Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik jou was zou ik eerst een keer salvia roken om te kijken hoe dat op jou werkt. Het verschilt veel per persoon. Ook is geldt in veel gevallen omgekeerde tolerantie, dus de eerste keer voel je misschien minder dan de keer erna. Salvia viel bij mij de eerste keer heel erg mee, maar de tweede keer was "ik" helemaal weggevaagd. Ook schreef je dat je 1 keer truffels hebt gebruikt. Ik weet niet of die truffels potenter of minder potent waren dan het portie dat je nu hebt aangeschaft, maar elke trip is anders en deze kan onverwachts een stuk zwaarder vallen. Om deze redenen zou ik de middelen nog even niet combineren, maar pas als je wat ervarener bent met beide. En over de manier van roken gesproken, de beste manier is inderdaad met zo'n pijpje, of met een bong. Uit zo'n pijpje kan de rook erg heet binnenkomen, dus is een bong misschien nog wel beter. Daarnaast is het verstandig om een stormaansteker aan te schaffen die zo'n vlam als deze heeft: Deze is goed bruikbaar, omdat een normale aansteker niet zulke hoge temperaturen bereikt, waardoor niet alle werkzame stoffen in de salvia vrijkomen. En nog als laatste advies: onderschat salvia niet. 5x werkt bij de meeste mensen niet sterk, maar als dat wel het geval is kan zo'n ervaring behoorlijk heftig zijn. Wees dus op alles én niets voorbereid."
"Ik zou niet alleen je ouders proberen te overtuigen dat het wel meevalt met de nadelen die zich voor kunnen doen, maar ik zou ook aandacht besteden aan de voordelen die deze truffeltjes met zich mee brengen: andere houding t.o.v. leven/wereld."
"spacelord zei: KoxBox zei: Huggybear zei: We hebben geen Datura ervaringen, dus laten we maar lekker off-topic lullen en oorlogsfilmpjes plaatsen..... Klik om te vergroten... Hmm, dat was niet de bedoeling. Dat was een link uit een topic die normaal gezien over datura ging.. Klik om te vergroten... Great, heb ik voor nix half de US army in stukken zien vliegen... Klik om te vergroten... Normaal gesproken ben ik echt tegen utilachen maar nu.... Nee, ik lach om je :P"
"Aalpoepert zei: Waarom vraag je het niet aan trimbos? Klik om te vergroten... Zoiets dacht ik ook al.... welke instelling dan ook...."
"spacelord zei: btw je overtrad toch helemaal geen regels? je vroeg niet naar bronnen en zei gewoon dat je het via via wel kon regelen en over extractie werd helemaal niet gesproken, je vroeg gwn of je op een of andere manier kon testen of hij zuiver was Klik om te vergroten... Hij had z'n eerste post ge-edit dus.... zal daarvoor wel fout geweest zijn denk ik. Enneeuuh... Waaza0, er staat in je signature dat je al eens Salvia Divinorum hebt gebruikt. Nu vraag ik me af of je daar keihard van uit je bol ging of dat je een lichte high had.... Volgens sommige mensen is de intensiteit van een sterke salviatrip wel een beetje te vergelijken met een DMT trip, of kan DMT zelfs nog harder zijn."
"Mazaa Mango (of tropical )"
"spacelord zei: Ik vond in ieder geval geen zak aan salvia, gewoon idd lichte high/buzz. DMT daarentegen... Klik om te vergroten... Dan ben je blijkbaar niet zo hard gegaan.... Als je echt de kracht van dit kruidje wil ervaren moet je toch niveau 5 bereiken van de 6 niveaus: http://www.salvia-divinorum.nl/salvia-d ... trips.html"
"Uit eigen ervaring trip ik zelf harder van grotere stukken. Eén keer had ik ook truffels die in stukken gesneden waren, omdat het anders meer dan 15g zou zijn. Ik kotste het alweer snel uit maar heb een sterke trip gehad. Daarnaast heb ik ook een keer anderhalve portie gehad van alleen maar kleine stukjes (niet gesneden) waarvan ik niets gemerkt heb. Kan puur toeval zijn, maar dit is wat ik heb ervaren...."
"Waren allebei atlantis, die kleine waren gewoon baggerkwaliteit waaraan ik en mijn 3 medetrippers (want die voelden ook niets) 15 euro verneukt hebben."
"Set en setting kan ook erg belangrijk zijn, maar of dit bij mij uitmaakte weet ik niet. Eerste keer 10x extract gepakt en was een milde trip. Tweede keer 30x extract ongeveer 0.2-0.3g en werd ik na (denk ik) 25 seconde door de realiteitsbarrière geschoten."