Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWas dit wel speed?

Was dit wel speed?

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het zal ouiteindelijk wel iets met amfetamine te maken gehad hebben ja. Die blauawe korrels heb ik twijfels over. Is dat niet itoevallig ets in de trant van ''anti-kalk glansspoel action''? Ik heb geen idee eigenlijk.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#2
de effecten die je beschrijft duiden overduidelijk op amfetamines

over die blauwe korrels

ik heb ook best vaak speed gehad waar donker gekleurde stipjes in te zien waren (nu toevallig ook)
A
AryanGirlLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrijdag had ik samen met een vriendin speed gesnoven en hij leek in het begin heel goed te werken. Na de eerste lijn was het meteen raak, ik werd meteen heel levendig en opgefokt net zoals zij. Toen vertrokken we met de fiets richting een feest en ik kon niet stoppen met trappen hoewel ik toch doodop was. Dat op zich vond ik al raar. Ik had een opgefokt gevoel, maar in feite geen energie extra. Dat was al een lastig gevoel want ik voelde zoveel energie vanbinnen maar kon ze door vermoeidheid niet opgebruiken en daar werd ik enorm zenuwachtig van. De rest van de avond had ik onophoudelijk koude rillingen.. weet niet of dit normaal is voor speed? En ohja, ik had op de binnenkant van mijn armen irritaties. en Ik had ook wel bijwerkingen die wel normaal zijn voor speed zoals zichtbare aders, tandenknarsen, en ik kon makkelijk wakker blijven.

De volgende ochtend voelde ik me heel raar, natuurlijk nog niks geslapen. En na 15uurs nog steeds niet kunnen stilzitten, voor me uitstaren, dinge zien die er niet zijn, .. ik was heel erg wazig van geest. Toen heb ik die speed laten zien aan een vriend en die merkte op dat er heel fijne blauwe korrels bijzaten en dat het een totaal andere smaak had dan normaal en ook geurloos was.

Misschien iemand die weet wat dat dan kan geweest zijn? Ja, is moeilijk te bepale adhv deze info. Maar iemand enig vermoeden?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien was 't wel meth :P
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#5
misschien lees ik het wel fout of ben ik te lang wakker en volg ik het niet goed..maar speed is toch altijd ampehtamine? het had best meth kunnen zijn, vooral omdat het reukloos is, maar over het algemeen lijkt het een beetje op kandij. doorzichtige kandij.
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#6
dextro-amfetamines is """gewone""" speed
Meth-afetamines is dus dat Meth wat je bedoelt

allebei dus amfetamines :wink:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja oke, dan was ik gewoon even in de war...maar dat kan gebeuren met zo'n hobby als de onze...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
denk idd dat het meth was, aangezien het geurloos was en je 15 uur zoet was met 1 lijn.. en na 15 uur nog steeds niet stil kan zitten..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
stuur het op naar een testcentrum, wij kunnen vanaf hier toch niet zien wat het is
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#10
van wie had je dat gekocht dan? een bekende of van de straat? wij hebben er even stevig over nagedacht en zijn van de mening dat het niet meth is geweest, maar dat het met een of andere rommeltje versneden was. als je niet weet van wie je het had gekocht, zul je er wel nooit achter komen. van een lijntje meth ben je niet 15 uur wakker. anders moet het wel hele goeie zijn geweest en ik denk niet dat zulke goede meth als gewone speed wordt verkocht. kan me voorstellen dat je toch benieuwd blijft wat het nu is geweest, zou ik zelf ook willen weten. vooral omdat ik weet wat voor rommel er soms bij gegooid wordt...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#11
t was zijn eerste x he.. :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klopt het dat je bij meth een coke achtige ego boost krijgt? Dat maakt het meteen heel erg anders dan normale ''ongemethyleerde'' amfetamine. want die doet dat (gelukkig) totaal niet. Dat maakt het ook meteen een stuk verslavender, je eigen door een drug voor laten liegen dat zijn gevaarlijke spelletjes.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij word je stukkie sneller opgefokt van meth dan van normale speed of niet?
A
AryanGirlLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sja van die blauwe korrels is moeilijk te verklaren. Nouja 'korrels' kun je het nie echt noemen want je moet het al bijna door een vergrootglas bekijken om te zien dat er iets blauws bijzit.

Degene van wie ik het heb gekocht ken ik best goed. Het is een kennis van me al van lange tijd voor ik met drugs begon. Maar die kerel is niet echt een dealer, hij slaat er geen winst uit, hij zorgde er enkel af en toe voor dat ik aan speed zou geraken als ik zelf niemand had.
En waar hij het vandaan gehaald heeft, weet ik niet.

Ik zou het idd ook raar vinden als het meth is, maar een vriend van mij heeft ook al de meest onbegrijpelijke stoffen in speed gevonden, zoals het beruchte TL-buis poeder en ketamine.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#15
nee van meth krijg je geen ego boost, het is gewoon sterkere speed. alhoewel ik persoonlijk wel erg narig of sip werd als ik er mee stopte. de "comedown" vond ik merkbaar sterker dan van gewone speed. opgefokt ook niet, dat wordt ik van speed ook niet. kijk, ik kan natuurlijk niet voor iedere meth gebruiker spreken. maar als ik kijk naar ons groepje, dan kan ik zeggen dat men er niet opgefokt van wordt of een te grote ego. wat ik wel merk is dat als je een paar dagen doorzakt op meth dat het een veel groter effect heeft op je mentale gesteldheid dan op speed. meer verward en snel schrikken...soms zelfs dingen uit je ooghoeken zien of iets denken te horen.
maar was het de eerste keer dat hij/zij speed nam...dan is het natuurlijk niet zo raar dat het 15 uur duurde...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het schijnt dat je er ook behoorlijk ''pornografisch'' van wordt, en dan vooral als je homo bent. 2 weken niet kunnen zitten na afloop is geen uitzondering en dan heb je nog geluk gehad. De verhalen over de homo's zijn op die zieke propaganda site te lezen. Ik las ook iets over een vent die onder invloed was en sex had m,et 2 mannen waarvan hij wist dat ze HIV hadden. :openmouth:

www.lifeormeth.com

Die site is gewoon een psychologische thriller, pure propaganda en het werkt nog ook.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb even de site gelezen...wij moeten er stiekum toch om lachen hoor, want dat is gewoon echt niet hoe wij het beleven. net als die docu over die meth verslaafden in australie...inderdaad propaganda, negatieve propaganda. ik heb het nu al zo vaak gehoord, zulke propaganda gaat gepaard met de komst van een nieuwe drugs.
maar goed, het leed van die mensen voor wie het wel een probleem is, is natuurlijk wel echt en dat vind ik erg.
wat ik wel weet en ook voor gewaarschuwd wordt, is dat het heel erg slecht voor je is. ik ken mensen die het maken en ik weet wat er in zit. bah! en tuurlijk maak ik me daar zelf wel eens zorgen over, wat zeg maar de gevolgen op langer termijn zijn op je lichaam.
ik heb inderdaad in een artikel gelezen dat als een man zes maand lang intensief meth gebruikt dat ie dan een zogenaamde chrystal-dick krijgt en alleen nog maar op meth sex kan hebben. ja oke, wij hebben te gekke sex gehad op meth, maar het is heus niet zo dat zonder meth er niks van terecht komt en voor mij is er geen verschil in hoe de sex beleefd wordt als je meth of speed op hebt. mijn vriend wordt er wel ietsjes geiler van, maar geen enorm verschil met normaal zeg maar. maar het schijnt inderdaad razendpopulair te zijn onder de homo-bevolking. waarom weet ik dan ook niet. maar ik blijf er bij dat het een zwaar overdreven probleem is en dat je het heus wel gewoon recreatief kunt gebruiken.
A
AryanGirlLid
01-01-2024, 00:00
#18
Icequeens zei:
nee van meth krijg je geen ego boost, het is gewoon sterkere speed. alhoewel ik persoonlijk wel erg narig of sip werd als ik er mee stopte. de "comedown" vond ik merkbaar sterker dan van gewone speed. opgefokt ook niet, dat wordt ik van speed ook niet. kijk, ik kan natuurlijk niet voor iedere meth gebruiker spreken. maar als ik kijk naar ons groepje, dan kan ik zeggen dat men er niet opgefokt van wordt of een te grote ego. wat ik wel merk is dat als je een paar dagen doorzakt op meth dat het een veel groter effect heeft op je mentale gesteldheid dan op speed. meer verward en snel schrikken...soms zelfs dingen uit je ooghoeken zien of iets denken te horen.
maar was het de eerste keer dat hij/zij speed nam...dan is het natuurlijk niet zo raar dat het 15 uur duurde...
Klik om te vergroten...

Euhm even enkele correcties :grin: . Het is 'zij', AryanGIRL weet je wel hehe. En het was niet men eerste keer... ik denk zo ongeveer de 15de keer ofzo..
m
muissieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoe kun je de speed nou onderscheiden van de meth??
Ziet het er anders uit? Ik had er nog nooit van gehoord
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is speed.Punt uit :)

Wrs had je dervoor atijd minder goede pep de 1e wa beter dan de andere. Maar jij dacht wrs toen je de beste pep hebt gehad in je speed-carriere dat je geen betere speed kon voorstellen.Maar wat je niet wist is dat er veeel betere pep bestaat.

En nu had je waarschijnlijk beter spul gekregen en daarom dat je dacht dat het meth was.Omdat je altijd slechtere speed had dan de speed dat je nu hebt.En je wist niet dat speed zo goed kon zijn.

Dat heeft bijna elke speed gebruiker, die gedachten dat er geen betere speed kon zijn dan de beste speed dat je al gesnoven hebt.

En erbij...De slechtere speed dat ik heb gehad kon ik ook makkelijk 15uur wakker zijn van 1 gewone lijn.Na 8 uur begint je afkick en zit je nog altijd te trillen,...en kan je niet slapen(moeilijk toch).
De 1ne afkick voel je minder dan de andere.


Ze verkopen overal slechte speed als je het moest vergelijke met de goeie speed.

Maar wij denken natuurlijk dat de slechte speed dat in belgie en nederland wordt gedeald goeie is omdat wij de slechte speed gewoon zijn.----goede speed is zeldzaam en wordt door heeeeeeel weinig dealers gedeald.


Van 1lijn goeie speed kan je 2dagen wakker blijven.En als je moest weten hoe fel dat brandt in je neus en hoe straf de geur is. :openmouth:
De meeste speed gebruikers kunnen makkelijk een lijn van 10cm in 1keer snuiven.Ik zelf heb geen moeite me een lijn van 10cm,tot dat ik is 1van de betere speed in men hande kreeg.Dat was afzien hoor,heb 3 keer moete snuifen aan een lijn van 10cm omdat ik bang was van de pijn en 1/3 van die lijn stond ik starker als die lijn van 10cm waarvan ik dacht dat het zwaar goeie was en ik mij niet kon inbeelden dat er beter pep zou bestaan.
En toen dacht ik ook dat het meth was,maar als je logish nadenk is is het niet.



Alleen vindt ik het wel raar van de geur en smaak dat jij beschreef over die speed.Maar waarschijnlijk edde u vergist hoor maar weet je zelf niet meer hoe het riekt en smaakt.En begin je je zelf leugens te vertellen zonder dat je het weet. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."