#1
ik vind dat kratom nogal een vieze smaak heeft en ben er niet zeker van of de brownies de smaak volledig maskeren, maar het valt goed te proberen denk ik.
Als je er wiet bijdoet zou ik hier wel boter van maken, dit heeft dan ook minder invloed op de smaak.
Verder vind ik wiet en kratom ook een fijne combinatie, maar ik heb ze nooit beide oraal genomen tegelijk. Ik vermoed dat het inderdaad moeilijk in te schatten zou zijn welke hoeveelheden het gewenste effect zullen geven.
Als je er wiet bijdoet zou ik hier wel boter van maken, dit heeft dan ook minder invloed op de smaak.
Verder vind ik wiet en kratom ook een fijne combinatie, maar ik heb ze nooit beide oraal genomen tegelijk. Ik vermoed dat het inderdaad moeilijk in te schatten zou zijn welke hoeveelheden het gewenste effect zullen geven.