Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKater na coke?

Kater na coke?

3 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
H
HaarlemmermeerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik zou graag willen weten waarin een coke kater verschilt met een xtc kater.
Ik ben nu even paar maanden gestopt met uitgaan op x en wil een keertje coke proberen.
Krijg je daar net zo'n kater van? Bij x ben ik daarna meestal paar dagen beetje wazig en kan ik me slecht concentreren en dat is vervelend als ik maandag moet werken.
Ben je na coke achteraf wel 'helder'?
Lichamelijk gesloopt vind ik op een of andere manier minder erg dan geestelijk..
J
JnkDeluxeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ervaar er niet echt een kater van :)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt er aan hoe veel je snuift en op welk tijdstip. En waarmee je het combineert.

Slapen na coke gebruik vind ik persoonlijk lastig, maar dat ligt ook aan hoeveel je op hebt. Slapen na een paar lijntjes gaat wel, maar als je een halve gram op hebt is het lastig. Slaaptekort vind ik ook wel bij de kater horen, dus die kun je wel verwachten.

Verder is het een aanslag op je lichaam, wat je voelt als een uitgeput gevoel als je wat gesnoven hebt. Beetje neerslachtig voel je je ook wel, toch zeker direct nadat het uitgewerkt is, maar ook wel een beetje de dag erna soms, ligt er aan hoe gevoelig je daarvoor bent.

Je neus heeft ook behoorlijke kans om geïrriteerd te zijn na gebruik.

Als je gaat zuipen er bij (raad ik sterk af, is heel slecht voor je hart) dan heb je een een flinke kans op een grote alcohol kater omdat je het effect van de alcohol wegdrukt met coke en daardoor makkelijk te veel zuipt.

Helder na coke gebruik ben je niet echt, vooral moe en ook soms wel een beetje vaag in je kop, maar het ligt allemaal aan de hoeveelheid die je gebruikt, net als met xtc en alcohol.

Oja en ik vind uitgaan op coke maar niks eigenlijk. Iedere keer dat bijpakken, ben je heel de avond met je coke bezig ipv met uitgaan en lol trappen. Uitgaan met xtc is veel leuker, maar goed dat heeft ook zn nadelen. Uiteindelijk is gewoon een paar biertjes ook wel prima met uitgaan, beter eigenlijk dan met coke, tenminste dat vind ik.
S
SweetsugarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik krijg alleen katers van zuipen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."