Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffel Trip [Dolphins Delight & Golden Teacher]

Truffel Trip [Dolphins Delight & Golden Teacher]

9 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
G-FoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zal mijzelf maar even G noemen.
Ik en mijn vrienden M en J hadden afgesproken zondag weer te gaan trippen.
M is op dit moment ook een tripreport aant schrijven dus er zullen veel overeenkomsten zijn.
M en ik hadden het 2 weken daarvoor ook al gedaan maar dat was een beetje een rare avond.
Ik had gewoon weer 10 gram dolphins en M 15 gram Purple Rain (was nieuw ofzo). Maar voor mij was het 2 uurtjes helemaal geweldig en daarna helemaal voorbij en voor M was het 3 keer nix. Hij had geen visuals of raar gevoel. Ze werkte dus gewoon niet. Bij mij lag het er blijkbaar aan omdat ik 2 pakjes capri-sonne op had (ik had dorst).
Maargoed....
we hebben met zn 3 al wel wat ervaring met truffels. ik had al 3 trips met dolpins delight gehad, M al 3 met cosmic connectors en J 3 met space shuttles.

J en ik zouden ieder 10 gram Dolpins Delight nemen en M 15 gram Golden Teacher.
Al de hele week er naartoe levend en dan zondag was het eindelijk zover. M en ik gingen om 4 uur alvast frietje halen zodat we als we ze zouden nemen (8 uur) weinig maaginhoud hadden.
Eenmaal bij M aangekomen kwam om kwart over 8 eindelijk J aangekakt. gelijk de truffels opgegeten (zuuuur) en J en ik kwamen er nadat we ze eindelijk op hadden pas achter dat ze al 4 dagen over datum waren. de truffels van M waren nog een maand goed. maar agjah het zal wel.
Om 5 voor half 9 hebben we de truffels opgegeten en een kwartier daarna waren ze eindelijk op (lang kauwen he) de fun kon beginnen!

We zijn gelijk naar buiten gelopen met onze rugzak en al.
Toen ik het huis al uitliep ging voor mij al een hele wereld open. alsof ik de truffelwereld instapte. we moesten een vrij lange weg afleggen voordat we bij onze ''trip plek'' waren. de weg ernaartoe was al met veel natuur in de omgeving. onderweg kwam ik in een wei een zwart paard tegen, maar voor mij was zn vacht paars. dolle!
rond 9 uur begon de lucht al mooi te kleuren en de weg begon al wazig te bewegen. onderweg al heeeel veel gelachen om dingen die nergens over gingen. uiteindelijk kwamen we bij een weg aan die oneindig leek te duren. het was gewoon een hele lange weg met duizende lataarnpalen. als we liepen zagen we niet veel bewegen, maar als ik even de tijd nam om te kijken en rustig stil ging staan zag ik de hele weg van links naar rechts slingeren. jaaa hij sloeg goed aan. uiteindelijk op onze ''trip plek'' aangekomen ergens in een bos gingen we rustig op een bankje zitten. M en J waren heel onrustig, maar ik vond het allemaal wel chill. alle bomen gingen heen en weer en kleurde allemaal vaag. de zon begon langzaam onder te gaan dus de lucht was 1 groot kleuren spektakel. we zaten recht voor een vijver die er heel vredig uitzag en met een klein strand voor onze voeten. een heel vredig plaatje, ik snapte er dus ook geen flikker van waarom M en J zo onrustig waren. ook zag ik zoals ik wel vaker heb op deze plek, allemaal lichtjes in de bomen die niet aanstonden en touwen tussen de omen hangen waar voor mijn idee de boom trollen en elfjes leefde. de bomen in de verte namen allemaal vage vormen aan. de meeste leken op sneeuwvlokken/kristallen. het had helaas wel al de hele dag geregend, het was nu gelukkig al de hele tijd droog maar het hele bos was drassig.

Uiteindelijk liepen we een eindje verder naar een ander bankje die wat meer in het bos stond. daar stond ook een boom die ik 2 weken daarvoor in mn trip wou knuffelen maar niet gedaan had omdat ik dacht dat er focking veel insecten op zaten. en in deze trip had ik daar spijt van en had het gevoel dat ik hem gekwetst had dus was ik ineens heel blij om die boom weer te zien. eenmaal daar aangekomen even bij de boom gestaan en ineens kwamen er 2 busjes aan. ik dacht: kutzooi wat is dit nu weer midden in het bus tog geen politie ofwel? het waren 2 groene busjes met voor mijn idee egt 20 man in elk busje. ik snapte daar dus ook geen zak van. ze kwamen ineens bij ons zitten en staan en legde uit dat ze een spooktocht aan het houden waren. KUT! nou weg dus van deze plek. toen zijn we weer naar de open plek gegaan met de vijver en daar pakte J zn rode laser die hij mee had genomen. dat ding was normaal al vet maar nu was het geweldig! de vormen die je kon maken in het water en in het gras, dat het leek alsof je door de boomtoppen kon snijden. ik vond het geweldig. maar we zagen toch steeds overal die mannen van die busjes rondlopen en dingen opzetten dus we dachten van we gaan hier maar weg. leek ons niet chill om te spacen tijdens een spooktocht.

Toen zijn we maar weer terug gelopen en eenmaal uit het bos konden we de zonsondergang pas egt goed zien. prachtige kleuren en vormen in de lucht. de weg terug was ook weer zeer wazig met de lange weg met duizenden lantaarnpalen. we namen gewoon dezelfde weg terug en het was nu ongeveer half 11. het was blijkbaar hondenuitlaat tijd want we liepen op de stoep vlakbij een kruispunt en ineens om het hoekje stond er BAM een hond... 2 hondjes. en toen nog wat meer honden die uitgelaten werden. ik begon nu zelf een beetje onrustig te worden omdat we al die mannen in de busjes waren tegengekomen en dan ook nog mensen die honden uitlaten. dus dat vond ik dan niet zo dol. maar M en J hadden nu hun rust gevonden. onderweg hadden we alleen maar water gedronken want we wilde niet dat iets onze trip zou verminderen.

de planten en bomen waren nog steeds prachtig en de kleuren in de lucht ook. bladeren voelden heel zacht aan en was net alsof het een zachte dons laag had.
eenmaal bij een ander plekje aangekomen waar we lekker in het gras konden liggen onder een paar bomen leek het voor mij al vrijwel voorbij te zijn. dit was om kwart voor 11. ik snapte er geen kut meer van. ik had ff een impuls nodig aangezien het al vrij donker was. ik pakte de laser maar weer even en ging laag bij de grond langzaam over het hoge gras heen. de ene keer leek het een death ray die het gras afsneed, de andere keer weer kermisverlichting. ja dit was toch wel dollu. M zat ook vol bewondering te kijken en zei: je regeerd nu over de steden van het gras volk. en ik voelde me inderdaad wel als een god. nog een paar sigaretjes gerookt (shag draaien duurt trouwens egt uren als je dat tijdens het trippen moet doen). ook maar even een zak naturel chips opengemaakt. toen hebben we een uur ofwat met J zitten discussieren om een Joint op te steken. elke keer zei J ja dat kunnen we doen ik zal hem eens even pakken. kwartier later weer gevraagd en elke keer hetzelfde gedoe. uiteindelijk hebben we hem om half 12 ofzo de joint maar opgestoken. ondertussen had M een lkkr muziekje opgezet. de game muziek van oblivion. mocht je dit op willen zoeken op youtube: Oblivion Town music.
na die joint opgerookt te hebben had ik tog egt het gevoel dat ik er al helemaal uit was. maar ik stond op en heb er voor mijn gevoel een kwartier over gedaan om naar een plantje te lopen die ik zag in het gras wat leek op een zwart gat. dus nja. tog nog niet eruit? ik snapte het in iedergeval niet. in het gras liggend zei M tege J dat hij zn ogen eens dicht moest doen en eens moest gaan beschrijven wat hij zag. dit is hoe dat gesprek ongeveer ging: M: ik zie een vogel, en ik ga er op zitten, ik vlieg wooo. xD J: ik sta in een lange tunnel met allemaal kleurtjes en allemaal flitsende duitse kruizen (geen nazi kruizen) die langs komen vloegen nnnnjiiing (geluid van een race auto) wij alledrie kei hard lachend. M had nog een heeeele hoop meer dingen die die zag maar dat weet ik allemaal niet meer. ik zag niet super veel als ik mn ogen gesloten had, maar ik deed mijn ogen open en keer naar de vredige lucht met alle rare paarse wolken en de paar sterren die ik zag. opeen riep ik tege M en J: WOOOOW! dat was wazig maat. M & J: wat zag je? ik weer: ik zag serieus net tussen de wolken heel snel een serpent of een draak of iets voorbij vliegen. dit was denk ik vrijwel mijn laatste visual.

Uiteindelijk rond half 1 ofzo liepen we maar weer verder naar een speeltuintje vlakbij het huis waar we bleven slapen. daar hebben we een half uur ff zitten uit garen. we zijn omstebeurd op een schommel gaan zitten en dat was tog nog wel egt geweldig. de bomen leken nog steedso p een onlogische manier te bewegen. de natuur om ons heen was niet egt te bevatten. heb een hele tijd naar een rare bloem zitten kijken en naar bladderen en takken. maar op een gegeven moment zei ik kom jongens we gaan naar binnen, dit was rond kwart over 1. ik was gewoon doodmoe. maar dit gevoel sloeg in een paar seconden over naar vreselijke misselijkheid en duizeligheid. ik werd compleet overvallen. ik zei gelijk dat ik moest kotsen, ik ben gelijk naar een hek gelopen en er over heen gaan hangen. ik het voelde alsof er een grote lodene bal in mn maag vast zat, en deze moest er uit! ik moest 3 keer even flink kokhalzen met veel lawaai maar toen was het kotsgevoel al over. ik heb toen nog een half uur op een bankje gezeten en af en toe geprobeerd op te staan. maar elke keer als ik rustig opstond werd het tog helemaal wit voor mn ogen. na even een blikje energy drank gedronken te hebben werd het langzaam minder. ok het ging weer beter. we zijn gelijk naar binnen gegaan en ik ben gelijk op de matras op de grond gaan liggen onder de zachte dekens. pfoe heerlijk. ik snapte egt niet wat er nou gebeurd was.
het was iniedergeval voorbij en daar was ik al blij zat mee.

Nou dit was voor mij dus weer een aparte ervaring.
ik heb nog nooit problemen gehad met truffels. mn eerste keer was met 7,5 gram dolpins delight en toen zag ik in het bos M weer aan voor een kabouter met een jas met een schots printje (terwijl deze gewoon zwart was) met rood haar en was J weer een elfje met groen haar.
zoals ik ook al zei zie ik altijd lichtjes in de bomen die niet aanstaan (ik heb ook geen idee waar dat op slaat maar ik zie het tog) maar meestal word mn beeld ook heel wazig, dat was dit keer ook niet.
het ging voor mij deze keer allemaal iets te snel, misschien komt dit door het teveel lopen op mn hoogtepunten? meestal heb ik zo veel visuals en ideeen en dat vind ik dan ook helemaal geweldig. maar nu viel het voor mijn gevoel nog wel mee.
ik zit te denken om de volgende keer of 15 gram dolphins delight te nemen of 10 gram cosmic connectors.
iemand nog tips? :grin:
E
EzkatonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelukkig heb je toch niet hoeven kotsen uiteindelijk =)
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#3
Door de onoverzichtelijkheid en slordig hoofdletter gebruik is het voor mij teveel moeite om te lezen, het ziet er niet uitnodigend uit. :wave:
G
G-FoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nibiru zei:
Door de onoverzichtelijkheid en slordig hoofdletter gebruik is het voor mij teveel moeite om te lezen, het ziet er niet uitnodigend uit. :wave:
Klik om te vergroten...

slordig hoofdletter gebruik? ik had geen nederlands examen hier verwacht eigenlijk... had niet egt zin om het hele stuk na te gaan kijken op spellingsfouten.

en onoverzichtelijk??? ik heb toch egt elke fase in een aparte allinea geplaatst, wil je dat er neon lampen, pijltjes en borden omheen gaan staan ofzo? beetje moeite doen mag wel.
J
JeskaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Let ook even op de interpunctie als je zon flinke lap tekst schrijft!
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jeska zei:
Let ook even op de interpunctie als je zon flinke lap tekst schrijft!
Klik om te vergroten...

Dit is de mooiste eerste post ooit!!
H
HarmhenkLid
01-01-2024, 00:00
#7
tof report man! ik ben het niet eens met de mensen die het alleen willen lezen als het hoofdlettergebruik niet oke is, ik heb zelf alleen de tempanensis truffels gehad die alleen zorgen voor een gigantische lachkick en een paar picachu's in de stadsbussen, een tip is een bioscoopje pakken, je kijkt je ogen uit in de pauze als je buiten een sigaretje doet! al hoewel ik niet veel visuele effecten had, anders zou ik niet het stadje ingaan :grin:
S
StartedUsingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mooi Berichtje man, ik en een paar vrienden gaan deze week ook voor het eerst truffels gebruiken, raden jullie het ook aan om de eerste keer een tripreport te schrijven of gewoon lekker gaan en totaal overgeven aan de truffel?

Groet P.
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#9
G-Fox zei:
ik had geen nederlands examen hier verwacht eigenlijk... had niet egt zin om het hele stuk na te gaan kijken op spellingsfouten.

en onoverzichtelijk??? ik heb toch egt elke fase in een aparte allinea geplaatst, wil je dat er neon lampen, pijltjes en borden omheen gaan staan ofzo? beetje moeite doen mag wel.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk hoef je geen pijltjes en borden er omheen te zetten, maar ik ben het wel eens Nibiru, het nodigt niet echt uit zo. Een beetje moeite doen mag wel zegt ie dan zelf :rolleyes:
F
FatbeardxDLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi tripreportje !!
het spreekt mij nu NOG meer aan om ook truffels te doen !

peace :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."