Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"desiyaboy zei: Hotseflots zei: nachtapotheker zei: - Strawberry Haze : Grasshopper Eindhoven - 12 euro per gram! Ziekelijke zoete haze, die ruikt en smaakt naar zijn naam! Een must om te roken Klik om te vergroten... Ik weet niet in welke grasshopper jij gaat in ehv maar zolang ik er kom(toch al 2j redelijk vaste klant) verkopen ze geen strawberry haze... ze verkopen er amnesia, columbian haze en soms SS. Ze verkopen er wel aardbeienwiet en soms ook appelwiet, maar dit is zeker geen haze... volgens mij is dit gewoon een standaard wietsoortje met een aardbeienzoetstofje over, kost wel 12 euro per gram ja... Klik om te vergroten... Ik woon in Zuid-Holland en heb een kennis hier die regelmatig naar Eindhoven gaat om die shit in te kopen en te verkopen voor meer op onze eilanden. Wat mij altijd is verteld is dat deze van de Grashopper uit Eindhoven komt. Zou je het , voor het goede doel, niet een keertje vragen aan het personeel? Klik om te vergroten... Als ik er nog eens kom wil ik het gerust eens vragen aan de dame achter de bar. Ik denk dat ik daar sowieso een antwoord ga krijgen in de trant van: ja dat is onze sterkste wiet, met een aardbeiensmaakje. Ze gaan (als het zo is) heus niet toegeven dat dit wiet is met een smaakstof hoor"
"PepTalk zei: Hij zei als dat aardbeienWIET er wel verkocht werd. Dit topic is echter voor HAZE soortjes, en hij wist zeker dat dit geen haze was. Klik om te vergroten... Helemaal correct Ik rook al lang genoeg om te proeven wat een hazesoortje is, en die aardbeienWIET is zeker geen haze..."
"waarom zou je dit in godsnaam willen snuiven? Het wordt voorgeschreven als antidepressivum en als middel bij stoppen met roken... lijkt me weinig recreatieve waarde hebben."
"haha die ene vrouw met haar kluisje, ze heeft er zelfs haar omeprazol in liggen. een maagzuurremmer in een kluisje"
"atbboy zei: Verkeerd dorp en verkeerde vrienden, als 14/15 jarige met vrienden van dezelfde leeftijd die toen al dealde coke en speed. Eerste keer was speed, vond het niet zoveel aan, toen kreeg ik een keer coke aangeboden op de kermis, vond het zooo geweldig ... Toen steeds vaker coke gaan gebruiken en toen elke dag en ook steeds vaker speed, stelen van me ouders/broertjes en toen vroeg ik aan een ''maatje'' van me of hij even halve had waar ik nu even geen geld voor had, wat normaal gesporken heel normaal was omdat ik toch altijd aan geld kom komen van me ouders/broertjes maar die waren er toen achter gekomen en hadden de kluis sleutel verstop. Toen kon ik het geld dus niet terug betalen en dat ''maatje'' van me ging rente eisen, eerst was het 20euro maar op een gegeven moment heeft hij er 150euor van gemaakt, maar dat kon ik ook niet betalen en toen heeft hij me in elkaar getrapt en een me nieuwe aerox ook in elkaar getrapt. Aangifte van Mishandeling en Afpersing gedaan, maar toen kwamen er allemaal bedreigingen naar mij... Ga betalen of we verbouwen je gezicht, Ik kom met een paar man naar je huis (broer van een maat van dat ''maatje'' is een gevaarlijke gozer met huurmoordenaars enz.) dus toen dacht ik wat kan ik nou doen om mijn schuld terug te betalen, ik dus maar coke gaan verkopen, 2e avond opgepakt met 15 gram coke op zak... DON`T do drugs! Ben nu 16 en al 3-4 maanden clean. Klik om te vergroten... wat een verhaal nooit aan gedacht om een paar dagen te gaan werken ipv coke te dealen om ocharme 150 terug te betalen??"
"Winehouse zei: Mensen drinken alcohol om het roeseffect, en niet omdat ze het lekker vinden. Geloof me. Klik om te vergroten... Wat een domme reactie, ik drink bijna elke avond wel een biertje, soms 2, soms meer. maar als ik maar 1 of 2 flesjes jupiler drink is dit echt niet om in een roes te komen hoor.. dit is puur omdat ik het op dat moment lekkerder vind dan cola ofzo. en als dit voor jou wel zo is, spreek dan voor jezelf wijnhuis en niet voor "mensen""
"Exceptional Insight zei: Doet flink onder voor de 18 jarige, maar is alsnog niet slecht. Klik om te vergroten... weet je toevallig hoe de 12jarige is? had deze vandaag bijna gekocht vandaar..."
"Exceptional Insight zei: Hotseflots zei: weet je toevallig hoe de 12jarige is? had deze vandaag bijna gekocht vandaar... Klik om te vergroten... Kwestie van smaak. Ik vond de 12 jarige lekkerder dan de 15 jarige. Maar die van 18 definitely takes the cake. Klik om te vergroten... ja, maar de 18j is ook ongeveer dubbel zo duur als de 12j. denk dat ik de 12j maar eens ga halen binnekort"
"nachtapotheker zei: - Strawberry Haze : Grasshopper Eindhoven - 12 euro per gram! Ziekelijke zoete haze, die ruikt en smaakt naar zijn naam! Een must om te roken Klik om te vergroten... Ik weet niet in welke grasshopper jij gaat in ehv maar zolang ik er kom(toch al 2j redelijk vaste klant) verkopen ze geen strawberry haze... ze verkopen er amnesia, columbian haze en soms SS. Ze verkopen er wel aardbeienwiet en soms ook appelwiet, maar dit is zeker geen haze... volgens mij is dit gewoon een standaard wietsoortje met een aardbeienzoetstofje over, kost wel 12 euro per gram ja..."
"ja inderdaad, de geur die er vanaf komt is ook echt niet normaal, ruikt echt gewoon naar aardbeiensnoepjes... een vriend van mij koopt het vaker, ik blijf er lekker vanaf maar deze wiet lijkt ook altijd nat te zijn. niet nat van niet goed gedroogd maar te plakkerig nat"