Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Natozlato zei: Tekno met een K, of hardcore of dnb 🤩 Klik om te vergroten... Tekno met een K, love you!"
"Psytrance feesten op de Elementemstraat in Amsterdam. Ik weet alleen niet of dat nog bestaat.."
"Eigenlijk maakt het me niet uit wat voor festival. Als er maar goede muziek, MDMA en mooie mensen zijn!"
"Ik zou wel weer eens naar Wlldeburg willen. Vanuit de tijd dat het nog 'exclusief' was.."
""
"Metallica, Hazes of Herman Brood, afhankelijk van het type boosheid"
"Lang geleden, toen ik nog een klein binnenkweekje had onder HPS. De soort was Sage&Sour. Wel twee verschillende feno's uit zaad (normaal en blauw). Ik mis het wel soms, hoor, dat binnen kweken!"
"Eve's drop zei: Ja, in een kas gedaan. Klik om te vergroten... Dat is het beste van het beste. Daar kan geen binnenwiet tegenop!"
"Ik vind buitenwiet heel leuk, maar het is zo lastig te sturen. De afgelopen jaren waren top en zijn mijn autoflowers mooi afgebloeid. Maar er zitten ook vaak genoeg schijtjaren tussen.. Dat je bij 5 weken al moet gaan knippen door de de toprot.. Maar ik wil later graag een kasje. Daar is alles veel beter te reguleren. Eventueel een ventilator erbij zetten. Vroeger wel de kilo's droog gehaald. Maar dat is alweer 15 jaar geleden. Nu zet ik meestal 3 kleine feminized autoflowertjes. Weinig omkijken naar en het hele jaar gratis roken (ik rook nog echt heel weinig)."
"Zo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had. Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!"