Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een kruid, onder andere anti-depressivum. Gebruik het zelf ook. Dit is er door de RIVM over geschreven, klinkt niet echt gevaarlijk: Bij combinaties van Sint Janskruid met bepaalde genees- en voedingsmiddelen kunnen ernstige interacties optreden. Het NVIC werd in 2004 9 keer geconsulteerd over deze smartdrug. Smartdrug ? Maar goed."
"Edit: Ervaring verplaatst naar tripreport, vanwege het advies hieronder!"
"Pilsener Urquell - het originele pils uit Pilsener in Tsjechie. In Nederland vrijwel enkel in de kroegen te koop waar ze veel speciaal bieren hebben. In Duitsland is het wel geregeld te koop. De moeite waard om eens te nemen."
"Okay dat is positief. Ik vroeg me af of bijvoorbeeld 100 gram van die 4:1 extract gelijk staat aan 25 gram van wat jij dan bijvoorbeeld had gehaald."
"Hey allemaal De Amerikaanse Food en Drug Administration stelde in 1997 in een rapport voor om producten te verbieden met meer dan 200 mg Ephedra per dosis. En max. 600 mg per dag. Heb er zelf nauwelijks ervaring mee. Alleen kleine doses gehad in pillen. Wat betreft Guarana: ik heb er zelf nooit meer dan 1800 mg van 4:1 extract van gebruikt, maar wel positieve berichten over gehoord. Guarana is aanzienlijk gezonder dan efedra. Guarana is zelfs te koop in reformwinkels. Dat is waarschijnlijk ook het meest voordelig. Als je het eens zou willen proberen, kan ik wel wat opsturen voor de verzendkosten. Heb nog wat liggen. Groet"
"Hey meestal valt het wel tegen wat ze hebben bij de smartshop, of het ligt aan de manier waarop we het nemen. Maar is er ook iets, naast de duidelijke paddestoelen, waar jullie WEL goede ervaringen mee hebben, wat jullie aanraden?"
"haha okay dan. hoezo?"
"Ja inderdaad. moet je ook eens oh mercy gaan luisteren - word je HELEMAAL gek. Maar ik zal een andere avatar uitkiezen: voor jou."
"Okay. die heb ik nog niet. ben benieuwd! die daarna, love and theft... Of, een mooie zin van zn laatste: I'll tell you this, I don't give a damn about your dreams."
"Tazzie zei: Ik heb laatst een heerlijke avond gehad met 2 ZOO7's. Klik om te vergroten... [/quote] Dat is "zoo7"? Ik kan het nergens vinden namelijk Bedankt trouwens"