Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Noem je dit dan een kopje Tsjernobyl thee? 🫖🍵 Het is denk ik al duidelijk, maar voor de zekerheid; drogen die chemische bende haha"
"JoJo64 zei: Wat leuk ben jij zeg ! Met droge pep ? Reageer je altijd zo op iemand's reactie die op het bericht van een ander reageert ? Klik om te vergroten... Mocht @LucidLucy niet zeggen welke naam jouw Noors bakkie ergens anders heeft dan?"
"Wachten op de eerste die met een mixdrankje aankomt als Fanta Pep"
"LucidLucy zei: Nou dan toch liever Dr. PEPper Klik om te vergroten... PEPsi"
"Jeye zei: nope weet niet hoeveel gram de pep droge zou zijn van natte ik zou je geld terug halen zws zou ik niet meer bij hem kopen maar blijkbaar is 5g natte 4g droog ongeveer zelf ook wel rare soorten pep gezien maar 5 naar 1,4 3,6g oplosmiddel pff Klik om te vergroten... Hoop dat ie zijn geld na 8 maanden nog terug kan krijgen van dat zakje, want hij plaatste dit namelijk op 31 januari, maar het is altijd nog het proberen waard als de dealer een goede klantenservice heeft!"
"dupont zei: Wacht de uitslag even af. Als je mazzel hebt hoef je niets te doen. Als je wilt wassen zorg dan dat je watervrije aceton koopt. Het wassen duurt niet lang alleen het drogen kan een tijdje duren. Waarschijnljik krijg je wel wat cafeine. Je kunt voor de vrijdag ongewassen speed snuiven / bommen en de rest wassen voor later gebruik. Klik om te vergroten... Zo ver ik weet zorg je ervoor dat de caffeïne verdwijnt als je je speed wast met aceton. Ik zou aanraden het nog een keer te wassen. Als het gewicht nauwelijks omlaag gaat, dan weet je je de rommel er zo goed als uit hebt gehaald inclusief de cafeïne. Is het gewicht een stuk lager na je 2e keer wassen, dan zat er nog een hoop rommel in."
"Tyel zei: Jep. Ook Rotterdam. De ene ruikt inderdaad erger dan een ander. Sterkte voelt ook hetzelfde. Werkt even lang en is even duur. Ook is er soms een verschil in kleur. De één is wit en de ander minder wit. Nu heb ik er één die zo vies is dat ik het weg spoel met een zoete drank zodra het in je keel komt 😬 Klik om te vergroten... Gewoon je speed altijd wassen. Zo zorg je ervoor dat het een stuk minder of zelfs helemaal niet stinkt, de zooi eruit is en de kwaliteit van wat je overhebt is goed. Hou je heel weinig over, dan weet je gelijk dat je verstrekker je rotzooi aansmeert 🙃 De drip zal ondanks het wassen nog altijd smerig blijven vind ik haha"
"Zakje openknippen en neerleggen om te drogen. Als het droger is met bijvoorbeeld een pasje van het zakje halen."
"@Dodo Ga er vanuit dat je waarschijnlijk wel een uur of 12 of soms nog meer wakker blijft na je laatste inname, dus 2 puntjes om 20:00 geeft bijna de garantie dat je het weer licht gaat zien worden. - eerder je laatste dosis nemen - wiet roken voor het slapen, maar geeft geen garantie. Ook kan de combi niet lekker vallen. - een benzo gebruiken, dan zal je slapen en doe ik zelf ook na een festival, maar dan neem je wel weer extra “rommel”."
"Was even afwezig, maarrrrr mevrouw liet het helaas afweten haha... Volgende keer beter."