Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Manu76 zei: Welterusten en als je toch Benzodiazepines nodig zou hebben, dan kun je die meestal regelen via de huisarts. Dan wordt het gecontroleerd en als je vervolgens ook weet hoe gevaarlijk die pillen kunnen zijn, dan kun je je best doen om wat shit op te lossen. Want Benzodiazepines werken wel even, maar zodra ze stoppen met werken komen de problemen vaak als een boemerang keihard weer op je af. Of het nou om slecht slapen gaat, paniek gevoelens, leegte, ... Klik om te vergroten... Thanks man🙏🏼 Ik heb me toevallig al zo’n maand terug aangemeld bij psycholoog, maar er zijn lange wachtrijen. Dus in tussentijd kunnen ze niks voor me beteken. Enige wat ze voor me konden doen is telefonisch checken of het goed met me ging en mij 10 stuks Zolpidem voorschrijven. Dat is natuurlijk niks want ik slaap pas na 2x Zolpidem en ze wou het alleen een keer voorschrijven. En je hebt gelijk, alleen mijn problemen kan ik niet zo een twee oplossen helaas. Sommige hebben veel tijd nodig. Ook me baan dat ik leuk vind gaat eronder door dus het is even een best wel kut periode waar ik doorheen moet. En ik heb in verleden alprazolam op recept gehad en dat hielp me enorm, had ook geen afkick moet ik zeggen. Alleen die kon ik nu niet krijgen zonder weer een gesprek met psychiater te hebben gehad… Heel raar.. Even voor de duidelijkheid ik wil die spullen pakken wanneer echt nodig is en echt alleen tot me traject start en ik bijpassende medicijn krijg met toezicht. Ben voor de rest een actieve jongen met plannen, sport feel, fitness, kickboksen en doe ook wat met muziek. Wil gewoon iets bij de hand hebben wat me op de momenten tot rust kan krijgen en ik alsnog me ding kan blijven doen."
"dupont zei: Stress wegdrukken werkt op de lange termijn niet. Benzo’s zijn erg geniepige medicijnen - gewenning treedt snel op, en er weer vanaf komen is lastig. Je krijgt alle stress dubbel en dwars terug, slapeloosheid verergert en je kunt er depressief en suïcidaal van worden. Als je vaker dan 2-3 keer per week gebruikt kan het al link worden. Niet autorijden als je gebruikt hebt, en bij langwerkende Benzo’s ook een paar dagen erna niet. Beter ga je naar de huisarts om je strubbelingen te bespreken. Zat gezondere opties om van spanningen af te komen. Klik om te vergroten... Lang heb ik ook niet nodig. Tis even om te overbruggen tot me therapie begint. En wat je zegt klopt ook, heb me er wel in verdiept voor ik die spullen bestelde. Ben ook niet van plan om elke dag of om de dag te gebruiken, soms is het een week niet nodig. Maar op sommige dagen is het too much en vaak is het dan op werk, kan dan moeilijk even gaan mediteren met muziek op ofzo."
"Niet om stoer te doen, maar soms rook ik 5g op 1-2 dagen op. Ben wel aan het minderen..😳"
"speedygonzala zei: Ben beetje zoals hydra. Ik deed een tijd 100g p maand. De hele dag. Thans zit ik op 7-10 joints per dag. Dus 5 gram: 1-2 dagen. Dat is niet abnormaal na een tijdje is je tolernatie gwn ziek hoog. En de nicotine geeft je een rookneiging, en waarom zou je een sigaret roken als je ook een joint kan roken ? :P Bij mij help weed ook best wel met me focus dus dat bonus. GRoet SG Wil overstapen naar de vaporizer heb zo een duur kreng van storz en bickel. Dan schaadt het je longen tenminste niet en ben je af van de tabak. Plus je haalt veel meer thc uit je weed. Maar goed... das toekomsttmuziek. Vooralsnog beetje verrookt na 13 jaar nonstop dagelijks. Dus wordt tijd.... om de longen te laten helen. Eignelijk is bij drugs less meestal more. Het bijzondere is er inmiddels wel af ig. Het is gwn normaal om high te zijn. Mild humoristisch: kwam een keer nuchter op werk en toen zei iedereen van oh -insert name-, wat zie je er slaperig uit, gaat het wel of ben je beetje ziek ? Ik was gwn zwaar toe aan me joint haha en hadden me nog nooit nuchter gezien. Zou het ook nooit aan me zien. Geeft gwn een lekker filtertje voor alle prikkels. Maar ja, het less is more principe hier wel beetje uit de deur. Dus misschien doelen maar in cocnrete plannen maken. Ben wel aan het afbouwen met benzos nu ook. Toegeeflijk pas 2 dagen. Dus dat niet heel veel waard. Maar het is iets. xD. Klik om te vergroten... Precies hetzelfde had ik ook. Als je elke dag 3 gram wegrookt voor een lange tijd dan weet je op gegeven moment niet anders.. En met sigaretten had ik precies hetzelfde, sigaretten rookte ik eigenlijk alleen op me werk en ook minimaal, de rest rest van de dag waren het joints of blunts. Moet zeggen toen ik 3 maanden clean was van alles, wiet en tabak vonden mensen me niet meer zo chill😅.. Al zag ik er gezonder uit volgens hun. Veel success met afbouwen van benzos! Ik gebruik ze nu ook soms en moet eerlijk zeggen na me 2de keer gebruik Rc benzo pyrazolam wist ik gelijk waarom mensen het hier op forum afraden. Is heel link en makkelijk spul, geeft je rust en euforie en dat wil je het liefste constant ervaren. Maar goed let us know hoe het afbouwen verloopt!"
"Pyrazolam eerste keer was wel lekker, tweede keer zeker week later deed 3 mg al niks, moest 6 mg pakken en voelde nog niet veel. Toler? Of slechte batch? Gebruik heel soms, de ene week niks, andere week avondje rust. Broma is lekker, maar echt een killer.."
"Paar dagen terug nog eens Pyrazolam gedaan en ik moet zeggen is een fijne benzo als je paniek aanval hebt, maar echt niet recreatief. Je voelt je niet euforisch of vaag, je bent eigk jezelf, maar gewoon minder zorge aan je kop. En ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik heb 2 stuks van 3 mg moeten pakken wou ik wat voelen. Dus met andere worden ik ga het weer bestellen voor de dagen waar ik iets moet gaan doen, maar als je beetje wilt chillen en een beetje mellow wilt zijn moet je Bromazolam pakken. Btw dit is geen advies, beste is om niks te pakken, maar als je t toch doet dan weet je tenminste wat je kunt verwachten."
"Bijna 2 jaar verder… En ik kan zeggen dat het de domste keuze in me leven is geweest om aan benzos te beginnen. 3 klinische opnames gehad en toch weer terugvallen. Zit nu gelukkig al een tijdje op de laagste dosis en wacht af tot ik weer kan worden opgenomen worden in de kliniek. Ik hoop dat mijn bericht iemand die nu overweegt om (rc)benzo te proberen 2x laat na denken. Stay safe🙏🏼"
"Dirkdirk zei: Erg handig als je de kliniek eens van binnenuit wilt bekijken Klik om te vergroten... 3x kunnen bekijken en moet zeggen leuk is anders. Learning the hard way I guess👀"
"ljuv zei: @Hydra sorry dat ik je zomaar als voorbeeld nam. Ik dacht eigenlijk dat je niet meer online was😅 Hoe is het nu met je? Klik om te vergroten... Is niet erg. Heb t juist gepost in hoop dat het iemand zal helpen. T gaat momenteel niet zo lekker. Heb kunnen afbouwen tot 1 broma in de ochtend en 1 lorazepam 2.5mg voor t slapen gaan. Wel gebruik ik paar punten ketamine daarnaast om de paniek en angsten te onderdrukken. Word binnen 1 maand opgenomen om die laatste spullen weg te krijgen. En daarna volgt een dagbehandeling van 13 weken. 3 dagen per week ben ik dan in de groep bezig met cognitieve gedragstherapie. Moet ook even vermelden dat ik van 8-10 stuks broma per dagen naar die 1 broma en 1 lora ben gegaan. Ik zal na of tijdens me opname ook wat uitgebreider me verhaal doen. Op het moment is het me even teveel om te doen."
"Zoals titel al zegt ben ik opzoek naar een rc benzo die ik overdag kan nemen zoals het bijvoorbeeld Alprazolam. Heb nu pyrazolam(1.5mg) geprobeerd en deze zorgde ervoor dat ik niet meer kon functioneren. Fysiek en mentaal niet. Dat is wel lekker voor in de avond, maar niet voor op me werk als het me hoog zit bijvoorbeeld. Heb nu ook Norflurazepam en Broma besteld, die ga ik in me lange weekend eens uittesten."