Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"N3K0 zei: " The war on drugs" is gewoon een verdienmodel. Klik om te vergroten... Ik denk persoonlijk dat "the war on drugs" wel doeltreffend is geworden hoor en dat deze alleen nog strenger gaat worden. als je naar de regulere drugs market kijkt zie je al genoeg eigelijk. De enigste drugs waar voorlopig nog geen doeltreffende grip op gemaakt is dat is cocaine, maar daar heb ik mijn twijfels ook bij. op alle drugssoorten is er al streng opgetreden. Persoonlijk mag voor mij nog sterker op die research chemicals, ik ben een enorme tegenstander in deze producten, jonge mensen vergooien hun toekomst voor zoiets. Onbegrijpelijk. dat men eens een joint rookt of sporadisch reen lijntje kan ik nog begrijpen, maar dagelijks of weekelijks aan die designer drugs zijn het toch allemaal niet waard. je moet hier op dit forum eens de zoekfunctie gebruiken , je vindt geen 1 positieve eigenschap eraan, allemaal een geklaag en speculaties over bijwerkingen,zuiverheid, "welke stof is dit?" enz... dat is toch niet plezierig nietmeer? ik denk dat een gezonde persoon ook wel inziet dat de chemicals nu nog gevaarlijker zijn geworden dan voordien en dat het beste gewoon is dat deze verdwijven. Vroeger maakte de mens ook plezier zonder deze dingen."
"Zweevteev zei: @Harry16 weet niet waarom je je reactie verwijderd hebt, het was een terechte vraag hoor! Als ik kon kiezen tussen mijn nuchtere staat van zijn of DPH, dan is de keuze voor mij gewoon snel gemaakt. Denk dat dat wel ongeveer illustreert hoe dragelijk in het hier en nu zijn voor mij is. Vroeger nam ik "gewoon" een overdosis benzodiazepinen en was ik ook even weg van hier. Ik ben simpelweg geswitcht van drugstype, omdat ik zeker niet vergeten ben wat voor agonie ik vorig jaar heb moeten doorstaan toen ik meerdere benzodiazepine-overdosissen in een enorme korte tijd gehad en daarnaast ook nog eens al maanden een benzodiazepine slikte, terwijl die al lang niet meer werkte op die dosis. Bij DPH heb ik nooit last van bijwerkingen. Klik om te vergroten... Sorry vondt het nietmeer nuttig mijn reactie hier. Ik ken de combinatie niet maar als ik jou verhaal en toestand al zie , zou ik het gewoon niet doen. Want ik ken het scenario toch al : Opname in het ziekenhuis en dan blijf je wss wel eventjes daar logeren om iets ge gaan doen aan je problematiek. Zou je gewoon niet iets lekkers gaan eten ofso? niet slecht bedoelt hé , je doet toch wat je wilt"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Als ik je vraag zo lees ben je bang dat ze het vinden, maar is er geen sprake van ze je wiet onderschept hebben? Stel ze zouden het onderscheppen, dan gaat het denk ik een beetje zo; Ze zouden dan ook gegevens vanuit de verkopende partij moeten hebben, waaruit blijkt dat jij die bestelling hebt gedaan, ook al heb je dat misschien met je eigen naam, adres en bankrekening gedaan. De grote vraag is of ze die gegevens überhaupt hebben, want als ik naar de Nederlandse wetgeving kijk, gaat het openbaar ministerie voor die 8 gram echt geen onderzoek starten. Dat kost meer dan het oplevert. Stel er is een illegale handel of website opgerold, dan is maar de vraag of iemand die 8 gram besteld het doelwit is van zo’n onderzoek. Klik om te vergroten... jawel ze hebben het onderschept. Op de tracking code staat iets van " The item is not meeting customs requirements " Nu weet ik niet of het in NL of belgie is onderschept en welke straffen er volgen. Is gewoon zo mega kut en dom van mij maarja op de hoop dat ze het vernietigen!"
"Natozlato zei: Heyy! 😀 goed! Ben weer single, wat geminderd met drugs en een beetje tot mezelf gekomen 😊 Klik om te vergroten... Ben je ook nog clean dan Natoz ?"
"OtherShore zei: Geen straffen. Klopt het dat er een pakje is verstuurd vanuit Nederland naar jouw adres in België? Een adres is openbaar. Iedereen kan jou een pakje sturen. Dus een pakje met jouw naam en adres erop bewijst in principe niks. De douane heeft niet zomaar toegang tot jouw rekening of tot jouw e-mailaccount. Voor 8 gram nemen ze waarschijnlijk niet eens de moeite om toestemming te vragen voor verder onderzoek. In het ergste geval krijg je een zogenaamde “love letter”, een waarschuwingsbrief van de douane zonder verdere gevolgen. Overigens moet je hetzelfde adres nu niet meer gebruiken voor drugsbestellingen. Waarschijnlijk komt er namelijk wel een kruisje achter je adres in het systeem. Naar een verdacht pakje wordt voortaan beter gekeken. (Voor alle duidelijkheid: ook dan gebeurd er niks, maar je bent de inhoud wel kwijt.) Klik om te vergroten... Het enigste wat ik vindt op deze forum is van deze jongen , 350€ boete 🤷♂️"
"OtherShore zei: @Harry16, Ik heb nog even verder gekeken en ik heb een paar verhalen gevonden van mensen in België met onderschepte pakjes: bijvoorbeeld hier, hier en hier. Spijt me dit te moeten zeggen, maar het lijkt erop dat de politie/FAGG in België wel degelijk boetes uitdeelt aan beoogde ontvangers van onderschepte pakjes en soms zelfs overgaat tot een verhoor. Welke criteria ze precies gebruiken is me niet duidelijk. Ik kon me niet voorstellen dat de situatie in België zoveel anders was dan hier, maar helaas is dat wel zo. Klik om te vergroten... danku voor het mee helpen zoeken , waardeer ik enorm! Ik hoop oprecht op een boete en dat ik deze leerles zo snel mogelijk achter mij kan houden, damn ik ben hier al dagen hard over aan het piekeren! Ik hou van wat high worden maar ik wil er mijn toekomst niet doen laten verprutsen door zulle handelingen , dat is het mij totaal niet waard."
"OtherShore zei: Nee, snap ik. Ik hoop dat het bij een boete blijft Klik om te vergroten... het is ook allemaal niet slim van mij om dit zo openbaar te posten ook. Maar ik vindt er totaal niets informatie over en als ik aan sommige mensen vraag dan krijg je een "nonchalant" antwoord , dus daar ben ik ook niet mee geholpen. terwijl ik goed genoeg weet dat het strafbaar is. ik ben echt niet gemaakt voor die dingen🥹"
"Hippie Langwaus zei: Heeft iemand de adressen van de officiers van justitie in België? Ik heb nog wat pakjes wiet te versturen. 😉 Klik om te vergroten... ja klinkt allemaal leuk éh? tot de politie voor uw deur staan dan is het allemaal niet zo leuk nietmeer. Ge moet het maar zelf allemaal meemaken!"
"Hippie Langwaus zei: Ik meende dit als serieuze actie. Het kan toch niet waar zijn dat iemand je iets opstuurt en dat de ontvanger daar verantwoordelijk voor is. Zo kan iedereen dus willekeurig iemand crimineel maken, zelfs de officiers van justitie. Klik om te vergroten... zo simpel is dit allemaal zo niet hoor. kijk dit is een discussie zonder einde , ik zal afwachten en update geven maar hoopte dat er iemand dezelfde scenario al eens had meegemaakt en dit kon delen want van dat wachten wordt ik zot!! 😂"
"Casrus zei: Maar allez, die heetten toch eerst "Rijkswacht"? Klik om te vergroten... wat bedoel je hier nu ?"