Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van mij had een paar zaadjes buiten geplant op zen buitenverblijf! Paar maanden later keert hij terug naar daar en blijkt dat er wietbomen staan van 2meter hoog in bloei! Hij heeft er nu een paar stekken van genomen en aan mij gegeven. Ik heb ze met stekpoeder in de grond gestoken met ph korrels! Wat kan ik nu verder doen? De planten buiten laten en zien wat er gebeurd of moet ik ze verder belichten met een speciale lamp binnenhuis? Of kan ik de plant al toppend laten overwinteren en tegen volgend jaar de volle glorie er af halen??"
"Ik heb er ook last van. Als ik heb gebruikt heb ik het gevoel dat men lichaam 1week nodig heeft om terug de oude te zijn! En dit gaat gepaard met angst, hartkloppingen, draaiingen, soms echt PANIEK! Ik denk dat je hetzelf een beetje activeert! Elke keer na gebruik ben ik paranioa, moe, kort, paniekerig maar dat is meestal omdat ik dan begin te piekeren en op men ademhaling ga letten! Ik probeer zo weinig mogelijk te gebruiken omdat de dag erna echt een hel is en ik het er niet voor over heb om me zo te voelen! Maar zeg maar is nee als je gedronken hebt"
"Arizona zei: HUSTL4R zei: Maar zeg maar is nee als je gedronken hebt Klik om te vergroten... Niet meer drinken wellicht, het is maar een idee :P Klik om te vergroten... Daar ga ik nu aan beginnen! Ik probeer terug te fitnessen en een gezond leven te leiden! Mor zit momenteel in een afkick dus het zal voor morgen zijn Gebruik niet zoveel (5x per jaar)! Heb vroeger regelmatig gebruikt o.a. cocaine. Maar beperk het nu wel want merk dat ik harder van afzie! Ben ook geen 18j mee en mijn lichaam herstelt zich ni zo snel meer"
"Ik heb een probleem ment men shrooms...ze groeien scheef! Ik denk dat het normaalste is dat ze naar het licht toe groeien! Ze zijn momenteel al 8cm ofzo maar er zijn er ook nog kleinere die nog niet opengaan! Is het nu de bedoeling dat ik de grote pluk en de kleintjes laat staan tot ze groot zijn of, was dit men eerste "flush"?? Als de hoeden scheef over de rand groeien kan dit dan kwaad voor de sporen die in de hoeden zitten en normaal gezien eruit vallen? Of speelt het ni zoveel rol? Het zijn "Golden teachers"!"
"KoxBox zei: HUSTL4R zei: Ik heb een probleem ment men shrooms...ze groeien scheef! Ik denk dat het normaalste is dat ze naar het licht toe groeien! Ze zijn momenteel al 8cm ofzo maar er zijn er ook nog kleinere die nog niet opengaan! Is het nu de bedoeling dat ik de grote pluk en de kleintjes laat staan tot ze groot zijn of, was dit men eerste "flush"?? Als de hoeden scheef over de rand groeien kan dit dan kwaad voor de sporen die in de hoeden zitten en normaal gezien eruit vallen? Of speelt het ni zoveel rol? Het zijn "Golden teachers"! Klik om te vergroten... Zien ze er zo uit? Zo ja: plukken, zo nee: laten staan en nog wat wachten. En het is niet erg dat ze scheef groeien. Klik om te vergroten... ze groeien wel scheef naar beneden met de bovenkant van de hoed naar beneden gericht! Ze zien er nog wel niet zo uit! Wachten tot de hoeden opengaan?"
"KoxBox zei: Gewoon weggieten die handel. Klik om te vergroten... Ik zit nu aan men 2de flush, de eerste waar echt nice en een 13cm groot! Ik ben nu aan de 2de flush en ze lijken trager te groeien en zien er normaal uit, buiten dat in het midden van het hoedje ze er wa zwart uitzien! Ze ruiken niet rot of zien er niet rot uit, buiten dat beetje zwart? Kan dit kwaad?"
"KoxBox zei: HUSTL4R zei: KoxBox zei: Gewoon weggieten die handel. Klik om te vergroten... Ik zit nu aan men 2de flush, de eerste waar echt nice en een 13cm groot! Ik ben nu aan de 2de flush en ze lijken trager te groeien en zien er normaal uit, buiten dat in het midden van het hoedje ze er wa zwart uitzien! Ze ruiken niet rot of zien er niet rot uit, buiten dat beetje zwart? Kan dit kwaad? Klik om te vergroten... Nee hoor, dat was bij mij altijd het geval. Geen idee hoe dat komt maar het is zeker niet erg. Klik om te vergroten... FEEST! Ok thx (weeral)"
"KoxBox zei: peter pan zei: Ja in mijn eerste post kwam het over alsof direct na het openspringen van het vliesje de sporen vrijkwamen. En ik geloof je wanneer je zegt dat dat niet direct gebeurt. Mijn ervaring met groeien was inderdaad dat als je dan 's avonds thuis komt er een hoop sporen liggen over je bakje als je ze net te laat geplukt hebt. Vandaar m'n poging tot waarschuwen naar de topic starter Sinds dien pluk ik ze liever net voor het vliesje openspringt. Just to be sure Klik om te vergroten... Als je vroeger naar de smartshop ging kreeg je ook altijd paddenstoelen met hun vliesje dicht. Ik denk dat ze misschien iets langer bewaren dan ofzo, er moet alleszins wel een reden voor geweest zijn. Of misschien was het omdat ze anders niet in het doosje pasten. Kan ook natuurlijk. Klik om te vergroten... Okay!! Mor ze groeien een deel ondersteboven dus de sporen gaan moeilijk kunne vallen denk ik Dus de grote mag ik plukken en de rest laten groeien?"
"HUSTL4R zei: KoxBox zei: peter pan zei: Ja in mijn eerste post kwam het over alsof direct na het openspringen van het vliesje de sporen vrijkwamen. En ik geloof je wanneer je zegt dat dat niet direct gebeurt. Mijn ervaring met groeien was inderdaad dat als je dan 's avonds thuis komt er een hoop sporen liggen over je bakje als je ze net te laat geplukt hebt. Vandaar m'n poging tot waarschuwen naar de topic starter Sinds dien pluk ik ze liever net voor het vliesje openspringt. Just to be sure Klik om te vergroten... Als je vroeger naar de smartshop ging kreeg je ook altijd paddenstoelen met hun vliesje dicht. Ik denk dat ze misschien iets langer bewaren dan ofzo, er moet alleszins wel een reden voor geweest zijn. Of misschien was het omdat ze anders niet in het doosje pasten. Kan ook natuurlijk. Klik om te vergroten... Okay!! Mor ze groeien een deel ondersteboven dus de sporen gaan moeilijk kunne vallen denk ik Dus de grote mag ik plukken en de rest laten groeien? Klik om te vergroten... Ik heb de grote voorzichtig verwijdert, en de kleintjes laten staan. Er is een beetje groen bruin aan de stelen, kan dit kwaad? En de rest in het bakje laat ik groeien? Als ik alles heb zou verwijdert hebben, wat gebeurt er dan? Ik verwijder de restjes en begin gewoon opnieuw?"
"KoxBox zei: Waren die grote hun hoedje al open? Dat groen bruin is niets om je zorgen over te maken, de rest laat je inderdaad gewoon nog even groeien tot hun hoedjes opengaan. Hoewel het beter is om alles in één keer te oogsten omdat je anders meer kans hebt op contaminatie. Tenzij er maar bv. een 3tal plukklaar zijn en de rest niet kan je die natuurlijk wel al oogsten. Als je alles geoogst hebt (zorg zeker dat alle aborts, dus de zeer kleintjes die je niet kan opeten ook verwijderd) begin je inderdaad gewoon opnieuw. Soaken voor 12u en dan terug deksel eraf en in de zak plaatsen, en dit kan je 4-5 keer herhalen. Klik om te vergroten... Kheb ze gisterenavond gesoaked, vandaag opengedaan! En er waren nog hele kleine stoeltjes over! dus ik heb ze eraf geschraapt en opnieuw gesoaked? Kan dit kwaad?"