Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ReggaeBlaster zei: Bro wat??? Kijk iedereen zn eigen ding maar je geeft bepaalde drugs als voorbeeld dat ik denk oke t zal wel. Crack bro doe normaal man. Maar goed t zal wel aan mij liggen. Succes met je crystalmeth of crack ervaringen. Hoop dat ze je net even dat extra beetje energie kunnen geven. Klik om te vergroten... Bro dacht dat de grap wel duidelijk was. Dus ligt wel aan jou. Teleurgesteld in een mede drugs gebruiker die zelfs shit in ze systeem gooit die nog amper 2/3 jaar op de markt is. π₯² Ps bro neem sommige dingen in het leven met een korreltje badzout."
"Bima zei: Klinkt inderdaad leuk, als een leuk festival met net te weinig aan doseringen, met wel een heel leuke ervaring net als de mijne. De volgende keer doen we @Hansklok stijlπ Klik om te vergroten... Ambulance broeder alvast onder de arm nemen raad ik je wel aan π mocht je het overleven verwacht ik wel trip report π"
"Denk dat als je kinderen hebt je liever een downer neemt en gaat slapen voor 24 uur dan upper hahahaha door alle slapeloze nachten π Hotel boeken om lekker te slapen π€ Nee ik zou zeggen je moet je ouderschap sws zelf indelen. Kijk 1 a 2 keer per jaar xtc op een festival moet kunnen. zolang je maar eet dat de comedown je niet zo nekt. Als je ze weer ziet. de borstvoeding durf ik ook geen advies over te geven maar dit zijn ook gewoon vragen die je aan je huisarts kunt stellen. Om het zo veilig mogelijk te houden voor je kindje π"
"Keta + 3mmc + lachgas ( met de film fear and loathing in las vegas )"
"Mooi toppic je bent zeker niet de enige die merkt dat ketamine echt een antidepressieve werking heeft en ook dat het andere verbindingen in je receptoren van je brein legt. Dat merk ik ook"
"Soms werkt het lichaam raar. Ik moet altijd ineens poepen als ik de douch aan doe π"
"Jaar geleden het spul ontdekt. Gebruikte het eerst heel af en toe in het weekend hooguit halve gram of minder. Dan weer is paar maand niet. In november haalde ik 5 gram dat was op in 2 week daarna weer zelfde liedje. Toen ff 3 weken gestopt toen 8 gram gehaald dat was in 3 weken op. Kreeg wat zeurend gevoel in mijn buik. Niks ergs voelde alleen niet pluis. Toen realiseerde ik me wel van oke dit is niet goed. Voordat het straks echt fout gaat kan ik nu beter ff pauze nemen. Pauze genomen van 1 maand. Nu 3 gram gehaald. Heb in 5 dagen 2,4 gram gesnoven. Begint weer te zeuren in mijn buik. Mijn neus doet ook wat zeer. Voel ook iets zeurende pijn in me rug (denk dat het me nieren zijn) Mijn plas ziet er ook erg donker uit geen bloed gelukkig. Pijn doet het ook niet tijdens plassen echt wel wat gevoelig. Tijd om dus naar deze signalen te luisteren en stoppen. Voordat k onherstelbare schade krijg. Hoop niet dat ik nu al wat verkloot heb en wel erge schade heb aangericht. Wat ik nog wil zeggen gebruik je keta stop dan want het kruipt er zo stiekem dat je steeds meer gaat gebruiken."
"TeveelKaas zei: Ik heb best redelijk veel keta gesnoven afgelopen jaren maar heb nooit klachten ervaren. Als je er klachten van krijgt is het inderdaad niet verstandig om er nog mee door te gaan. Probeer je gebruik iniedergeval te minimaliseren Klik om te vergroten... Wat vind jij redelijk veel keta? Perdag/perweek"
"Ketamine spuiten lijkt mij erg gevaarlijk heb 0 ervaring met spuiten geen idee hoe dit zou moeten. Gehoord dat als er maar 1 luchtbel inzit het klaar is. Enige voordelen van spuiten is dus dat je minder nodig hebtK kramps en alle bijwerkingen lijken me hetzelfde als snuiven of is het met spuiten weer anders ? UPDATE: Voel me al weer stuk beter heb veel gedronken en gezond gegeten. Geen last meer van me buik of rug. Alleen aan me neus nog wel een zeurende pijn af en toe traanoog en 30x niesen in halfuur. Had staafjes ketamine dacht dat ik ze wel goed had geplet maar niet dus anders zou k ook niet zoveel last hebben. Hebben jullie trouwens ook altijd na avondje keta snuiven altijd dag erna als je je neus snuit bloed?"
"Ik raad je aan om crack of meth te halen voor die goeie boost. Mocht je iets willen voor een rust momentje fetanyl pleister werkt wel goed. Evt als je toch in een andere dementie wilt ontprikkelen voor niet te lang is DMT roken wel goed en helend. Go hard or go home embrase the chaos π Space safe en zorg voor een goeiebuddy bij je"