Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mss een anticlimax maar dit is waar ik het tegenwoordig mee doe 😅, na gestopt te zijn met blowen neem ik sporadisch 1 gummy, dit voelt voor mij als een dikke plak spacecake. Door 50mg HHC ben ik uren onder de pannen, bij 2 gummies ben ik compleet naar de klote (spleetoog stijl). De beertjes smaken ook best bitter door de hoge hoeveelheid HHC."
"Raver zei: Ik vond HHC echt een slap aftreksel van THC. 100mg+ doseringen. Mwah. Klik om te vergroten... Is het ook. 100% mee eens, alleen nu ik ben gestopt met blowen is dit een prima alternatief. 2 gummies en ik lig op 1 oor."
"Er is geen top zichtbaar maar die zit er wel zeker in: Gister halve plak spacecake en ik was 4-5 uur stoned. Wat een verschil met toen ik nog blowde, toen at ik er 2 om überhaupt iets te voelen. Dus nu 25% tolerantie (halve plak) voor t zelfde effect"
"Decadante zei: Yesterday I engaged me in a controlled PCP trip. Now I can understand when you take 0.5 gr all in once you get the ability to really kill someone. Jeezes man I like disasociats shit like Ketamine and 2FDCK but PCP goes way further. At some point I got sucked between worlds collided and became THE TIRAN with thoughts off genocide and shit. I asked my friends to restrain me cause I was a completely different person Stay away from PCP. At the end I'm gonna pay the pill. I kicked the shit of a guy who came to bring me to Urgency. So I ended restraining in lockdown in a crisis locked room. It was cold and eerie but interesting as fuck but it messes with your head. You display behaviour like megalomania and hypris a bit in a state of psychosis. I think I took the wrong dosis but I managed getting deranged but came down without a withdrawal feeling. Shout out to all the psychonauts here!!! Klik om te vergroten... dude een halve gram echte pcp? dat kan helemaal niet toch?. tenzij je tolerantie hebt van een dinosaurus die standaard een ons aan disso's per dag snuift/rookt. maar ff serieus echte pcp in NL? of een analoog, echte pcp staat samen met mxe boven aan mn lijstje voor kerst. bedankt alvast kerstman"
"heb nog nooit 2-mmc op, maar ik hoor eigenlijk steeds vaker dat gewoon een soort kortwerkende pep is, kan best handig zijn op zich.. de 2 in de naam 2mmc verklapt t al. amper serotonine. net als 2-fa en 2-fma. straks krijg je AMMC (alphamethylmethcathinone) aka pep met een andere naam"
"poe dat is een flinke dosis voor de eerste keer als lijn. fijn dat het goed is afgelopen. OtherShore zei: Met een beetje geluk heb je 60 mg NEP genomen. Dat is aan de hoge kant maar binnen normale grenzen. 80 mg is wel veel (te veel). Een goede startersdosis nasaal is 25–30 mg zou ik zeggen. 15 mg is erg weinig. Fijn dat het redelijk goed afgelopen is! Klik om te vergroten... bij het poeder wel ja. bij sommige potente kristallen is 10mg al genoeg, sterker nog voor sommige is 5mg al genoeg. offtopic: binnenkort ga ik de originele Pentedrone ervaren, ben zeer benieuwd. dus de P van NEP"
"Casrus zei: Onze chemsex dosis was 20 à 30 MG. Zag een aantal OEV's, maar minder controle over de seks. Klik om te vergroten... let erg op met deze grote dosissen 5-meo-mipt. je dient het op te stapelen, nooit in een keer zoveel. (geen idee of je dit hebt gedaan). dit is extreem zwaar op je hart. je zult het vast niet gerookt hebben maar let op. er zijn zelfs mensen naar het ziekenhuis gegaan bij het roken van 25mg (random review): ".... although having gone up to the maximum dosages before the doses of LD50 20 is the maximum recommended dose, 30 is considered potentially “fatal and I had poisoning smoking 25 which led me to the hospital (terrible physical sensation and BPM/high blood pressure but no vital constants threatened)." negeer dat LD50 stuk maar, maar pas op. daarnaast is het veel leuker om te stapelen, uiteindelijk ga je zwaar trippen. ik doe het in porties van 7.5mg oraal elke 3 uur"
"PieterPedia zei: Ook mag haar uiterlijk er best zijn! #milfalert @ILoveRCs 😚🙌(is uiteraard een grapje, zit je een beetje te dollen, mop) Klik om te vergroten... Hahaha, ik ga geen foto van m'n ma sturen uiteraard. Zou best vreemd zijn als ik dat zou delen"
"de meeste psychoactieve substanties verzwakken na de tht, maar onveilig is het zeker niet bij codeine. sommige substanties leven zelfs langer dan een mens, als ze maar stabiel genoeg zijn en op de meest gunstige manier worden bewaard (droog, koel, donker, (geurvrij) alhoewel ik die laatste altijd een beetje onzin vind aangezien het in een blister zit)"
"ik heb 15 jaar lang elke dag wiet gerookt (3 joints nodig om stoned te worden met erg sterke wiet). maar 1 HHC gummy van 50mg is genoeg voor mij om 3 uur stoned te zijn tegenwoordig. De tolerantie gaat van 100% naar 0% in ongeveer 1 maand. eerst had ik 2 plakjes spacecake (THC) nodig om stoned te worden, nu een halve (75% minder tolerantie dus). Ik snap dat minder blowen sws geen optie is voor de meeste mensen, was voor mij t zelfde toen ik 5 gram per week rookte. maar uiteindelijk afgebouwd had naar 5 gram per maand. dit is maar een indicatie van hoe snel je tolerantie kan dalen! en je letterlijk 10x (of meer) zo goedkoop kan uitkomen. voor mij scheelt t al 300-400 euro per maand alleen aan peuken, de wiet erbij gerekend is het 500-600 euro per maand besparing"