Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerkoopwebsites - De waarheid en onzin

Verkoopwebsites - De waarheid en onzin

134 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
Anunnaki zei:
Ja sorry hoor wat is dit voor verrekte onzin met die modknips, ik kan dit niet lezen met m'n brakke kop op deze manier :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Dat is ook de bedoeling van die modknip :tearsofjoy:
A
AnunnakiLid
De Dunne zei:
Dat is ook de bedoeling van die modknip :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hahahahaha klinkt logisch
D
De Rijdende RachidLid
Iemand die ik laatst tegenkwam vertelde me een verhaal ;

Korte samenvatting : transactie komt niet aan op account marketplace, latere transacties wel. hoe?

Net begonnen met het Deepweb gebeuren, en een acc gemaakt op de market die ik voorbij zag flitsen eerder op dit forum. Inmiddels is hij ruim 25 bestellingen (tot nu toe allemaal aangekomen en kwaliteit, damn) en ook een hoop centen verder, toch irriteert er iets. Er is een Deposit gedaan naar betreffende market. Dit is gebeurd vanuit Bitonic. Was een van de eerdere keren, de wallet was nog niet on point dus maakte hij direct over vanaf de exchanger naar het wallet adres van de market die wordt weergegeven bij je account. (Hiervoor meerdere transacties zonder problemen op deze manier, binnen een halfuur op zijn account. ) Deze x echter anders. Op het account blijft hij op pending staan. Dit bericht staat er inmiddels al ruim 2 weken :

You have a punding incomjing depositas of ฿**************. The confirmeetion takes 20 minutos (2 confirmeetions) in average.

Deposit22 (Uncoinnfirmed)
฿***************

Deposit23
฿
Balance24
฿****************************
(Spelling is bewust veranderd)

Hierna zijn meerdere, meer als 15 transacties gedaan naar en vanaf het betreffende account. Stel er is 10 euro aan bitcoins gekocht en erheen gezonden, wordt het bedrag in het bericht hierboven opgehoogd en na de nodige confirms weer afgeschreven.
Alles is aanwezig, van bevestigingsmails, trans.ID, adress waar t is heen gestuurd. Deze persoon had er de ballen verstand van maar heeft er al uren ingestoken dus inmiddels aardig op de hoogte. Support is echt ruk daar, na tientallen berichten en sporadische terug met vaak als antwoord Noted Ty. Via blockchain tracker en andere trackers kan je het bedrag zien! op een adress. Maar het wordt maar niet definitief gedeposit op het account. Maximaal frustrerend dus, en heb het idee dat het iets heel kleins is wat hij zelf niet goed heb gedaan ofzo.

Sorry lange post, maar is geen lullig bedrag en zoiets kan hem nogal op de zenuwen werken. Misschien weten jullie wat, gezien hij uren engelstalige fora heeft doorgespit en veel mensen met hetzelfde probleem ziet.

Thanks in advance, voor t lezen iig
D
De Rijdende RachidLid
Die stuur ik naar je in een PB. Niks opzienbarends, maar wil niet door de amateurdetective te vinden zijn op zoekmachines. (In het algemeen kan je idioot veel te weten komen over iemand via internet, simpelweg google.) Vandaar liever zo, post je antwoord maar gewoon hier hoor.
A
Amfitamientje PowerLid
Zwijgrecht zei:
Akkoord, al is het meer een vraag gericht op een bitcoin deposit bij betreffende market??? off topic denk ik, ik heb niet helemaal de OP gelezen om eerlijk te zijn
Klik om te vergroten...

Bitcoin transacties kunnen superlang duren omdat het wat tijd kost om een “block” te verifiëren. Als je bitcoins koopt voor echt geld of andere cryptovaluta betaal je daar een meestal een “fee” voor en je verliest wat valuta aan de “wisselkoers”.

Dat is goed nieuws want als iets je geld kost kan je er zelf ook geld aan verdienen. Je kan zelf een programma maken dat automatisch valuta voor jou verhandeld en daar “fees” voor vragen en verdienen aan de wisselkoers. Het is niet erg moeilijk om een mooi algoritme te maken.

Cryptovaluta minen is (allang) niet meer winstgevend. Slim handelen wel. Geautomatiseerd slim handelen met een eigen aanpasbaar algoritme is helemaal voor winnaars.
A
Amfitamientje PowerLid
Je kan de transactie volgen in bijvoorbeeld “blockchain.com” klik op het vergrootglas en vul de transactie in.

Dat is het mooie van blockchain. Je kan alles live volgen.
D
De Rijdende RachidLid
Amfitamientje Power zei:
Bitcoin transacties kunnen superlang duren omdat het wat tijd kost om een “block” te verifiëren. Als je bitcoins koopt voor echt geld of andere cryptovaluta betaal je daar een meestal een “fee” voor en je verliest wat valuta aan de “wisselkoers”.

Dat is goed nieuws want als iets je geld kost kan je er zelf ook geld aan verdienen. Je kan zelf een programma maken dat automatisch valuta voor jou verhandeld en daar “fees” voor vragen en verdienen aan de wisselkoers. Het is niet erg moeilijk om een mooi algoritme te maken.

Cryptovaluta minen is (allang) niet meer winstgevend. Slim handelen wel. Geautomatiseerd slim handelen met een eigen aanpasbaar algoritme is helemaal voor winnaars.
Klik om te vergroten...
Amfitamientje Power zei:

Klik om te vergroten...

Thanks! En je laatste stukje is altijd interessant. Geld verdienen dan, haha.

Maar deze transactie heeft inmiddels over de 1500 confirms, als ik de blockchain inzie
(niet arrogant bedoeld absoluut niet maar hij heeft hier echt al uren op zitten freaken en komt er maar niet uit. De meest voor de hand liggende dingen heeft ie al geprobeerd. Hij heeft geen achtergrond in computerwerk o.i.d dus het zal misschien iets heel simpels zijn wat hij niet weet. Geprobeerd de wallet te vinden waar het is heengegaan wat lukt, maar wordt er niet veel wijzer van. De coin staat nog steeds in het adres wat hij heeft gekregen bij het transactieoverzicht. Meerdere websites geven het aan, unspent.
र
रतिLid
Zwijgrecht zei:
Die stuur ik naar je in een PB. Niks opzienbarends, maar wil niet door de amateurdetective te vinden zijn op zoekmachines. (In het algemeen kan je idioot veel te weten komen over iemand via internet, simpelweg google.) Vandaar liever zo, post je antwoord maar gewoon hier hoor.
Klik om te vergroten...
Ziet er naar uit dat Amfitamientje Power enorm veel van bitcoins afweet. Ieg meer dan ik. Dus succes.
Wel een vervelend probleem dat je hebt idd. Ik "weet" enkel dat je er het beste aan doet een hoge fee te betalen, zodat een transactie zsm verloopt. Maar als mining niet langer winstgevend is, geldt dit mss niet meer.
D
De Rijdende RachidLid
Yes! dankjewel:handfist:
र
रतिLid
Anunnaki zei:
Ja sorry hoor wat is dit voor verrekte onzin met die modknips, ik kan dit niet lezen met m'n brakke kop op deze manier :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Als je de pdf leest kom je er al snel achter wat er in de plaats van 'modknip' moet staan :wink:
A
AnunnakiLid
Rayyar zei:
Als je de pdf leest kom je er al snel achter wat er in de plaats van 'modknip' moet staan :wink:
Klik om te vergroten...
Bedankt topper, maar dat zal ik morgen wel even doen :lolol:
र
रतिLid
Amfitamientje Power zei:

Klik om te vergroten...
Kan je daar misschien iets meer over vertellen?
Amfitamientje Power zei:
Het is niet erg moeilijk om een mooi algoritme te maken.
Klik om te vergroten...
Geldt dit alleen voor het kopen van bitcoins voor echt geld? Of bedoel je dat het het juiste moment kiest om een product te kopen?

Ik koop zelf trouwens geen bitcoins via het web maar via een bitcoin atm machine. Veel minder gedoe en gegarandeerd anoniem. Toegegeven, een hoge wisselkoers. Maar ik heb zo mijn twijfels over de anonimiteit van transacties wanneer je bitcoins via het web koopt. https://99bitcoins.com/buy-bitcoin/buy-bitcoin-anonymously-without-id/
र
रतिLid
Zwijgrecht zei:
Yes! dankjewel:handfist:
Klik om te vergroten...
Hou ons op de hoogte hoe het verder gaat met deze transactie. Ik heb wel eens gehad dat het 1,5 dag duurde, maar vind 2 weken wel zorgwekkend idd.
D
De Rijdende RachidLid
ik kreeg opeens een scherm met
Waarschuwing
Dealen of anderszins informatie vragen over of naar de verkoop(punten) van drugs is NIET toegestaan op DrugsForum, ook niet via privéberichten (conversaties). Indien dit ontdekt wordt, zal er direct overgegaan worden tot het geven van een permanente ban.

Lees de forumregels!

Ik snap het niet daar vraag ik toch niet om
र
रतिLid
Zwijgrecht zei:
ik kreeg opeens een scherm met
Klik om te vergroten...
Aan de ban van Amfitamientje Power te zien kwam je er nog goed mee weg.
Is het wel goed gegaan verder met de oplossing van je probleem?
D
De Rijdende RachidLid
Nope, nog steeds niet. Raar want we hadden het over een bitcoin transactie, er werd geeneens gepraat over drugs???
NVM Die ban had hier niks mee te maken
A
AvīciLid
Je kan dit zelf toch ook uitzoeken? Ga naar blockchain en volg je transactie?
D
De Rijdende RachidLid
Avīci zei:
Je kan dit zelf toch ook uitzoeken? Ga naar blockchain en volg je transactie?
Klik om te vergroten...
Daar was ik zelf ook wel opgekomen en dat werkt dus niet. Ik zie het geld naar een adres gestuurd zijn maar wordt niet bijgeschreven op de wallet en blijft pending.
A
AvīciLid
En de transactie is confirmed?
D
De Rijdende RachidLid
@Avīci
Jij ook geen idee wat het kan zijn? Ik had even hoop gister :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."