Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"-Ouders natuurlijk, maar vooral zusjes die argeloos je kamer binnen komen zonder te kloppen als je net een joint opgestoken hebt, om te vragen of je wil mariokarten o.i.d. -Onnodig ingewikelde dingen, zo hadden we ooit een t.v. en als je een dvd wilde kijken had je 3 afstadsbedieningen nodig (tv, dvd speler, geluid). Die lagen natuurlijk goed verstopt tussen de bankkussens en als klap op de vuurpijl moest dat ding ook nog 2 minuten opstarten voordat het klepje open gaat. -Politie, nachtbeveiliging -een druppelende kraan (ik erger me er vaak mateloos aan, maar net niet genoeg om op te staan en hem dicht te draaien)"
"Je een pijpje gaat maken van aluminiumfolie 't werkt trouwens wel"
"Napster zei: Klik om te vergroten... ''Ik heb zin in een Big Mac Super Menu...''"
"Report was leuk om te lezen, maar waar blijven die filmpjes? :P"
"Re: Datura aka hell Ik ben ook een student in Amerika, en gisteravond zat ik met een maat over drugs te praten. We hadden al snel over drugs die je hier kon krijgen, en hij wees me op Datura, waar hij veel zieke verhalen over had gehoord, maar niet precies van wist wat het met je zou doen. Ik had er nog nooit over gehoord, terwijl ik toch regelmatig DF lees. Als je het over de duivel hebt, er is meteen de volgende ochtend een thread opgebumped. Het is goed dat ik dit lees, want de kans zat er best in dat die vriend ook een keer met die zaadjes naar me toe komt, en dat het een exacte herhaling wordt van jouw verhaal. Erg fascineerend, dat zeker. Misschien iets om te proberen, als ik 80 jaar ben en in een rolstoel door het bejaardentehuis rol."
"Oeeeh, een spacecake report. spannend! (ik wist niet waar ik het anders moest posten) Ik heb een tijdje terug met 2 maten een spacecake gebakken. We blowen alle 3 regelmatig en zo nu en dan eten we spacecake, of gebruiken we wat anders. We wilden graag heel erg stoned worden, dus we haalden 30 gram gruis bij de shop (ze hadden een aanbieding van 1 euo/gram). Voor die prijs verwachtten we niet dat het ''goede shit'' was, dus we gooiden alles in de cake en aten iets meer dan de helft van de cake in een keer op. Na een kwartiertje begonnen we al wat te voelen (we hadden de hele dag bijna niks gegeten zodat ie extra hard aan zou komen) Op dit moment was alles nog leuk, dus gingen we naar buiten om nog een jointje te draaien. Toen de joint bijna af was begon ik hem behoorlijk te spacen, en mn maten keken ook al angstig om zich heen. We besloten de joint maar niet op te roken. Na een tijdje niks gezegd te hebben, zij een van mijn maten dat we maar beter in bed konden gaan liggen, omdat we ''te hard gingen''. Ik was het met hem eens. Toen we opstonden sloeg de cake pas echt in, en ik vroeg me af of ik het wel ging halen naar de slaapkamer. Mijn maten gingen al naar boven, en ik vond ineens dat ik alles even op moest ruimen voordat we gingen pitten (je weet maar nooit wie de volgende dag langs zal komen! ). Vanaf dat moment is het 1 grote waas. Ik kon nauwelijks op mijn benen blijven staan, maar had volgens mij wel alles opgeruimd. Toen ik boven kwam lagen mijn vrienden al op bed. Met een super nare blik rond te kijken. Toen ik ging liggen begon ik echt te trippen. Ik kon me niet meer bewegen. Ik leefde alleen nog maar in mijn gedachten. De hele wereld leek buiten mijn bereik, maar ik kon wel precies zien wat er gebeurde. Een van mijn maten wilde water gaan drinken, maar kon de deur van de slaapkamer niet vinden. Hij deed kastdeuren open, en zat te zoeken, maar de kamer kwam hij niet uit.(zat gewoon een doodnormale deur midden in de kamer). Ik moest kotsen, maar ik kon me nog steeds niet bewegen. Na een tijdje lukte het me eindelijk om te kotsen (ik wilde die spacecake eruit!) maar toen ik gekotst had kon ik nog steeds niet bewegen, en was bang dat ik zou stikken. Met al mijn kracht probeerde ik te bewegen en uiteindelijk lukte het me om goed te gaan liggen, en tegen mijn vrienden te zeggen, ik ga bad.. ... we moeten iets doen.. Op dat moment voelde ik me zo klote dat ik hoopte dat een van mijn vrienden de kracht had om een ambulance te bellen (wat ben ik nu blij dat het niet gelukt is) Toen we de volgende dag wakker werden gingen we als een stel zombies naar beneden om op de bank neer te ploffen (ik kan me niet meer herrineren hoe), roerloos keken we tv. We zagen dat het 3 uur in de middag was. We hadden dus 13 uur geslapen. We merkten dat we honger hadden, maar niemand ging eten pakken. Rond een uurtje of 5 (smiddags) gingen we weer slapen Weer een dag later (ergens in de middag) werden we weer wakker. En waren eindelijk weer normaal, afgezien van de misselijk/brakheid. We waren dus bijna 3 dagen knock out van één zon stomme spacecake. Ik kan me bijna niks herrineren van de tijd tussen de inname en het moment van nuchterheid. Ik ging dus op vrijdag een spacecake eten. en werd zondag aan het eind van de dag wakker, moe en brak. Dit leek mij wel een interessant verhaal om te delen. Heeft iemand ooit een soortgelijke ervaring gehad?"
"sjaak herremans zei: Zo vaak gehad dit, wiet is zeker niet te onderschatten :P Wel vaker te sterk gebakken, gewoon op gevoel een hoeveelheid wiet in de pan gooien, zou zeggen dat je na een paar keer wel de weegschaal gebruikt maar ho maar. Vind het eigenlijk wel leuk blijft het altijd een verassing wat komen gaat Klik om te vergroten... Ja klopt, maar ik zat ook meer te denken van ik eet nu voor 5 a 6 euro aan wiet van de shop, hoeveel thc kan erin zitten? :P"
"Fantastische report, Ik wil het nu zelf ook echt een keer proberen"
"Vorig jaar was ik met vrienden op vakantie in Zuid-Spanje (Blanes). We hadden een paar biertjes gedronken en gingen naar een club, eenmaal aangekomen zien we dat er lachgas ballonnen verkocht worden , Niet veel later stonden we dus ook met z’n allen aan een ballon te hijsen. Het volgende wat ik me herrinner is dat ik door vrienden overeind gehesen wordt Wtf?! Ik herrinner me verder helemaal niks, dus ik denk: dat moet ik nog eens proberen! (mijn vrienden wisten niet dat ik mijn bewustzijn verloor) Dus ik koop nog zo’n ballon, en ja hoor, weer een gat in mijn geheugen. Alleen wordt ik deze keer op de grond wakker. Versuft sta ik op en besef dat ik nokkie was gegaan. Ik vertel het verhaal aan m’n vrienden, en niemand weet wat er nou precies gebeurt was. Wat ik wil vragen is: Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt, of heeft iemand enig idee wat the fock er gebeurt is? Ik ben nog nooit eerder flauw gevallen, dus gevoelig ben ik hier niet voor."
"Mortallis zei: Klinkt als een tekort aan zuurstof in je hersenen waardoor je tijdelijk out bent gegaan. Klik om te vergroten... Ja, daar had ik al eerder gedacht, alleen na hoogstens 10 seconden aan een balon te hijsen. Lijkt me sterk dat je dan te weinig zuurstof binnen krijgt"