Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LucidLucy zei: Mijn psycholoog in Zuid-Afrika deed het als hobby erbij. We hebben toen een paar van mijn dromen ontrafeld. Was best leuk om te doen en het kwam altijd heel nauwkeurig neer op de gevoelens waar ik op dat moment doorheen gingen het proces waar ik in zat. Klik om te vergroten... Haal je daar dan ook nog informatie uit. Of is het van 'hmm ja logisch'"
"12 kantige water clusters in persbuizen. Je moet minder pijpen want er komt echt alleen maar gelul uit je mond. Heb je ook nog echte bronnen in plaats van 2 boeken van kwakzalvers Denk niet dat die water clusters het probleem zijn hier. Eerder een Cluster A persoonlijkheidsstoornis"
"MahaRainbowStarseedAvatar zei: Hier op mijn blog kan je lezen hoe je heel goed gefilterd gezuiverd en hexagonaal super gestructureerd geremineraliseerd water Klik om te vergroten... Haha wat is dit nou weer voor kwakzalverij. Ik waardeer je passie maar je hebt je echt een hoop onzin laten aanpraten. En ik zeg dit als iemand met een scheikundige achtergrond *Edit Ok laat maar die persoon is gewoon mentaal onwel *Modknip* Hier moest ik wel om lachen. Een middeltje wat alle pathogenen omlegt, maar niet met je mond aan de fles want dan is het besmet. van Colloïdaal zilver is wetenschappelijk aangetoond dat het al bij tien parts per miljoen ( 10 PPM ! ) inhoudssterkte zeer effectief is tegen virussen , bacteriën , schimmels , protozoa , parasieten , EXOSOMEN , brandwonden en andere wonden Klik om te vergroten... NIET DE COLLOÏDAAL ZILVER FLES AAN JE MOND ZETTEN ANDERS BESMET JE JE HELE VOORRAAD Klik om te vergroten..."
"Uiteindelijk raak je wel meer uitgeput en zal slapen ook makkelijker gaan. En na een paar weken zal je door tolerantie ook sneller in slaap kunnen komen ja. Maar je gaat wel de hele week verrot zijn van zo lang doorhalen. Dan is de keuze vaak vrij snel gemaakt om doordeweeks toch maar een paar lijntjes te nemen om wat fitter te zijn, en dan begint de ellende vaak"
"Ik nam meestal nét iets teveel ghb voor een heerlijk powernapje van 4 a 5 uur"
"Als hij zegt dat het 2x per maand is kan je er gerust van uit gaan dat het minstens elke week is, zeker omdat jij er duidelijk minder enthousiast over bent dan hij. Verder is het gewoon gebruik goedpraten (voor zichzelf). Verdunde versie wat een onzin. Basecoke van ammoniak is doorgaans wel de betere gebruiksvorm maar dat is hetzelfde als zeggen dat je alcoholgebruik geen probleem is omdat je vodka van 30% drinkt ipv 40%"
"CuriousExplorer zei: Uit de magnetron? Klik om te vergroten... Is volgens mij om zo'n plek relatief warm en snel te laten drogen zodat er van die harde klonten en flakes ontstaan. Er leeft namelijk een wijdverspreid idee dat brokken coke beter zijn dan poeder terwijl dat in feite niks hoeft te betekenen."
"Ah de deskundige is gearriveerd. Bron: hij gebruikt al 20 jaar"
"Nee hier klopt niks van. Na het kloppen eerst 6 uur laten rijzen op kamertemperatuur, dan een nachtje in de vriezer. Volgende dag besmeren met eigeel en afbakken op 160 graden"
"Er is goed geld te verdienen met het sap van dikke padden tot je nemen. Ik zou er naar luisteren"