Wat zijn de gegevens van de transactie? Ik bedoel er staan geen privé gegevens in en ook niet wat je gekocht hebt.
Het is niet de bedoeling hier reviews te geven over specifieke verkopers op dit soort marktsites. Zoals iedereen op DF kan weten, is het strikt verboden om dealers te benoemen of te vragen hoe je drugs kan krijgen.
Dus vragen zoals: hoe kom je op *modknip: geen naam noemen aub* zijn mogelijk al verboden (misschien is het goed dat een moderator duidelijkheid kan geven of het toegestaan is of niet.)
Mijn vraag is bij deze beantwoord.Namen noemen mag inderdaad niet. Je had duidelijk geen kwade bedoelingen maar let hier in het vervolg graag op!
Precies het topic wat ik nodig had!!! Kan je me helpen via pb met een vraag @Rayyar ?
Lijkt me ook beterAls je de vraag hier stelt kunnen wij er ook van leren![]()
Akkoord, al is het meer een vraag gericht op een bitcoin deposit bij betreffende market??? off topic denk ik, ik heb niet helemaal de OP gelezen om eerlijk te zijnAls je de vraag hier stelt kunnen wij er ook van leren![]()
Stel gerust je vraag, maar ik ben nou ook weer geen expert...Akkoord, al is het meer een vraag gericht op een bitcoin deposit bij betreffende market??? off topic denk ik, ik heb niet helemaal de OP gelezen om eerlijk te zijn
Dat is ook de bedoeling van die modknipJa sorry hoor wat is dit voor verrekte onzin met die modknips, ik kan dit niet lezen met m'n brakke kop op deze manier![]()
Hahahahaha klinkt logischDat is ook de bedoeling van die modknip![]()
Akkoord, al is het meer een vraag gericht op een bitcoin deposit bij betreffende market??? off topic denk ik, ik heb niet helemaal de OP gelezen om eerlijk te zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."