Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw in Rotterdam

Nieuw in Rotterdam

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JonnadeWit92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook maar eventjes voorstellen

Mijn Naam is Jonna, 26 jaar, woon sinds 3 weken in Rotterdam voor mijn studie( voorheen Amsterdam)
Ik gebruik af en toe drug(alleen in het weekend als ik uit ga) Als ik uit ga gebruik ik meestal coke of xtc
(Heb een goeie dealer gevonden 100% beter dan wat ik nam in Amsterdam) hihi. Maar nu komen we bij mijn probleem. Ben 2x wezen stappen hier in Rotterdam maar vindt er echt niet aan(niet te vergelijken als uitgaan in Amsterdam) heeft iemand hier een paar suggesties voor mij (plekken waar ik lekker kan space en mijn eigen ding kan doen zonder dat iedereen mijn scheef aan kijkt haha)

Ben jij ook naar een andere stad verhuist of zoek jij ook gwn leuke uitgaan gelegenheden om lekker te space deel je verhaal met ons

heb je een paar suggesties of wil je wat met me delen stuur me dan een bericht ik zou het op prijs stellen 🥰
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welkom hier allereerst..

Wat voor uitgaansgelegenheden vond je leuk in Amsterdam en wat is je muzikale voorkeur?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben in Rotterdam eens naar Perron geweest. Dat was goed, denk dat je die club wel kunt appreciëren. Maar naar het schijnt moet je avond per avond geluk hebben of het volk komt om een goeie sfeer te creëren.
J
JonnadeWit92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Harmless zei:
Welkom hier allereerst..

Wat voor uitgaansgelegenheden vond je leuk in Amsterdam en wat is je muzikale voorkeur?
Klik om te vergroten...

hoi 👋

In Amsterdam ging ik meestal naar de John doe, Shelter Amsterdam, de marktkantine enz... ik hou van techno, drum and bass, R&B van alles eigenlijk. Ik zoek meer een plek waar meer studenten zijn die ik ook beter kan leren kennen in het dagelijks leven. Ik woon zelf in oostplein ( in de buurt van de studenten hotel) ik zoek gwn een gezellige plek waar ze niet schrikken van een lijntje of een pilletje 😜
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we voorop stellen dat ik Rotterdam niet ken, maar de techno scene wel en daarvoor zit je in Rotterdam wel goed met tenten als Maassilo, Toffler, Perron, Annabel, et cetera..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Keilecafe is ook leuk. BIRD. BAR? Die moest sluiten volgens mij.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga je van de mooiste stad van nederland naar de lelijkste. Niet goed bezig :sweatsmile:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Ga je van de mooiste stad van nederland naar de lelijkste. Niet goed bezig :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Amsterdam was 15 jaar geleden leuk. Nu is het een soort Sodom geworden. Overspoelt met toeristen en internationals en een waardeloos bestuur.

Rotterdam zet zichzelf steeds meer op de kaart.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."