komen, en daardoor ook weinig reden om me 's avonds in te houden om de volgende dag fris en helder te zijn. Van 't een kwam 't ander en op een gegeven moment had ik een ENORME pep-binge achter de rug in mijn eentje. Achteraf dacht ik echt wtf heb ik nu weer gedaan, voelde me natuurlijk flink kut, schaamde me voor mezelf etc, en je zou kunnen zeggen dat dit een soort van 'bottom' was. Maar hierdoor kreeg ik juist de motivatie om 't een en ander te veranderen, en sinds dat moment ben ik weer veel gaan sporten, op vaste tijden opstaan, gezond eten, en al dat soort shit. Dit heeft me echt in een soort van super goede en gezonde vibe gelanceerd, voel me nu echt heerlijk en ik zie de rest van de quarantaine als een kans om juist goede en gezonde gewoontes in mijn leven te brengen, aangezien ik daar nu alle tijd en aandacht voor heb. Dus, dat is zo'n beetje mijn situatie, ben nu benieuwd naar die van jullie!"
"Hahaha net nadat ik dit topic gestart had ging ik even buiten een rondje lopen, kom ik twee random meisjes tegen die xtc gebruikt hebben"
"Cerberus zei: Ik ben momenteel relatief drugsvrij (op suiker en chocolade na ), om een medische reden (anders zou ik wel alcohol en koffie drinken). Dat het nu quarantaine is, maakt het gemakkelijker om mij daadwerkelijk eraan te houden, omdat er geen sociale bijeenkomsten zijn. Ik ga binnenkort normaal wel truffels doen, op voorwaarde dat mijn medische klacht blijft afbouwen zoals het momenteel doet. Klik om te vergroten... Het scheelt inderdaad enorm dat er geen sociale bijeenkomsten zijn, dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker om geen alcohol te drinken!"
"KevinHenni zei: Dan is mijn vraag, voor de mensen die gebruiken tijden quarantaine, gebruiken jullie alleen wat er nog thuis ligt? Of blijven jullie het gewoon halen ondanks kans op besmetting? Klik om te vergroten... Tja toen het op was heb ik toch maar ff wat bijgekocht. Dan maar wat risico.. Wel ook meteen goed gehamsterd bij te dealer zodat ik als het goed is makkelijk de hele quarantaine uit kan zitten."
"Psilocyloner zei: Ik heb een keer 3-MMC oraal en een keer nasaal gedaan thuis, iets wat ik onder normale omstandigheden nooit thuis zou hebben gedaan. Ook heb ik toevallig recent een kleine sample 2F-DCK besteld... Normaal gebruik ik thuis geen drugs, nu hooguit een enkele keer, bij hoge uitzondering. Daarmee ligt al met al het totale middelengebruik nog altijd lager dan wanneer alles gewoon zou zijn gelopen zoals gepland, met feestjes en dergelijke. Overall komt dit me eigenlijk wel goed uit, omdat ik vooral psychedelica gebruik en sinds begin van het jaar, na eerst een stop van 3 maanden, al het voornemen had om me eerst te richten op een paar paddotripjes in het bos met een wat serieuzere intentie, in plaats van in beginsel louter vermaak op feestjes. Even back to nature, zoals ik ergens anders ook al heb gezegd. Het heeft zo moeten zijn denk ik. Klik om te vergroten... Nice! Ben ook van plan deze quarantaine nog een keer een serieuze lsd trip te doen all by myself."
"Ik vroeg me af of hier mensen zijn die wel eens in aanraking zijn gekomen met de politie als gevolg van het bestellen van drugs via het dark web. Je hoort wel eens dat mensen bijvoorbeeld moeten tekenen wanneer de bestelling wordt bezorgd, wat dan op een actie van de politie zou wijzen. Zodra je tekent ben je volgens de wet verantwoordelijk voor de inhoudt van de bestelling. Zijn er mensen die zoiets hebben meegemaakt? Ook heeft de politie afgelopen jaar verschillende mensen benaderd omdat ze online drugs zouden hebben besteld (zie https://www.rtlnieuws.nl/technieuws...t-37-kopers-van-drugs-op-darkweb-een-bezoekje). Ik ga ervan uit dat dit maar heel zelden voorkomt, maar je weet maar nooit; iemand hier wie dit ooit is overkomen? Ben erg benieuwd naar jullie verhalen. En overigens, mocht je nou juist al vaak drugs hebben besteld via het dark web zonder dat daar politie aan te pas is gekomen, schroom dan niet om ook dat te delen!"
"Dat ben ik met je eens, maar sporadisch gebeurt het blijkbaar wel (https://www.rtlnieuws.nl/technieuws...t-37-kopers-van-drugs-op-darkweb-een-bezoekje). Ben erg benieuwd of iemand hier zelf ervaring mee heeft."
"Eik zei: Interessant report! Ik heb wel eens eerder met mensen gesproken die eenmalig heroine hebben geprobeerd en het daarbij hebben gelaten. Het percentage mensen dat heroine probeert en verslaafd raakt ligt lager dan ik oorspronkelijk verwachte (rond 1/3 meen ik me te herinneren) maar is nog steeds heel hoog. Zelf durf ik het niet aan in ieder geval. Ik heb teveel te verliezen en ik vermoed dat het effect mij minder kan interesseren dan bijvoorbeeld een nieuw psychedelicum. Zullen we afspreken dat je hier over een jaar komt rapporteren dat je niet opnieuw heroine hebt gebruikt?! Dat lijkt me voor iedereen het beste Klik om te vergroten... Ik ben 2 maanden te laat (kom hier niet meer zoveel de laatste tijd) maar ik was het niet vergeten! Bij deze rapporteer ik officieel dat het bij die ene keer is gebleven. Totaal geen behoefte meer aan gehad eigenlijk."
"Klopt! Volgensmij imiteert 2c-b alleen serotonine, zoals je zegt, en maakt het helemaal geen gebruik van je eigen serotoninevooraad. Dus ik denk dat het geen probleem is. En wat betreft je andere vragen, ik heb het wel eens genomen toen de xtc al een tijdje uitgewerkt was (paar uur later) en kreeg toen door de 2c-b toch weer een beetje dat lekkere xtc-gevoel. Verder niet heel veel ervaring mee."
"Iemand een idee heeft hoe dit komt? Op zo'n beetje alle RC websites die ik met een half uurtje Googlen kon vinden is de benzo fury uitverkocht, volgens mij al sinds een paar maanden."