Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hugo909 zei: Ja, daar hoopte ik op. Stash houden en de oorspronkelijke bestelling alsnog krijgen, maar helaas. Wat ik daar besteld had was al in huis (maar niet genoeg, haha) en kreeg nu een zak NEP, en wat broma en een sample 2-FA. Keek enorm uit naar de levering van m'n bestelling, en ben best teleurgesteld dat ik die niet meer ga krijgen. Tegelijkertijd trek ik er ook lering uit, om de boel wat meer in perspectief te plaatsen. 🤷🏼♂️ Klik om te vergroten... Vandaag het bedrag teruggestort gekregen. 👍🏼"
"Sinds de ban zijn er ook veel scam kopië-sites verschenen, dus pas extra goed op."
"..week of twee geleden."
"Hier ook idd, heb nooit een after kunnen meepakken omdat na M bij mij de koek gewoon he-le-maal op is. Wil dan alleen maar opkrullen onder een dekentje en bijkomen. Ook, nóg meer off topic. Soms als ik naar de klote ben wil ik nuchter zijn, en als ik nuchter ben wil ik naar de klote. ⏩⏪⏫⏬ 🤷🏼♂️ On topic, je zou kratom kunnen proberen. Het geeft geen monster effect maar wel een goeie laag en verzacht de come down van de M. Denk alleen niet dat je er echt veel extra uren mee kan maken."
"Blijft een grappig/waardevol topic. Kwam hier terecht omdat ik voor het eerst een test dosis 2-FDCK heb genomen en heb genoten van de posts hier."
"Ik heb nog nooit MXE genomen, dus kan geen vergelijking maken. De werking van 2F-DCK bij mij is/was dat ik "gewoon" lekker in m'n velletje zit, alles is okay en alles mag er zijn. Kon meer begrip opbrengen voor mijzelf en voor anderen. Zeer functioneel bij lage dosis zou ik zeggen. Vrij heldere congnitieve euforie, totaal geen body load, vrijwel geen craving en nul komma nul come down. Heb ook geslapen als een roos. Heb jaren terug één keer een goede punt keta genomen en dat was een vrij heftige ervaring, liep half zwalkend van hot naar her, mentaal als een ongeleid projectiel en was best opgelucht toen de werking afnam. De 2F-DCK deed me zeker denken aan die keta ervaring, maar was vele malen overzichtelijker, vriendelijker en lichter. Deze stof is eerder "met je" in plaats van dat het je lichaam of geest totaal overneemt. Ik heb goede en vrij diepe gesprekken gehad, fluitend wat dagelijkse klusjes gedaan en zelfs nog met lego gespeeld terwijl de tijd vloog (!?😂). De dag(en) erna ook nergens last van, en nog steeds blij en verbaasd over de plezierige uitwerking. Heb nul tolerantie btw en geniet graag met mate, onafhankelijk van het middel. 2F-DCK heeft me zeer positief verrast."
"Vrijdag een pellet van 180gram genomen na wat biertjes. Merkte wel een kleine come-up met lichte verschijnselen, beetje euforie en een beetje extra energie, tinteling op m'n hoofd, maar ook een tikkie vaag. Het deed me aan groene kratom denken maar dan iets minder chill ivm zwaardere ademhaling, zweten en een "zuinig coke mondje"/mondtrekkingen. Kon twee uur na inname eten, en was daarna behoorlijk tam en futloos. Had ook een vrij drukke week, en misschien was de dosis te laag. Zal het vast nog eens proberen, over een tijdje."
"Heb een gi-ga tolerantie 👀😆"
"MyLittlePonyPack zei: 200mg is voor ons iig te weinig. Alleen meer paste er niet in de capsules en we hadden nog maar 6 capsules over dus de rest moesten we nasaal nemen. Werkte wel maar niet heel goed meer. Maar kwam waarschijnlijk ook omdat we ervoor al 2 dagen aan de 4M hadden gezeten😅 Alleen dat was op bij de dealer dus nog 2 gram 2M bijgehaald. Maar zoals zo vaak achteraf gepraat hadden we dat gewoon beter niet meer kunnen doen Klik om te vergroten... Snap ik! Mijn ervaring met X-MMC beperkt zich tot die ene keer. Krijg binnenkort wat "3-MMC", ben toch wel nieuwsgierig geworden door de hype."
"Dat is wel het plan ja. Áls de bestelling door komt."