Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oh wauw ! Wat heb ik veel respect voor jou en je uithoudingsvermogen ! Zie inmiddels dat het al een paar maanden geleden is.. Hoop dat het nog steeds goed met je gaat en dat je niet(s) hebt gebruikt Ik ben ook al langer dan een jaar clean van een intense wietverslaving. Een grote deel van mijn leven en waaronder ikzelf ook 180 graden zijn veranderd naar het positieve. Alleen de laatste paar maanden mistte ik toch wel eens wat, en door een super lange tijd bijna niks anders gedaan te hebben dan school/werken had ik weer eens afgesproken om wat te drinken na het werken. Dus na 'n paar sappies besloten om een halve g. Coke te halen met een vriend. Was wel leuk, maar niks vergeleken met mijn eerste (coke)ervaring. Volgende dag kwam ik brak aan op het werk, heel de nacht niet kunnen slapen. Ik mocht eerder weg dan ik dacht en ja hoor dat werd weer gezellig samen snuiven. Kreeg dit keer ook een slaappil oxazepam als het goed is. En het beviel me beide héél erg. (Want ikzelf had de laatste paar maanden ook slaapproblemen). Dus 2 weken nog af en toe tussendoor gesnoven etc. tot op een dag ik wat ging eten en drinken bij vrienden thuis. En Coke wou om een beetje te 'ontnuchteren'. Zagen we dat de packie leeg was, afijn dan maar pep dacht ik. Eerste keer, en ja hoor GE-WEL-DIG. Waarom gebruikten mensen ook al weer cocaïne terwijl speed je vele malen beter laat voelen? Sindsdien was mijn liefde voor pep ook echt niet te ontnemen. Toen heb ik ook echt binnen een maand min. 15x pep gebruikt en anders sos(als ik niet aan pep kon komen). Daarnaast begon ook ineens mijn liefde voor benzo's slaappillen en alles wat je zo 'n beetje verdoofd. Ik nam soms 2/3 slaappillen en sliep heerlijk 15 uur door. Volgende dag had ik weer zin en energie in van alles. Maar meestal was ik te moe of had ik geen zin(!), zodra ik pep had veranderde dat wel. En toen ging het pas echt mis, ik kon mezelf niet inhouden. Ben weer een fout begaan wat eigenlijk nooit had moeten gebeuren. Ja. Super boos op mezelf, pep gehaald. Iets voelde beter. Toen kwam 'een vriendin' langs, ik onder invloed van pep lekker met der gebabbeld. En zij vertelde mij een aantal zaken waardoor ik weer tot rust kwam. Toen heb ik de komende 3/4 dagen op werk pep gebruikt. Alles ging goed tot vrijdag heel veel tegenslagen weer proberen te onderdrukken met allerlei soorten drugs. (Ging mentaal fout). Nou heb ik de afgelopen paar dagen (gister voor het laatst) niet veel maar wel min. 1 lijn genomen. Ik was vastberaden om te stoppen met alle chemicaliën voor min. 2 maanden. Ik merk dat dit zovéééél moeilijker is dan ik dacht. Ik zie ook echt dat ik ben afgevallen en mijn huid helemaal naar de tering is. Het liefst vermijd ik spiegels/mensen en pak ik een rietje en snuif weer uit een zakje pep totdat ik tranen krijg. En een euforisch gevoel ervaar. Maar SHIT JOH ! De drang is zo groot, ik heb zelfs een lijstje gemaakt van alle drugs en redenen die ik de afgelopen tijd hebt gebruikt. Ik denk aan mijn eerdere verslavingen en gevolgen, maar niks lijkt te helpen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk was, en dank hierbij ook voor het lezen van mijn hopeloze reactie ! En ik hoop dat er goede oplossingen komen.. Groetjes."
"LoveQuality zei: Ik moet je namelijk teleurstellen, ik heb toch niet zo'n goed uithoudingsvermogen als je denkt Ondertussen heb ik nog enkele keren 4-FMP, 2-FA, 6-APB, 2-MMC, 3-MMC, O-Desmetyltramadol, Etizolam, Flubromazolam gehad. Sterker zelfs, op dit moment gaat er wat 2-FA binnen om wat gefocust te blijven. Als je echt niet meer zonder kan en je hoofdje denkt alleen nog maar aan speed, dan kan je uitgaan toch zeker een mentale verslaving. Gelukkig heeft speed geen lichamelijke afkickverschijnselen, behalve dan dat jeje doodmoe voelt en waarschijnlijk wat neerslachtig en geen zin om iets te doen. Je moet blijven volhouden en na een tijdje ga je merken dat het elke dag wat beter gaat. Elke dag een half uurtje sporten en natuurlijk eet gezond. Zorg voor een vertrouwenspersoon die je situatie begrijpt en waar jeje hart tegen kan luchten als je nood hebt aan nen babbel of als het dreigt mis te lopen. Klik om te vergroten... Hartstikke bedankt voor het lezen en meedenken, die dingen wist ik al en probeer ik ook maar nu nog het accepteren in mijn hoofd. En wat zonde om te lezen dat je weer gebruikt zeg, mag is misschien weten wat de reden was voor een terugval.. ?"
"Ik zou zeggen zoek iemand om mee te praten, waardoor de last van je schouders wat minder wordt. Zoals hierboven staat is drugs inderdaad niet een uitweg en maak je het jezelf alleen maar moeilijker Veel sterkte !"
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . Sorry als deze vraag in de herhaling valt, maarrr ik heb eindelijk DMT te bemachtigen gekregen. Maar had het laatst even geprobeerd en ben toen gaan chineze nou zwaar mislukt! Dit keer wil ik het absoluut niet verkloten dus heb ik een foto geprobeerd te uploaden van het pijpje die ik heb geregeld. Ennn wil ik graag weten over welke zelfgemaakte pijpje jullie het hebben die wél goed werkt volgens de beschrijving van TS, want zelf heb ik meerdere malen gezocht en gelezen maar heb er niks over gevonden."
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . Psychedelibee zei: Je pijp ziet er prima uit, belangrijk is wel dat je een goed filter er voor koopt. Een liquidpad van vapormed werkt perfect, even zoeken via google en je vindt vanzelf het filter. Die kun je dan vervolgens helemaal uitbranden en dan in je pijp duwen zodat die volledig afsluit. Succes met je pijp bouwen, het is in het begin even zoeken hoe je een goede pijp maakt en dan ook nog even aftasten met het verdampen. Maar als je het eenmaal onder de knie hebt zul je rijkelijk beloond worden. Klik om te vergroten... Ah geweldig ! Bedankt voor je snelle reactie. Maargoed misschien komt het heel amateurisch over maar het lijkt een beetje op een schuurspons wat vaag hahah. En kan het niet met wat anders, zoals een propje van iets of watten stoppen in de uiteinde ?"
"Re: Hoe rook ik de DMT en in wat voor pijp !! Het handboek . Psychedelibee zei: Als je die liquid pad koopt is dat gewoon een heel dicht filter, dus wel echt een anders als een schuurspons. Als je een staalspons zou halen heb je dat wel ja, dat had ik eerst maar vond ik toch niet zo'n goed plan. En watten kunnen natuurlijk niet wat dat is brandbaar... Uiteindelijk gaat het erom dat je het gewoon goed dicht maakt, de DMT wordt namelijk vloeibaar en trekt door veel spullen heen. Klik om te vergroten... Hartstikke bedankt gozert ! Binnen de kortste keren dan maar halen en dan maar hopen op een trip to a magical world"
"SmartieAndMe zei: *Schizophrenic* zei: Gebruik het steeds op een lege maag, anders... Klik om te vergroten... Ik blijf dit een raar advies vinden, wordt bij meerdere drugs gegeven maar het is helemaal niet verstandig om drugs te gebruiken op een lege maag. Zorg wel dat er minimaal 1-2 uur tussen inname en je laatste maaltijd zit zodat je maag wel de tijd krijgt om de boel even op orde te brengen na je laatste maaltijd. Eten = energie. Een lege maag is dus een gebrek aan energie, wat tijdens de trip alleen maar vervelender kan worden. Daarnaast is het beter om wat vulling te hebben zodat je niet alléén maar paddo's in je maag hebt, je maag raakt dan sneller geirriteerd waarvan je beroerd kunt worden. Uiteraard moet je ook geen paddo's eten vlak na een zware maaltijd, maar in ieder geval niet met een te lege maag de trip ingaan... *Schizophrenic* zei: een roes met vaak hoofdpijn. Klik om te vergroten... Hebben meer mensen dit? Nooit van gehoord eigenlijk, ook nooit hoofdpijn gehad na een trip. Klik om te vergroten... Ik had gelezen dat je inderdaad voor een paddotrip 3/4 uur van te voren niks moet eten omdat de effecten anders minder worden. En na een truffeltrip had ik een keer heel erg hoofdpijn. Ik denk dat dit kwam doordat ik zo in mijn eigen hoofd zat een paar uur lang heftig te trippen."
"Goedenavond allen, Ik heb voor het eerst crack 25 aug. 2016 gerookt in een jointje. Niet zo'n bijzondere ervaring, voelde er vrij weinig/niets van. En ik heb een instelling 'als je iets doet, doe het dan goed'. Later 23 sept. 2016 bij een vriend thuis, samen gezellie drugs gebruiken. Hij is dan meer van de coke, toevallig was er ook uitgekookte coke of beter bekend als crack. Nou, ik dacht laat me nou eens een goeie pijpje nemen. En ja hoor, goed was het zeker. Heel de avond door crack gerookt, af en toe beetje gesnoven hooguit 1/2 lijntjes. Heb er niet veel mee. Ik heb één hele week lang met mijn hoofd in de wolken gelopen. Ik leek net een verliefd idioot, verliefd op crack. Maar die euforie van crack dat had ik in jaren niet gevoeld en ik zocht het overal. Ik had het als eerst met xtc, tot de dag van mijn eerste pilletje wist ik niet wat ik me bij verliefdheid moest voorstellen. En ineens was ik verliefd op alles en iedereen, ik was verbonden met alles en iedereen. Zo intens, het was O zó intens. En dat ervaar de ik ook met crack. Volgende dag weer langs die vriend weer gebruikt. 05 okt. 2016 nog een keer, 07 okt. 2016 again. 08 okt. 2016 nog eens. Ik weet van mezelf dat ik verslavingsgevoelig ben, en episodes heb waar ik 1 of meerdere bepaalde drugs veel of continu gebruik. Maar dit.. dit is misschien wel het ergste van alles. Ik speel met vuur letterlijk en figuurlijk. Zijn er meer mensen die zich herkennen in dit stukje tekst? Of gewoon hun eigen ervaring met crack wil delen.. Prettige avond allen ! Stay safe."
"Thanks"
"the weeknd ! zijn beats zijn zo spacend"