Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEenheidservaring

Eenheidservaring

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
@hayko-zen - Fijn dat en zo goede ervaring hebt gehad. Eenheid ervaringen blijven 1 van de mooiste ervaringen ooit.
Welke adviezen en tips heb je opgevolgd om zo angstloos mogelijk je trip in te gaan?
H
HaykoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb gisteren tijdens mijn 5e trip met 30gr high hawaaiens truffels voor het eerst het eenheidservaring mogen ervaren waar ik zo enorm dankbaar voor ben.

Het overgang van hoogtepunt terug naar hier ging ook enorm goed zonder enige angst met totale kalmte.

Ik had voor mijn eerste trip al aardig wat kennis opgedaan op het neurologische vlak wat er gebeurt met je hersenen daarnaast heb ik ook adviezen van Terence McKenna en Peter Gordijn geluisterd en goed onthouden en ook advies comments van mijn vorige posts en samen met dit alles heb ik de reis op de 5e keer als een nieuwsgierige nederig angstloze maar ook niet te zelfverzekerde reiziger mogen maken.

alles kwam en ging weer verder en ben op een punt gekomen dat ik oploste in alles wat er was in een totale leegte helemaal wit nooit in mijn leven zoiets meegemaakt ik ben niet meer de zelfde ik dat ik tot gistere was ik voel me zo dankbaar.

Bij mijn vorige trips vergat ik alles meteen maar dit keer herriner ik heel veel dingen en ik denk er haast continue aan.

Bij mijn eerdere topic gaf ik aan dat ik onder depressie en angststoornis lijd maar na deze eenheidservaring en ook een goede terug overgang naar hier is mijn angststoornis en depressie zo goed als bijna weg.

Doel was eerder om af te zijn van mijn klachten maar nadat ik dit ervaring heb beleefd ben ik er zo erg gefascineerd van dat dit nu het enige doel is voor de komende reizen.

Ik kijk erg uit naar mijn volgende reis ik hoop dat alles dan ook weer zo goed zal gaan en dat ik het zelfde eenheidsgevoel mag ervaren en alles goed kan hendelen mocht ik me op andere onbekende terreinen bevinden.
H
HaykoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
@hayko-zen - Fijn dat en zo goede ervaring hebt gehad. Eenheid ervaringen blijven 1 van de mooiste ervaringen ooit.
Welke adviezen en tips heb je opgevolgd om zo angstloos mogelijk je trip in te gaan?
Klik om te vergroten...
Advies dat ik er niet op een gedachte moest inzoomen want dat zou onbewust weerstand tonen en weerstand zou weer angst veroorzaken

bij ieder gebeurtenis heb ik altijd gezegd ik ben maar een nieuwsgieig reiziger ik wil gewoon even langs ik ging me er niet aan vast houden en ook geen oordeel geven en indien mogelijk met een glimlach grappig vinden

Een van de advies van was dat ik netzoals het buigende muur grappig vind ook op momenten van mogelijke angstige gebeurtenissen ook met een glimlach moest kijken

daarom ging alles weer verder verder verder ik kwam ook niet in een loop terecht want bij sommige gebeurtenissen had ik even het idee dat ik een loop terecht zou komen maar toen heb ik me eraan herrinerd dat ik gewoon een reizeger ben

Ik was iedereen en alles ik leefde op sommige momenten levens van anderen gevoelens van anderen en soms van objecten ik was zelfs het truffel zelf de bomen natuur en op een gegeven moment was het zover ik kwam op een punt dat ik heel werd met alles zo mooi was dat ongelooflijk

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."