Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"harstikke goed man. ik weet hoe moeilijk het is om te minderen. maar waarom maak je je zorgen om vrijdag en zaterdag? gewoon omdat het weekend is of omdat je dan andere mensen ontmoet die het wel doen ofzo?"
"spuiten is denk ik heftigst"
"volgens mij nemen weinig coke als bommetje...ik ken echt niemand die dat heeft gedaan...zal wel niet zo heftig werken, want anders was het veel gebruikelijker!"
"het is een hele rare rush, ik vind er zelf niks aan. en inderdaad het duurt ook niet lang."
"dan probeer je het zelf toch gewoon!"
"ik woon sinds kort weer in nederland en bij mij is het met de speed net als met de rode wijn: ik gebruik het vaak, maar heb er weinig verstand van. ik gebruikte in australie dus speed wat altijd nat was en vaak roze, maar goed kleur maakt niet zo veel uit, maar het was een soort pasta wat wij daar base noemen. ik heb het al eens eerder daar over gehad en toen dacht iemand dat ik het over ice/meth had, maar dat is dus niet zo. ik vind die speed in australie anders dan die hier en ik weet dat elke speed anders is dan de andere, maar er is duidelijk verschil tussen australische speed en wat ik hier heb greprobeerd. ik vroeg mij of iemand ook wist of ik het gewoon over andere speed heb (die base die ik bedoel dus) dan de witte spul wat ik hier gebruik. van die base wordt je lekker high, ik vind bij de speed die ik hier gebruik wordt ik alleen hyperactief en blijf lang wakker. of iemand die ook in australie aan de base is geweest en misschien daar ideeen over heeft?"
"nee is echt geen meth. dat gebruik ik ook, dus ken het verschil."
"als ik het elke dag doe, dan gebruik ik een tot twee gram per dag..ligt aan de kwaliteit... maar momenteel zit ik op vijf gram per week..."
"meth is voor mij gewoon superspeed. vind het een beetje moeilijk uit te leggen wat het verschil is. tuurlijk is het sterker en duurt het langer, maar het is toch wel iets anders dan gewone speed, maar een goede beschrijvingdaarvan ontgaat me even..."
"volgens mij blof met een lied over regen...ben te lui om naar de voorkamer te lopen om op hoesje te kijken..."