Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"benzzzy zei: 15g b caapi is gebruikt om 1g extract te maken. Dit betekent niks. Als hun extractie methode beroerd was dan zou dit goed maar x5 kunnen zijn. Bestel de volgende keer gewoon pure harmala alkaloïden. Klik om te vergroten... Ik heb er 10 gram van wat gelijk staat dus aan 150 gram onbewerkt caapi blaadjes mits het op een juiste extractie methode uitgevoerd is. Waar kan ik informatie vinden over hoe ik dat pure harmala moet voorbereiden met de juiste hoeveelheid verhouding tegenover mimosa hostilis? bedankt"
"Ik heb gisteren tijdens mijn 5e trip met 30gr high hawaaiens truffels voor het eerst het eenheidservaring mogen ervaren waar ik zo enorm dankbaar voor ben. Het overgang van hoogtepunt terug naar hier ging ook enorm goed zonder enige angst met totale kalmte. Ik had voor mijn eerste trip al aardig wat kennis opgedaan op het neurologische vlak wat er gebeurt met je hersenen daarnaast heb ik ook adviezen van Terence McKenna en Peter Gordijn geluisterd en goed onthouden en ook advies comments van mijn vorige posts en samen met dit alles heb ik de reis op de 5e keer als een nieuwsgierige nederig angstloze maar ook niet te zelfverzekerde reiziger mogen maken. alles kwam en ging weer verder en ben op een punt gekomen dat ik oploste in alles wat er was in een totale leegte helemaal wit nooit in mijn leven zoiets meegemaakt ik ben niet meer de zelfde ik dat ik tot gistere was ik voel me zo dankbaar. Bij mijn vorige trips vergat ik alles meteen maar dit keer herriner ik heel veel dingen en ik denk er haast continue aan. Bij mijn eerdere topic gaf ik aan dat ik onder depressie en angststoornis lijd maar na deze eenheidservaring en ook een goede terug overgang naar hier is mijn angststoornis en depressie zo goed als bijna weg. Doel was eerder om af te zijn van mijn klachten maar nadat ik dit ervaring heb beleefd ben ik er zo erg gefascineerd van dat dit nu het enige doel is voor de komende reizen. Ik kijk erg uit naar mijn volgende reis ik hoop dat alles dan ook weer zo goed zal gaan en dat ik het zelfde eenheidsgevoel mag ervaren en alles goed kan hendelen mocht ik me op andere onbekende terreinen bevinden."
"Mezelf zei: @hayko-zen - Fijn dat en zo goede ervaring hebt gehad. Eenheid ervaringen blijven 1 van de mooiste ervaringen ooit. Welke adviezen en tips heb je opgevolgd om zo angstloos mogelijk je trip in te gaan? Klik om te vergroten... Advies dat ik er niet op een gedachte moest inzoomen want dat zou onbewust weerstand tonen en weerstand zou weer angst veroorzaken bij ieder gebeurtenis heb ik altijd gezegd ik ben maar een nieuwsgieig reiziger ik wil gewoon even langs ik ging me er niet aan vast houden en ook geen oordeel geven en indien mogelijk met een glimlach grappig vinden Een van de advies van was dat ik netzoals het buigende muur grappig vind ook op momenten van mogelijke angstige gebeurtenissen ook met een glimlach moest kijken daarom ging alles weer verder verder verder ik kwam ook niet in een loop terecht want bij sommige gebeurtenissen had ik even het idee dat ik een loop terecht zou komen maar toen heb ik me eraan herrinerd dat ik gewoon een reizeger ben Ik was iedereen en alles ik leefde op sommige momenten levens van anderen gevoelens van anderen en soms van objecten ik was zelfs het truffel zelf de bomen natuur en op een gegeven moment was het zover ik kwam op een punt dat ik heel werd met alles zo mooi was dat ongelooflijk"
"Hallo allemaal. Ik ben nieuw op de forum, leuk jullie allemaal zo aardig en lief te zien. Ik heb gisteren voor de 4e keer truffels gebruikt high hawaaians hele bak 22gr in een keer. Ik had een geweldig waanzinnig goede trip ik wilde alles zo graag onthouden wat er allemaal door mijn hoofd ging, alle onthullingen die op dat moment totaal andere kijk perspectieven openden. Maar helaas ik vergeet alles meteen nadat trip eindigd en altijd aan het einde van de trip word ik toch angstig met schuldgevoelens en lage zelfbeeld en schaamte gevoelens maargoed dat kan ook bij horen. Maar alsnog over het meteen vergeten hebben jullie tips om alles of merendeels te onthouden wat door mijn hoofd gaat tijdens de hoogtepunt van de trip? Bedankt alvast en zorg goed voor jullie zelf!"
"Rupsje zei: Wat aan gaat mensen ontmoeten met soortgelijke interesses: er zijn echt genoeg goa feesten te vinden in Nederland, daar zijn vaak bijna alleen maar trippende mensen. Die hele feesten zijn ook met name gebouwd om op te trippen, toffe inrichting vaak. Bij Ruigoord worden dat soort feesten nog wel eens gegeven, vanuit daar kan je vast wel verder vragen naar "het volgende feestje". Ik ga zelf tegenwoordig niet heel veel meer uit, maar weet wel dat de hele goa en hippie scène in Nederland nog steeds groeit en bloeit. Veel vrienden van mij zijn er wel vaak te vinden weet ik. Klik om te vergroten..."
"Bedankt voor de mooie betekenisvolle reacties ik heb heel veel goede dingen eruit kunnen pikken en heb ook begrepen dat ik niet ver naar mensen hoef te zoeken jullie zijn er al gellukig! Ik zal belijven posten over de voortgang van mijn ontwikkelingen, gedachtes, gevoelens en vraagtekens. Bedankt allemaal."
"Beste leden, Ik begrijp de verhouding 15:1 niet, wat moet ik daarbij denken? Ik heb 150 gram mimosa hostilis Hoeveel gram caapi extract van 15:1 heb ik dan nodig voor een goede verhouding? Alvast bedankt voor de reacties."
"Ik had foto gemaakt op eerste dag nu heb ik pas terug gekeken en het is nu veel witter dan toen. Ik ben erg opgelucht dat betekent dat de kolonisatie goed gaat dus. Ik wil de foto uploaden alleen gaat niet omdat het te groot is terwijl het net zoals de fotos die wel upgeload zijn foto uit mijn iphone is."
"Een week geleden precies ben ik begonnen met deze growkit golden teacher 2100cc Kamer is altijd 24 graden en ik heb elke dag verse lucht gegeven en om de twee dagen tegen het wand van plastic zak paar keer water gespoten. Zoals op de foto te zien is het altijd beslagen een ook mistig. Het stinkt niet ruikt goed maar op de bodem van de zak is er nu kleine plas water. Is dat normaal hoef ik me geen zorgen te maken of geef ik toch veel water. Kunnen jullie aan de hand van de foto zien of er iets mis gaat of niet? Bedankt alvast."
"Mezelf zei: Lijkt goed te gaan zo te zien. Door de vocht dampen tegen de zak dat op een geven moment naar beneden druppelt ontstaat er een plasje water. Helemaal niet erg alleen wel in de gaten houden of niet al het vocht uit je substraat verdampt. Dus goed nat houden verder. Tot nu toe gaat het goed! Goede keus trouwens, Golden Teachers zijn mijn favoriete psilo's! Klik om te vergroten... Wand van de bak is aan de binnenkant ook beslagen rondom maar omdat het zo erg vochtig is in de zak zal dat ook normaal zijn denk ik want na 12 uur in water te hebben gezeten heb ik echt goed leeg gemaakt al het water bij het begin. Kan niet wachten om de eerste kopjes te zien uitsteken. Het zal nog minstens een week duren heb ik begrepen als het goed is."