Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dragon zei: Ik haat cocaine,het is een drugs van nix,je geeft je geld aan klootzakken die geen fuck waard zijn,die vervolgens stoer rondrijden met mooie autos. Vanaf nu ga ik oorlog voeren tegen coke,ik begin vanavond met een paar dealers op de bek slaan haha Klik om te vergroten... Begin maar bij mij....."
"Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker."
"Fishhead07 zei: HarDman zei: Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker. Klik om te vergroten... 4 pillen per week en dat 15 weken lang ? is wel veel ja maar daarvan 18weken opgenomen ? of in combo met andere Hd ??? tussen de 0 - pff maximaal 10 denk ik maar meestal minder doe wel vaak maar altijd kleine hoeveelheden dus valt mee. Klik om te vergroten... Dat was mn piek. Heb in totaal in 2 jaar ong 160 pillen op. Maar inderdaad in combinatie met andere middelen. Mijn omgeving, sociale contacten, school etc leed er onder. Uiteindelijk wordt je dan ongelukkig. en ging alles naar de klote. Af en toe nachtjes op straat moet doorbrengen.....en uiteindelijk depressief geworden. Zwaar angstig. Dit komt voornamelijk door mn drugsgebruik en wat dit in mijn leven voortbracht... Voel me nu weer geweldig(zonder drugs)....Dit is een wijze les voor mij geweest. Heb 2 jaar als een beest geleefd en besef nu dat drugs geen realiteit is. Ik bedoel je kan wel wat coke op je pik smeren en je vriendin de hele avond neuken.....de geweldigste sex hebben, maar is dit relevant, is dat na te streven........ NEE.....dat is idd voor het gevoel van drugs, zo lekker maar niet reeel!!!"
"Fishhead07 zei: HarDman zei: Fishhead07 zei: HarDman zei: Ik heb tijdens mn PIEK. September 2005 tot December 2005 Iedere vrijdagavond genakt. Ik begon met 2 pillen van 130mg tested. Oftewel 260mg mdma en knalde dr 2,5 uur later weer 2 achter aan. Waren zuivere pillen. Je kan al raden wat dr ieder weekend gebeurde. Ik klapte letterlijk mn stoel in( ja ik ging niet meer uit, je kan je voorstellen dat dit ook niet meer mogelijk was)... Vervolgens nog veel alcohol dr bij drinken en zo 10 gram wiet weg roken. Want ja als hij begint uit te kicken verlengt zo lekker hijs van een dikke blow je rush....heerlijke tijden gehad. Alleen die tijden hebben mij hard genakt. Heb me op laten nemen en heb daar 18 weken gezeten. Drugs maakt puntje bij paaltje alles kapot. Tenminste als je je grens niet meer kent. En die kende ik niet meer. Tis ook allemaal veel te lekker. Klik om te vergroten... 4 pillen per week en dat 15 weken lang ? is wel veel ja maar daarvan 18weken opgenomen ? of in combo met andere Hd ??? tussen de 0 - pff maximaal 10 denk ik maar meestal minder doe wel vaak maar altijd kleine hoeveelheden dus valt mee. Klik om te vergroten... Dat was mn piek. Heb in totaal in 2 jaar ong 160 pillen op. Maar inderdaad in combinatie met andere middelen. Mijn omgeving, sociale contacten, school etc leed er onder. Uiteindelijk wordt je dan ongelukkig. en ging alles naar de klote. Af en toe nachtjes op straat moet doorbrengen.....en uiteindelijk depressief geworden. Zwaar angstig. Dit komt voornamelijk door mn drugsgebruik en wat dit in mijn leven voortbracht... Voel me nu weer geweldig(zonder drugs)....Dit is een wijze les voor mij geweest. Heb 2 jaar als een beest geleefd en besef nu dat drugs geen realiteit is. Ik bedoel je kan wel wat coke op je pik smeren en je vriendin de hele avond neuken.....de geweldigste sex hebben, maar is dit relevant, is dat na te streven........ NEE.....dat is idd voor het gevoel van drugs, zo lekker maar niet reeel!!! Klik om te vergroten... Wat een verhaal man. Maar wel wijze woorden. Ik gebruik zelf sinds een 4 maanden harddrugs en wel veel ja. Komt ook doordat ik verschillende drugs gebruik maarja altijd met mate eigenlijk. Neem nooit grote hoeveelheden waardoor uiteindelijk het te overzien is. Ik ga sowieso afbouwen maar het komende jaar zal ik nog genoeg gebruiken en dan weinig meer tot niets. Maar zoals ik al meerderemalen heb vermeld: Ik gebruik wel vaak drugs elke week wel iets eigenlijk laatste maanden, maar altijd kleine hoeveelheden. Dus aan 160 pillen in 2 jaar zal ik nooit komen. Dat stukje over sos op je pik klinkt wel geweldig :P zelf nog nooit gedaan maarja als ik me grammetje heb zal ik het is teste Je kan best drugsgebruiken maar je omgeving moet er niet onder lijden. Bij mij is dat gelukkig niet zo en gebruik same met me meisje dus me relatie lijd erniet onder en me dagelikse bezigheden ook niet. Aan me lochaam werk ik weinig heb dagelijks hoofdpijn maarja voor drugs ook al dus wordt wel versterkt door de X maarja. Nog lkkr paar maandjes genieten en aantal dingen teste en dan sluit ik dit moooie grote avontuur af dan alleen af en toe lkkr genieten Klik om te vergroten... Ik wil je niet bang maken, maar ik d8 ook altijd dat ik alles kon overzien. Iedereen lulde bullshit.....ik ging niet verslaafd raken, ik maakte mn school wel af, raakte mn vriendin niet kwijt..... Uiteindelijk heb ik die man van het CAD een hand kunnen geven. Maar pas gewoon goed opjezelf. Als jij denkt dat je het allemaal onder controle hebt......dat is fijn, houd het onder controle.....Peace"
"Mijn gekste avond was toen k 520mg zuivere MDMA naar achter klapte..... Ik was met 3 maten onderweg naar discotheek.... Toen ik opeens begon te rennen..... Vervolgens kwam ik mijn maten 5 uur later tegen, die waren wel naar de discotheek geweest..... Hun vragen wat ik het gedaan, Ja ik heb 5 uur lang met mn beste vriendin op een bankje gezeten. Nou ik kan je vertellen, k heb hardcore alleen op een bank gezeten en cker 5 uur lang gehallucineerd dat ik met mn beste vriendin op een bankje zat die op dat moment gewoon in bed lag.... hehehe"
"spaceface zei: Ik gebruik nu ongeveer een jaar xtc en toch heb ik nog steeds vage ervaringen. Natuurlijk de redelijk "normale" als brillen zien, maar ook wat minder normale als winkelwagentjes aan het einde van de straat en wegen die ineens ophouden. De vaagste keer was toen ik met mijn schoonzusje besloot in bad te gaan, omdat we daar zin in hadden. Het was inmiddels half zes 's ochtends en ik had 6 blauwe mitsu's op. We zaten in bad, relaxed met een asbak en waxinelichtjes, en ik was echt een heel eind heen. Ik keek naar mijn schoonzusje en het leek of haar gezicht los kwam van haar hoofd en kleine circeltjes maakte. Achter haar hoofd stond een schilderij dat steeds van afbeelding veranderde. Toen ik rondkeek, stond er een kleine koe op de rand van het bad en een mini-geit op haar bovenarm. Echt weird. Het maffe is dat ik op die momenten wel weet dat de dingen die ik zie niet echt zijn, maar ik zie ze wel. Zijn er meer mensen die dat zo ervaren? Klik om te vergroten... Hehe wat deed je uberhaupt met je schooozusje in bad....nanja dat zijn mijn zaken niet.....Hehe ja k ervaar dat ook zo, ik weet dat het niet echt is, maar ik zie alles zo helder, ik kan alles tot in de details beschrijven, personen die ik zie zijn helemaal REAL!!!........maarja dat komt ook omdat MDA een zwaar hallogene stof is.... hehe"
"spaceface zei: Ach ja, meiden onder elkaar moet kunnen. En wat moet je anders doen als je allebei tegelijk in bad wil en je hebt maar één bad... Het leuke is dat we normaal gesproken dat niet zo snel zouden doen, maar ja, dat love-gevoel hè.... Zit jij nooit met je zwager in bad dan.....? Klik om te vergroten... [/quote] Hehe dat veranderd de boel.....ik d8 dat jij wat tussen je benen had hangen....ja dan kan dat idd.....hehe k heb geen zwager....alleen maar schoonzusjes....en denk niet dat mn vriendin het waardeerd als k zwaar spacend met hun in bad zit......het valt te proberen...."
"spaceface zei: Nou, ik kan het echt aanraden. Het is echt relaxed om de avond zwevend af te sluiten in bad en dan lekker naar bed. Ik heb inderdaad niks tussen mijn benen hangen... Grappig dat je er meteen vanuit ging dat ik een man zou zijn. Space je ook weleens met je vriendin? En heb je een bad? Moet je toch echt eens proberen... Klik om te vergroten... Hehe mijn vriendin is precies het tegenovergestelde van mij, naja was....Ik ben sinds 3 maanden helemaal clean...... ben een tijdje opgenomen geweest, was aan het eind van mn latijn.....geestelijk en lichamelijk hadden de drugs me kapot gemaakt... Maar ik zou het daarvoor ook niet hoeven vragen, mn vriendin wist wel dat ik gebruikte, dat vertelde ik dr eerlijk..... Maar zelf had ze nog nooit gerookt, geblowt gesnoven etc.... Ze studeerd netjes, blablabla......maar we hebben het zo fijn samen.......ondanks onze verschillende levenstylen"
"Het kan allemaal wel!!! Mn vriendin dumpte me na 4 jaar. Omdat ik alleen nog maar in de drugs zat. Drugs drugs en nog eens drugs. Terwijl zei al 4 jaar bezig was mij er uit te halen. Ze ging er aan kapot. Maar het feit dat zij mij verliet maakte mij echt helemaal kapot. Geestelijk en lichamelijk. Heb me laten opnemen. 3 maanden lang. Helemaal clean....spreek nu heel vaak met mn ex vriendinnetje af.... en we hebben het heel leuk samen, misschien wordt het nog wat....dus het kan allemaal wel......alleen je moet prioriteiten stellen, en die knop in je hoofd omzetten....omzetten op NEVER and NEVER AGAIN!!!.......als dat niet gebeurd lukt het ook niet.........."
"Mijn gekste waren witte kersjes. 130mg tested. Dan 2 tegelijk nemen en 2,5 uur later weer 2 tegelijk. Pffff Die avond zal ik nooit vergeten. Wat een genot. de seroitne en dopamine gierde door mn lichaam. De mdma werd omgezet in MDA en k begon zwaar te hallucineren. Tegenwoordig is er alleen nog maar rotzooi op de markt.....Echte dikke MDMA pillen zijn nog maar moeilijk te krijgen......"