Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDPH + DXM

DPH + DXM

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat @OtherShore schreef: rode waarschuwing.
Hoe ondraaglijk het ook is, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Schilderen, het maken van iets echts vanuit fantasie: dat is een wonder ! Jouw werk > jouw wonder !
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand van hier die er ervaring mee heeft? Zo ja, hoe was het? De eerste keer dat ik een tripervaring hierover gelezen heb was op een heel obscuur, random blogje dat ik toevallig tegenkwam van een gast die leeeeeeip leip leip veel drugs(combinaties) geprobeerd had en zijn DPH + DXM ervaring stond in zijn top 5 allerbeste drugservaringen ooit, dus toen had ik iets van holy shit, ik wil dat ook!

Maar bij die ene extreem positieve tripreport bleef het ook wel. Op Erowid zijn alle reports van DPH + DXM, die ik gelezen heb, extreem negatief geweest (ziekenhuisretourtje, letterlijk bij iedereen die aangaf ook een langere tijd een SSRI te slikken) of neutraal, niets geen ultiem extatische, magische ervaring (helaas, voor mij, ik ben/was hyped).

Het is een vrij onbekende combinatie voor velen denk ik, maar niet geschoten is altijd mis. Ben benieuwd.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zweevteev zei:
Het is een vrij onbekende combinatie voor velen denk ik, maar niet geschoten is altijd mis. Ben benieuwd.
Klik om te vergroten...
Hangt er vanaf waarvoor je schiet.
Dit zeggen vanuit gevaarlijke combinaties is net andersom... niet geschoten is altijd veilig, geschoten is 'meestal' mis.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sorry, ik heb hier geen ervaring mee. Het is een gevaarlijke combinatie volgens PsychonautWiki. Er is zelfs een heel artikel over:
m.psychonautwiki.org

DXM & DPH

The Dextromethorphan (DXM) and Diphenhydramine (DPH) combination experience (also known as counterflipping) is a substance combination, that when taken, produces an array of uniquely hallucinogenic, dissociative and powerful deliriant effects when administered.
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
Samenvatting: doe het niet

Edit: Aangezien je al 350 mg DPH achter de kiezen hebt zou je nog 350 mg DXM bij moeten nemen, want de aangeraden verhouding is 1 op 1. Dat is gevaarlijk hoog volgens PsychonautWiki. Rode waarschuwing
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
mandragora zei:
Hangt er vanaf waarvoor je schiet.
Dit zeggen vanuit gevaarlijke combinaties is net andersom... niet geschoten is altijd veilig, geschoten is 'meestal' mis.
Klik om te vergroten...
Dat is zeker waar!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zweevteev zei:
Dat is zeker waar!
Klik om te vergroten...
Dus ik hoop dat je op iets anders gaat schieten, als je toch deze aanschiet dan hoop ik oprecht dat je een interessant tripje hebt die voldoening en genot brengt. Maar ik betwijfel dat eerlijk gezegd.
Als je het toch doet zou ik beide dosissen minimaal houden omdat ik denk dat het bij deze 1+1=3 is.
H
Harry16Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zweevteev zei:
@Harry16 weet niet waarom je je reactie verwijderd hebt, het was een terechte vraag hoor! Als ik kon kiezen tussen mijn nuchtere staat van zijn of DPH, dan is de keuze voor mij gewoon snel gemaakt. Denk dat dat wel ongeveer illustreert hoe dragelijk in het hier en nu zijn voor mij is. Vroeger nam ik "gewoon" een overdosis benzodiazepinen en was ik ook even weg van hier. Ik ben simpelweg geswitcht van drugstype, omdat ik zeker niet vergeten ben wat voor agonie ik vorig jaar heb moeten doorstaan toen ik meerdere benzodiazepine-overdosissen in een enorme korte tijd gehad en daarnaast ook nog eens al maanden een benzodiazepine slikte, terwijl die al lang niet meer werkte op die dosis. Bij DPH heb ik nooit last van bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
Sorry vondt het nietmeer nuttig mijn reactie hier. Ik ken de combinatie niet maar als ik jou verhaal en toestand al zie , zou ik het gewoon niet doen. Want ik ken het scenario toch al : Opname in het ziekenhuis en dan blijf je wss wel eventjes daar logeren om iets ge gaan doen aan je problematiek.
Zou je gewoon niet iets lekkers gaan eten ofso? niet slecht bedoelt hé , je doet toch wat je wilt
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Harry16 weet niet waarom je je reactie verwijderd hebt, het was een terechte vraag hoor! Als ik kon kiezen tussen mijn nuchtere staat van zijn of DPH, dan is de keuze voor mij gewoon snel gemaakt. Denk dat dat wel ongeveer illustreert hoe dragelijk in het hier en nu zijn voor mij is. Vroeger nam ik "gewoon" een overdosis benzodiazepinen en was ik ook even weg van hier. Ik ben simpelweg geswitcht van drugstype, omdat ik zeker niet vergeten ben wat voor agonie ik vorig jaar heb moeten doorstaan toen ik meerdere benzodiazepine-overdosissen in een enorme korte tijd gehad en daarnaast ook nog eens al maanden een benzodiazepine slikte, terwijl die al lang niet meer werkte op die dosis. Bij DPH heb ik nooit last van bijwerkingen.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweevteev zei:
Als ik kon kiezen tussen mijn nuchtere staat van zijn of DPH, dan is de keuze voor mij gewoon snel gemaakt.
Klik om te vergroten...
Vanuit jou perspectief is dat zeker te begrijpen.
Alles wat ik van je gelezen heb komt bij mij binnen. Het liefst wens ik jou een onbezorgd, helder en gelukkig leven.
Ik vind het knap van je dat je over alles zo open praat hier op het forum, eigenlijk vind ik dat je best een ruggengraat hebt. Je bent zelf actief bezig in je zoektocht naar een 'beter 'leven, ik hoop dat je dat snel mag vinden. Ik vind dat je het verdiend, ellende genoeg gehad. Ik geloof oprecht in het zinnetje 'na regen komt zonneschijn' :sunface:, hoop dat die zonneschijn morgen voor je deur staat :blueheart:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harry16 zei:
Zou je gewoon niet iets lekkers gaan eten ofso? niet slecht bedoelt hé , je doet toch wat je wilt
Klik om te vergroten...
Zo vatte ik het ook niet op hoor! Eten vermijd ik eigenlijk het liefst, heb ook een eetstoornis. :sweatsmile:

Maar ik moet wel echt even iets gaan doen, wil al heel de dag schilderen. Ik ga een poging wagen.

mandragora zei:
Vanuit jou perspectief is dat zeker te begrijpen.
Alles wat ik van je gelezen heb komt bij mij binnen. Het liefst wens ik jou een onbezorgd, helder en gelukkig leven.
Ik vind het knap van je dat je over alles zo open praat hier op het forum, eigenlijk vind ik dat je best een ruggengraat hebt. Je bent zelf actief bezig in je zoektocht naar een 'beter 'leven, ik hoop dat je dat snel mag vinden. Ik vind dat je het verdiend, ellende genoeg gehad. Ik geloof oprecht in het zinnetje 'na regen komt zonneschijn' :sunface:, hoop dat die zonneschijn morgen voor je deur staat :blueheart:
Klik om te vergroten...
Echt super lief, dankjewel. :redheart:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zweevteev zei:
Op Erowid zijn alle reports van DPH + DXM, die ik gelezen heb, extreem negatief geweest (ziekenhuisretourtje, letterlijk bij iedereen die aangaf ook een langere tijd een SSRI te slikken)
Klik om te vergroten...
Ja DXM + SSRI's is sowieso een no-go. Dat is voor je neuronen net alsof je eerst het ventiel van het drukvat dichtschroeft (SSRI), en dan de hogedrukspuit vol open zet (DXM). Het risico van serotonine syndroom ligt dan op de loer.


Je zit zeker op Bluelight te lezen?
Op zich een handig forum om over obscure middelen te lezen. Maar daar zitten wel echt hardcore gebruikers ja. Niet echt iets om na te streven denk ik. 😂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."