Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ntronaut zei: Goh, je maakt me wel nieuwsgierig. Ik ben ook hoogsensitief. Voor mij betekent dat dat ik maar weinig nodig heb om effect te voelen. Ik heb echter nog nooit speed gebruikt, ik heb alleen ervaring met MDMA. Klopt het dat jij dan ook een lagere dosis nodig hebt dan andere mensen? Alert ben je dus van je zelf al, door je hogere gevoeligheid. Wat is voor jou de meerwaarde van speed? (ik ben gewoon nieuwsgierig ) Klik om te vergroten... Het klopt dat mensen die hoogsensitief zijn een kleinere dosis nodig hebben om hetzelfde gewenste effect te behalen dan iemand die minder sensitief is, dit is een leuke bonus (; Voor mij is de meerwaarde van speed erg verschillend, ik gebruik niet zoveel ( max. 4 keer in een maand ) en de meerwaarde ervan is afhankelijk in welke situatie ik me bevind, soms is het gewoon op urenlang te feesten en veel nieuwe sociale contacten op doen, soms gebruik ik het gewoon chill een avondje met wat vrienden en ik heb het zelf ook nog gebruikt voor een spreekbeurt en ook eens tijdens de sportles, dit was echt heerlijk, de uitputting pepte je gewoon op (; Greets Herbalisme"
"100% normaal, dit gebeurd meestal als de speed begint uit te werken, het lekker warm gevoel ebt dan weg en je krijgt koude rillingen, zweet erg hard, niet om je zorgen over te maken (; Greets Herbalisme"
"Bleh, heb gisteren een bommetje gepakt, een lijntje gesnoven en later op de avond nog een bommetje en het bommetje bleef gewoon in m'n keel hangen en hoeveel ik ook dronk het ebde niet weg, heb nu keelpijn ;/ Maar heb er wel effect van gehad (; Wat je ook kan doen voordat je naar een feestje gaat is wat speed afwegen, bv. 0.3g daarna in een grote capsule of iets anders steken, op het feestje zelf de capsule tevoorschijn halen, hoofd achteruit, met je linkerhand je ene neusgat toenijpen en met je rechterhand de speed in je neusgat gieten en goed doorsnuiven (; Greets Herbalisme"
"Natuurlijk zijn er heel wat manieren om toch lekker hemels te kunnen slapen van speed, de volgens mij best werkende en leukste is gewoon een hele avond lekker feesten en gaan en blijven gaan ;p Ik heb ook dikwijls dat ik het gevoel heb dat ik zoveel alcohol kan drinken en wiet blowen zoals ik wil als ik speed heb gebruikt maar dit is me de laatste keer niet zo goed bevallen dus is het ook niet aangeraden, gebruik drugs altijd met verstand (; Ook moet jij je lichaam kennen, je grenzen kennen, begin met kleine lijntjes en je kan eventueel dan wat bijpakken als je het nodig vind. Let wel op, speed is een drugs zoals coke, xtc, ... waarbij je het gevoel kan krijgen dat je je nog beter wil voelen en nog wat wil bijnemen, dit kan en dit zal werken MAAR er zit ook een grens aan verbonden, put de serotine uit je lichaam niet uit anders zal je je de dag(en) erna echt slecht voelen ;/ Vitaminen enzo kunnen deze weer aanvullen. Veel plezier! Greets Herbalisme"
"Chiem zei: Weet je, als jij die lutser wil zijn die de hele avond de boel zit onder te kotsen of als een laveloze looser in een hoekje zit weg te kwijnen omdat het je allemaal net een beetje te veel is geworden....BE MY GEUST! Drugs zijn geen joke ofzo. Meestal is een klein beetje nuance verschil al genoeg om er een onvergetelijke nachtmerrie van te maken. Als je dat principe niet snapt moet je met je klauwen van drugs af blijven. Je moet respect hebben voor drugs. Verder moet je ook niet vergeten dat véél meer mensen met deze vraag rond lopen maar hem niet stellen. Die komen dan misschien via google hier terecht en lezen dan dit verhaal. Verder lees ik net dat je ook nog naar school gaat. School + Drugs is echt een NO-GO-AREA. OEN! Klik om te vergroten... Laten we wel beschaafd blijven tegen anderen, ieder heeft z'n leven, ik begrijp je wel dat je dit afkeurt en daar geef ik je gelijk in, drugs moeten zeker met verstand worden gebruikt, maar daarvoor moeten we anderen nog niet uitschelden, btw School + Drugs is best mogelijk, heb er nooit problemen door gehad, een klein beetje speed bij een spreekbeurt kan wonderen doen (; Greets Herbalisme"
"Dat kan van persoon tot persoon verschillen, het minimum is om ongeveer 3 weken te wachten, dan is je serotine gehalte alweer mooi op peil en kun je weer genieten van de heerlijke wereld die XTC je te bieden heeft (; Greets Herbalisme"
"mandragora zei: Knappe ervaring, miss ergens te vroeg die benzo's geslikt Waarom is 'was' jou vriendin zo radicaal tegen LSD? Het werkt niet verslavend en doet geen lichamelijke schade... Het is ook niet iets dat je elke week doet, dus ik zie het probleem niet. Liever dat dan een cokesnuivende partner Klik om te vergroten... Geef ik je volledig gelijk in. LSD, DMT, Paddo's, ... zouden eigenlijk niet onder de groepering drugs geplaatst mogen worden maar er zou een aparte afscheiding ervoor gemaakt moeten worden genaamd 'geestverruimende middelen'. Ze veroorzaken een positieve beïnvloeding in het denken van de mens, het zijn gewoon prachtige elementen die we op deze Aarde kunnen terugvinden. Het zou alleen niet mogen misbruikt worden of slechts alleen als recreatief gebruikt mogen worden want dan mis je juist de boodschap die deze middelen willen overbrengen. Het enige probleem is dat mensen met onderliggende geestelijke aandoeningen er redelijk loco van kunnen worden ;/ Greets, Herbalisme"
"Hmm, psychoses bij kort wiet gebruik zijn erg onwaarschijnlijk, probeer eens met een erg goede gemoedstemming een jointje te roken, lekker relaxed in de zetel, met een goed muziekje op, een goede vriend(in), een leuke sfeer en op het gemak roken. Misschien zit je in een vicieuze cirkel, ben je bang dat het effect je weer paranoia zal maken waardoor wiet dat effect versterkt en je dus werkelijk paranoia wordt. Kun je wat meer speciferen wat je meemaakt/denkt? Ik wil je graag helpen. Greets Herbalisme"
"Haha, jammer van de trip (= Als je bad gaat moet je gewoon jezelf terug in balans brengen ;D Als je in jezelf gelooft en meegaat met de flow zul je onmogelijk bad gaan (: Herbalisme"
"snuverjetje zei: Hallo, ik vroeg mij af of iemand ook ervaring heeft met hoogsensitiviteit en speedgebruik. Ik ben hoogsensitief, had het altijd gedacht, maar nu, door ervaringen en uitwisseling van ervaringen weet ik het zeker. Ik voel de sfeer om me heen vaak feilloos aan, ik kijk en ik weet hoe iemand zich voelt. Ik ben sinds een aantal jaar een speedsnuver... Af en toe, als de gelegenheid zich daartoe dient, met leuke feestjes of gewoon ''rustig'' met een klein cluppie... sporadisch alleen... Als ik terugkijk op het speedgebruik, wel, ik voelde elke snuif tot in het diepste van mij neus. En alles wat daarbij komt. Dat is natuulijk het chemische proces wat deze drug veroorzaakt. Tijdens dit proces staan mijn voelsprieten op springen, alles wat ik hoor, zie, voel, ruik, komt nog zoveel intenser binnen dan het al deed. Ik weet niet, lastig uit te leggen. Anyway, ik ben nieuwsgierig naar mede gebruikers en het gegeven hoogsensitiviteit. Groetjes van snuverjetje Klik om te vergroten... Daar herken ik me wel in (; Ik snuif echt heel zelden, alleen op een feestje of bij een erg goeie sfeer, ik neem ongeveer 0.4g en daarvan ben ik de hele nacht klaarwakker, kan ik me erg goed inleven in anderen, voer ik gesprekken met iedereen dat ik tegenkom en voel ik die rush erg lang in m'n hoofd. Ook m'n reuksensor, gehoorsensor, zichtsensor & voelsensor staan dan erg alert, alleen blijkt het wel dat m'n smaaksensor niet meewerkt want al het voedsel smaakt echt vreselijk, behalve fruit ;p Ook een joint of een sigaret kunnen dan overheerlijk zijn. Ieders lichaam reageert wat anders op drugs, dusjua ;p Als jij er wat gevoeliger voor bent kun je dat zien als bonus (; Greets Herbalisme"