Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moest ik geen examens hebben zou ik nu al lang onder de THC kleven.. Nu moet ik nog wachten tot vanavond Dus hou ik het maar op DUBSTEP! Ook een drug voor mij"
"hasj!"
"Even nieuw verhaal: De avond dat ik dit postte ben ik opnieuw bij diezelfde kameraad jointjes gaan roken (ook niet moeilijk het is mn buurjongen..). Na twee jointen was ik al aardig stoned maar nog niet zoals ik het wilde, dus ik besloot een pure te rollen. Dit ben ik me nu al een week aan het beklagen.. Na het roken van de joint voelde ik me uit het niets terug erg angstig, maar er waren ook andere verschijnselen. Was ik wel naar het televisiescherm aan het kijken? Was alles wel echt? Lag ik niet in mn bed dit allemaal te dromen? Mijn stem klonk ook niet meer als mijn stem, en als ik iets zei had ik het gevoel dat de woorden gewoon uit mn mond kwamen rollen. Ben dan maar naar huis gegaan en proberen te slapen. Dan kwam het moment dat iemand de trap op kwam. Het geluid van die persoon die op de trap ging kwam van zover dat het wel leek alsof ik in een andere dimensie zat. Ik werd angstig en dacht, wat als die persoon binnenkomt? Eigenlijk had het niets uitgemaakt, want ik lag gewoon rustig in mn bed.. Maar toch die gedachte maakte me gek en bang, ik begon er van te beven en voelde me totaal niet meer op de wereld.. Besta ik nog wel? Wat is dit allemaal? Word ik gek? De komende 2 uur heb ik de raarste gedachte ngehad, ik droomde en was wakker tegelijk.. Ik heb gedroomd dat mn vriendin het had uitgemaakt, op dat moment leek het allemaal zo echt.. Ik droomde dat ik in een gang liep in een middeleeuwse burcht en dat iemand riep: "save the kids!! save the kids!" Ik hoorde stemmen die zeidne: "harry steek je haar niet in de fik".. De raarste gedachten die je je maar kunt bedenken Na een paar uur trillen van angst ben ik dan in slaap gevallen.. Nu loop ik al een week lang rond met een onwerkelijk gevoel. Ik ben ook constant angstig dat ik terug zo'n aanval ga krijgen.. Wat overigens al een paar keer is gebeurd. Ik krijg het dan ontzettend warm en voel een diepe paniek, maar dat is ook normaal als je zo los staat van de werkelijkheid opeens. Heb opzoekwerk gedaan op internet, en kwam bij Derealisatie/Depersonalisatie terecht, volgens mij heb ik dat dus, nu al een dikke week aan een stuk.. Ik ben al naar de huisarts geweest en die zei dat ik goed moest eten en sporten.. Sporten lukt wel, maar eetlust heb ik door de verhoogde stress al helemaal niet meer.. Slapen lukt ook niet meer goed aangezien ik constant een zenuwachtig gevoel heb.. Ik hoop nu elke second van de dag dat ik ooit uit deze bad trip zal geraken, want als dit de rest van mn leven is, dan heb ik er ook geen zin meer in.. Ik durf amper mn kamer nog uit omdat ik overal zo'n rare gevoelens krijg en bang ben dat ik een aanval heb Dus aan iedereen: pas op met wiet, wat het doet echt wel wat met je.. Ik ben ook helemaal klaar met blowen overigens.."
"Ik ben op dit moment heel bang dat ik schizofreen aan het worden ben Gisteren ging ik naar gewoonte weer bij een vriend wat jointjes roken en filmpjes kijken. Deze keer hadden de jointjes echter een ander effect, ik ging er meer van trippen dan dat ik er stoned van werd. Van sommige geluiden in de film werd ik bang, en soms begon gewoon heel de kamer te draaien. Toen ik thuis kwam ging ik op mn kamer wat opzoeken over psychoses, waarin gezegd wordt dat je in de eerste fase last kan hebben van hallucinaties, waanbeelden.. En dat klopte ook in mijn geval. Als ik me lang op de muur concentreerde zag ik allerlei vlekjes verschijnen en terug weg gaan, en een stukje van de poster aan mijn muur leek wel vloeibaar te worden.. Ik besloot om vroeg te gaan slapen (rond 22h). Terwijl ik in mn bed lag woelde ik constant omdat ik altijd rare dingen aan mn lichaam voelde, als ik op mijn buik lag voelde het alsof mn hart niet genoeg ruimte had om te kloppen en dergelijke.. Ik viel in slaap maar werd rond 2:30h snachts terug wakker met een heel angstig/depressief gevoel. Ik besloot om nog wat op het net te surfen om wat op te zoeken over schyzofrenie. Toen een van de symptonen "slapeloosheid" bleek te zijn werd ik al helemaal bang en zenuwachtig en werd het bijna onmogelijk om te slapen. Uiteindelijk slaagde ik erin mezelf te kalmeren en viel ik na 3 kwartier in slaap. We zijn nu de volgende ochtend en sommige aanrakingen voelen nog altijd raar, en kvoel me down en lichtjes depri.. Wat moet ik doen? Een specialist opzoeken? Stoppen met blowen? Het kan ook zijn dat ik het mezelf heb aangepraat.. Dat ik door een andere reden niet kon slapen, dat ik gewoon door vermoeidheid een ander effect had van de wiet.. maar wie kan me dat zeggen? Groetjes en alvast dank!"
"Heel erg bedankt voor de reacties, ze hebben me wel voor een deel gerustgegeld, vooral die van azgaza. Ik denk ook meer dat het dat is uiteindelijk.. het depressieve gevoel is voor het grootste deel verdwenen, voel me opgewekt, mn vriendinnetje komt zo meteen.. Dus ik zal waarschijnlijk gewoon wat teveel gerookt hebben en daardoor enorm paranoia geworden zijn. Voor de zekerheid stop ik toch ff met blowen.. Als de symptonen volledig verdwenen zijn waag ik me nog wel eens aan een jointje.. Als opnieuw hetzelfde gebeurd ga ik zeker stoppen met blowen en bezoekje brengen aan specialist ofzo.."
"Ook misschien er ff bijvertellen dat ik al 1x LSD heb genomen en 1x Paddo's.. kan het misschien een mengelmoes zijn van paranoia/flashbacks? Want die flashbacks heb ik al wel eerder gehad met roken van wiet.."
"Ik heb dit ook, bij mij houdt het al meer als een week aan maar het is langzamerhand aan het minderen merk ik.. Je hebt last van iets wat Depersonalisatie/Derealisatie wordt genoemd. Het lijkt wel alsof je in een bubbel zit, je vraagt je af "Is dit echt? Ben ik niet aan het dromen?".. Stemmen lijken van ver te komen, soms lijk je wel opeens wakker te schieten.. Je denkt dat jegek aan het worden bent, maar geen paniek, dat wordt je niet! Meeste mensen hebben dit wel eens in hun leven, als ze veel stress hebben, oververmoeid zijn, of zoals jij teveel geblowed hebben. Sommige mensen hebben echter ook de aanleg om deze 'ziekte' chronisch te hebben, dus langdurig. Soms maanden, soms jaren, soms wel de rest van hun leven.. Als het bij jou na een dag over is moet je je niet veel zorgen maken Je hebt een nieuw 'gevoel' gekent en je geest kan dit gevoel nu dus ook weer terug oproepen, misschien omdat je bang bent dat je het weer gaat krijgen? Die angst kan dan weer opnieuw dr/dp in gang zetten Mijn tip is om afleiding te zoeken en vooral niet thuis te gaan zitten, dan begin je alleen maar meer na te denken. Spreek af met vrienden en kijk dan of je het nog hebt. Is het na 2 dagen weg, das is er volgens mij niks aan het handje.. Ga VOORAL nu niet liggen googlen op deze termen, dan lees je teveel andere diagnoses en ga je je nog meer dingen inbeelden, dit was bij mij het geval en tis niet prettig.. Moest het gevoel na een paar weken er nog zijn, zou ik toch overwegen om te stoppen met blowen en je huisarts te bezoeken, dit heb ik namelijk ook gedaan Je loopt dan kans om chronische dr/dp te hebben. En je wordt zeker niet psychotisch, dat nog iets heel anders Dan zou je trouwens ook niets in de gaten hebben, mensen die psychotisch zijn weten het nooit, omdat een psychose juist inhoud dat je niet meer weet wat de werkelijkheid is en wat dat niet is. Je zou dan bijvoorbeeld denken dat je morgen de trein moet halen naar Frankrijk om je zieke oma op te zoeken ofzo, en daar ook heilig van overtuigd zijn Om maar een voorbeeldje te geven.."
"Ik zou het niet doen.. als je dan eens zonder zit kan je absoluut niet meer slapen en lig je sowieso de hele nacht te woelen. Ik zou eerder een theetje drinken en een boek of tijdschrift lezen voor het slapegaan, werkt veel beter denk ik"
"Resultaat van 1ste joint: 45 min knock out op de zetel liggen spacen en daarna grootste vreetkick uit mn blowcarriere"
"Een van mn beste vrienden is autistisch en blowt ontzettend veel.. Als hij niet geblowd heeft is hij ontzettend druk en kan hij opeens beginnen roepen ofzo, maar anders is hij gewoon chill.. Weet ook niet precies wat voor autisme hij heeft, iets met fantasie en realiteit niet uit elkaar kunnen houden ofzo.. maar hij zal het wel niet zo hevig hebben."