Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste mensen, Vaak gebruik ik na een avond stimulerende middelen nuttigen, coke, xtc etc, een benzodiazepine zoals Xanax(alprazolam) om tot rust te komen en te kunnen slapen. Helaas bij het wakker worden kan iedereen aan mij horen dat ik onder invloed ben van een benzo gezien ik de woorden niet meer normaal uit mijn mond krijg. De woorden komen er mompelend uit, slurred speech, en daar lijkt voor mij niks aan te doen afgezien van afwachten tot de benzo is uitgewerkt. Helaas werken zelfs de benzos met een korte half life een flink aantal uur, zelfs de korte variant als alprazolam(xanax). Dit is zeer onwenselijk gezien ik sochtends gewoon normaal moet overkomen als ik naar mijn werk ga e.d. Mijn vraag is; weet iemand of dit effect te stoppen is? Zou bijvoorbeeld een lijn coke nemen dit effect direct stoppen of is er een ander middel/methode zodat deze vervelende bijwerking direct over is? ps. zijn er betere middelen om na simulanten te gebruiken om te kunnen slapen? Het mixen van benzos en alcohol doe ik al jaren maar het is in principe niet het beste idee. Alle tips zijn zeer welkom =]"
"Klopt. Maar gebeurd vaker in het weekend en dan moet ik de volgende dag mensen zien die dit niet door moeten hebben zoals ouders e.d."
"Hallo allemaal, Als enige tijd ben ik mij aan het verkennen in de wereld van de verschillende research chemicals, ook wel designer drugs genoemd. Er zijn online erg veel aanbieders van deze middelen met Nederlandse websites en support. Ook is de bestelling vaak binnen een dag of twee binnen. Het gaat hier, zoals de meeste van jullie weten om middelen die nog niet aan de opiumlijst zijn toegevoegd en daarom legaal verhandeld mogen worden. Alles websites beloven bij de aangeboden producten en zuiverheid van minimaal 98-99%. Dit is naar mijn mening niet realistisch waardoor ik begin te twijfelen aan het productieproces van deze tussenpersonen. Daarom mijn vraag aan jullie, weten jullie wie de producenten zijn van deze research chemicals? Ik zou graag de lab rapporten op willen vragen waaruit de zuiverheid per product blijkt. Ook ben ik benieuwd of het spul niet allemaal uit China en India wordt geïmporteerd waar vaak gevaarlijke vervuiling in kan zitten. Zelf ben ik uiteraard al flink op zoek gegaan maar de webshops doen hun best dit niet openbaar te maken. De bevindingen worden uiteraard op dit topic gedeeld =]"
"Ja het is zeker een smerig, riskant wereldje. Weet iemand van jullie welke studie je nodig hebt om zelf research chemicals te mogen produceren in een eigen lab? Ik ben dit aan het overwegen. Gezien de wereld van chemie zoveel verschillende specialisaties heeft, en de hbo studies vaak worden volgestopt met maanden/jaren aan studiematerie die ik voor mijn doel toch nooit zal gebruiken, vraag ik mij af wat de beste/snelste manier is om legaal en met genoeg kennis deze stoffen te mogen produceren in een eigen laboratorium. Zijn er scheikundige in de zaal die mij dit willen toelichten? Zou top zijn."
"CuriousExplorer zei: Dus eigenlijk vraag je hoe je drugs kunt maken in de toekomst? Of het nou (voorlopige legale) rc' s zijn maakt niet uit. Klik om te vergroten... Haha ik snap wat je bedoeld maar ik doel meer op een carriere die zich richt op het ontwikkelen van nieuwe psychoactieve stoffen. Als ik simpelweg (illegale) drugs zou willen maken neem ik wel een zomer cursus in brabant. Verdient nog stuk beter ook =] KlaasVaak zei: Lijkt me niet veel perspectief bieden, straks wordt alles misschien verboden en dan zit je met je studie. Klik om te vergroten... Het lijkt mij dat wanneer je een specialisatie op het gebied van scheikunde in je zak hebt, en werkervaring op hebt gedaan, er kansen zat zijn. Het lijkt mij gewoon een interessante specialisatie om mee te beginnen in de grote wereld van de scheikunde =] En misschien stiekem de Quaaludes (methaqualone) weer leven in roepen haha"
"Hallo iedereen, Eerste post op dit forum en ik begin met een vraag. Ik vind kratom een fijn goedje en wil er eens mee gaan koken. De bedoeling is om er iets van te maken om lekker te ontspannen dus de hogere kant van dosering. Aangezien het smaakt als een bak modder, dacht ik er brownies van te maken aangezien cake de smaak ws niet zal maskeren. Waarschijnlijk gooi ik er ook wat wiet bij aangezien deze twee kruiden erg goed mixen. Heeft iemand ervaring met dergelijke creatie en zo ja, heb je tips qua dosering of soort baksel. Thx =)"
"Hoi coffeecup, Ik heb helaas in hetzelfde schuitje gezeten. Een nieuwe job in "high level" sales waar enorm veel uren en druk bij kwam kijken. Ook ik heb mij toen aan de benzo's vergrepen en ben helaas verslaafd geraakt. Op de piek nam ik zo'n 10mg alprazolam en/of 6mg clonazepam per dag. Als je dat omrekent naar diazepam kom je op aardig wat uit =/ aangezien ik de benzo's illegaal via het darkweb verkreeg, kon ik er zoveel slikken als ik maar op kon. Ik kwam er uiteindelijk achter dat het tijd was om even vol op de rem te trappen want ik kon zo echt niet meer door. Altijd moe en een hele ongezonde levensstijl gepaard met veel feesten in het weekend. Om mijzelf alle tijd te gunnen heb ik dan ook mijn baan opgezegd. Na eerst zelf proberen af te bouwen heb ik toch besloten om professionele hulp te zoeken. Tot op de dag van vandaag ben ik erg blij dat ik daarvoor heb gekozen want een benzo verslaving is niet niks. Allereerst naar de huisarts gegaan om het verhaal voor te leggen, deze heeft mij verwezen naar Jellinek in Amsterdam. Bij voorbaat wilde ik niet worden opgenomen omdat ik mijzelf sterk genoeg achte om het vanuit huis te doen. 1x per week ging ik daar langs om eerst de psycholoog te zien en daarna de verslavingsarts. Het traject is mij erg zwaar gevallen. Er waren dagen bij dat ik niet naar buiten wilde terwijl ik normaal een zeer sociaal persoon ben en ik raakte aardig depressief. Ook mijn hartslag ging door het dak en had ik regelmatig paniekaanvallen. Juist om die reden was de professionele hulp erg fijn aangezien die mensen je gerust kunnen stellen door bepaalde oefeningen en de arts de bloeddruk enz kan monitoren. Op eigen houtje afbouwen zou ik dan ook niemand aanraden aangezien het ook gevaarlijk kan zijn. De afbouw ging min of meer geleidelijk aan zoals hierboven beschreven dus 2.5mg diazepam per week eraf en de laatste 5mg per 1mg eraf. Nog een groot voordeel is dat je elke week een recept meekrijgt waardoor je het spul gewoon bij de apotheek kan halen in plaats van het illegale circuit. En ondanks dat ik het mijzelf had aangedaan en het illegaal inkocht, was de gehele behandeling verzekerd dus heb er niks voor betaald. Als ik je nog een goude tip mee mag geven, pak de oorzaak van je problemen aan dat is immers de reden waarom je naar het spul grijpt. Ik ben na dit hele verhaal totaal van carrière veranderd aangezien het niet meer werkbaar was. In plaats van elk weekend in de clubs, ben ik gaan kitesurfen en wat mij enorm helpt is de sportschool, alle stress glijd van mij af na een sessie gewichtheffen en sauna Veel succes en als je vragen hebt stel ze gerust."