Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi ik zou graag willen weten waarin een coke kater verschilt met een xtc kater. Ik ben nu even paar maanden gestopt met uitgaan op x en wil een keertje coke proberen. Krijg je daar net zo'n kater van? Bij x ben ik daarna meestal paar dagen beetje wazig en kan ik me slecht concentreren en dat is vervelend als ik maandag moet werken. Ben je na coke achteraf wel 'helder'? Lichamelijk gesloopt vind ik op een of andere manier minder erg dan geestelijk.."
"Misschien beetje domme vraag maar wat is een sleutelpunt coke? Doop je dan halve sleutel erin, iemand misschien foto van hoeveel er dan op zit? Wil niet te veel nemen op feestje zaterdag dus dacht ga ik sleutelpunten nemen zoals aangeraden word op dit forum, maar ja uhh hoeveel dat nou pcs is?"
"Bakpoeder Zoiets?"
"12 dagen na het gebruik van xtc ben ik er nog steeds niet bovenop. Ik ben heeeeel stom bezig geweest (combinatie van benzos en xtc) en dat terwijl ik nog een coke kater had. Ik zal ook noooit meer gebruiken. Sinds een week heb ik mega stemmingswisselingen tegen bijna zelfmoordgedachten aan, tot momenten dat ik me weer normaal voel. en het lijkt wel alsof mijn slaapcentrum kapot is ( kan dat ?). Ik kan dus totaal niet slapen, behalve als ik mezelf soort van in coma breng met slaapmiddelen en een joint. Dat laatste ga ik niet meer gebruiken, ik heb nu zwaardere slaappillen gekregen van mijn huisarts (temazapam), daar maar eens mee proberen. Help wat nu en gaat dit nog over? Kan ik ook nog slapen? Ik ben doodmoe, al dagen en moet ook gapen, maar iets van slaap is er niet (( melatonine helpt niet. Ik heb nu een doorverwijzing gehad voor een psychiater, maar daar kan ik niet direct terecht. Slik al vitamines, visolie, 5htp etc, maar mijn hoofd lijkt wel kapot."
"Mijn huisarts heb ik alles verteld, maar hij weet het ook niet echt Hij denkt aan bipolair/angststoornis, maar dat heb ik nooit gehad. Ik heb overigens maar een kwartje gebruikt (ben vrouw) daarvoor 7 wkn geen x gebruikt. Maar deed wel stom. in combi met een benzo en drank. voelde niets van de x maar kreeg later thuis wel een paniekaanval. Eerlijkheid, ik had wel al last van beetje stemmingswisselingen voor ik aan de x ging, door coke gebruik (maar lang nief zo extreem als nu)"
"Het gaat inmiddels al een stuk beter, het is nu wat meer gestabiliseerd. 5htp twijfel ik inderdaad nog over of ik dat blijf gebruiken. Ik heb dat nu drie avonden geslikt en het lijkt of ik hierdoor beter slaap, en mijn stemming is verbeterd. Ook wordt 5htp overal aangeraden, kan het echt slecht zijn om dit te gebruiken?"
"De laatste keren ben ik een beetje te hard gegaan op MDMA. Er waren momenten dat ik dacht dat ik helder was en ging bijslikken terwijl ik nog hartstikke strak stond. Waarschijnlijk een zware comedown. Ik vind dat een beetje eng, af en toe was ik mezelf echt kwijt. Vergat ook te drinken enzo. Nu las ik dat met 4fmp je 'helderder' blijft en meer weet waarmee je bezig bent. Maar wat zou voor mij een veilige dosis zijn om mee te beginnen? Ben vrouw, 58 kilo. Klopt het dat je het niet langzaam kan opbouwen? Ik vind dat een beetje eng omdat ik overal lees dat je meteen een goede dosis moet nemen. En bijslikken (en dus opbouwen) kan dus niet?"
"Het gaat helaas 3 weken na gebruik nog ontzettend slecht. Ondraaglijke "paniekaanvallen". (Dat is het waarschijnlijk volgens de psycholoog) stemmingen zo erg, dat ik bijna suicidaal wordt, het liefst mijn kop tegen de muur wil slaan omdat het niet uit te houden is. En dan ook wel momenten dat ik me weer 'normaal' voel en niet begrijp waar die aanvallen dan opeens vandaan kunnen komen. Gebeld met arts van partydrugsspreekuur, op zijn advies 5htp gaan slikken. Mijn serotonine niveau zou nog te laag kunnen zijn. En ik moet "er maar overheen leven" dat gaat helaas niet omdat het te hevige gevoelens zijn. Nadat ik mezelf bijna iets aan had gedaan, naar crisiscentrum gegaan. Gesproken met psycholoog en nu aan de benzo's en slaappillen om de dagen door te te komen. Ik begrijp niet dat de klachten na 3 weken niet al wat minderen. Inmiddels radeloos en hoop echt dat dit geen blijvende situatie is. Never ever meer drugs voor mij. Blijf er aub vanaf want het kan je leven kapot maken"
"Opname doen ze niet, omdat ik eigenlijk geen doodswens heb. Ik ben normaal gewoon 'happy. De stemmingen zijn nu wel wat draaglijker geworden door het gebruik van benzodines. Blijft moeilijk. De artsen spreken elkaar tegen, de een zegt wel 5 htp gebruiken, de ander niet aan de 5htp. Ik gebruik het dus nog een paar dagen en dan stop ik ermee. (Ik lijk me beter te voelen met 5htp, maar of het op langere termijn goed is, weet ik niet) Het lastig te zeggen wat er precies fout zit in mijn hoofd aangezien de klachten (stemmingswisselingen) begonnen met coke, en pas veel heftiger werden toen ik dus een week na dat coke gebruik wat xtc nam (wat heel weinig was, en 7 wkn na mijn laatste xtc gebruik) daarnaast heb ik ook nog een oud trauma. Het is dus nu beetje dagen uitzitten, slapen met slaapmiddelen en hopen dat het snel beter wordt. Eerlijk gezegd denk ik ook niet dat ik t maanden volhoudt zo. Volgende week krijg ik een advies van t ziekenhuis, bij mentrum loop ik ook, zeggen ze paniek/angstaanvallen."
"35, en werk momenteel niet, zit sinds begin januari ziek thuis. Lief dat iedereen meeleeft!"