Dat is ook de bedoeling van die modknipJa sorry hoor wat is dit voor verrekte onzin met die modknips, ik kan dit niet lezen met m'n brakke kop op deze manier![]()
Dat is ook de bedoeling van die modknipJa sorry hoor wat is dit voor verrekte onzin met die modknips, ik kan dit niet lezen met m'n brakke kop op deze manier![]()
Hahahahaha klinkt logischDat is ook de bedoeling van die modknip![]()
Akkoord, al is het meer een vraag gericht op een bitcoin deposit bij betreffende market??? off topic denk ik, ik heb niet helemaal de OP gelezen om eerlijk te zijn
Bitcoin transacties kunnen superlang duren omdat het wat tijd kost om een “block” te verifiëren. Als je bitcoins koopt voor echt geld of andere cryptovaluta betaal je daar een meestal een “fee” voor en je verliest wat valuta aan de “wisselkoers”.
Dat is goed nieuws want als iets je geld kost kan je er zelf ook geld aan verdienen. Je kan zelf een programma maken dat automatisch valuta voor jou verhandeld en daar “fees” voor vragen en verdienen aan de wisselkoers. Het is niet erg moeilijk om een mooi algoritme te maken.
Cryptovaluta minen is (allang) niet meer winstgevend. Slim handelen wel. Geautomatiseerd slim handelen met een eigen aanpasbaar algoritme is helemaal voor winnaars.
Bitcoin transacties kunnen superlang duren omdat het wat tijd kost om een “block” te verifiëren. Als je bitcoins koopt voor echt geld of andere cryptovaluta betaal je daar een meestal een “fee” voor en je verliest wat valuta aan de “wisselkoers”.
Dat is goed nieuws want als iets je geld kost kan je er zelf ook geld aan verdienen. Je kan zelf een programma maken dat automatisch valuta voor jou verhandeld en daar “fees” voor vragen en verdienen aan de wisselkoers. Het is niet erg moeilijk om een mooi algoritme te maken.
Cryptovaluta minen is (allang) niet meer winstgevend. Slim handelen wel. Geautomatiseerd slim handelen met een eigen aanpasbaar algoritme is helemaal voor winnaars.
Ziet er naar uit dat Amfitamientje Power enorm veel van bitcoins afweet. Ieg meer dan ik. Dus succes.Die stuur ik naar je in een PB. Niks opzienbarends, maar wil niet door de amateurdetective te vinden zijn op zoekmachines. (In het algemeen kan je idioot veel te weten komen over iemand via internet, simpelweg google.) Vandaar liever zo, post je antwoord maar gewoon hier hoor.
Als je de pdf leest kom je er al snel achter wat er in de plaats van 'modknip' moet staanJa sorry hoor wat is dit voor verrekte onzin met die modknips, ik kan dit niet lezen met m'n brakke kop op deze manier![]()
Bedankt topper, maar dat zal ik morgen wel even doenAls je de pdf leest kom je er al snel achter wat er in de plaats van 'modknip' moet staan![]()
Kan je daar misschien iets meer over vertellen?Bitcoin transacties kunnen superlang duren omdat het wat tijd kost om een “block” te verifiëren. Als je bitcoins koopt voor echt geld of andere cryptovaluta betaal je daar een meestal een “fee” voor en je verliest wat valuta aan de “wisselkoers”.
Geldt dit alleen voor het kopen van bitcoins voor echt geld? Of bedoel je dat het het juiste moment kiest om een product te kopen?Het is niet erg moeilijk om een mooi algoritme te maken.
Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat met deze transactie. Ik heb wel eens gehad dat het 1,5 dag duurde, maar vind 2 weken wel zorgwekkend idd.Yes! dankjewel![]()
Aan de ban van Amfitamientje Power te zien kwam je er nog goed mee weg.ik kreeg opeens een scherm met
Daar was ik zelf ook wel opgekomen en dat werkt dus niet. Ik zie het geld naar een adres gestuurd zijn maar wordt niet bijgeschreven op de wallet en blijft pending.Je kan dit zelf toch ook uitzoeken? Ga naar blockchain en volg je transactie?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."