#1
Oh dat is volgens mij altijd al zo geweest. Mijn ervaring is bijvoorbeeld dat de 4-FMP van DS (als je hem kent weet je het, ik ga geen namen noemen) een stuk minder sterk is dan van bijvoorbeeld SA. Scheelde voor mij persoonlijk zo'n 40mg.
Je kunt het tegenwoordig volledig laten testen en dus ook kwantificeren.
Je kunt het tegenwoordig volledig laten testen en dus ook kwantificeren.