Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aan de meeste uppers kan ik altijd wel gemakkelijk eten, het is een kwestie van jezelf er toe zetten. De eerste happen gaan vaak wat moeizaam, maar daarna merk je toch wel dat je lichaam het eten nodig had en gaat het wat makkelijker. Als het echt moeilijk weg te krijgen is neem ik bij elke hap een slokje water. Het aanbod qua eten op festivals/feesten is de laatste jaren ook een stuk beter geworden, dus meestal ga ik dan voor een pasta want die zijn niet zo droog. Op decibel hadden ze afgelopen jaar poké bowls met zalm en stukjes mango, ze vragen daarvoor wel de hoofdprijs maar het voelde wel gezond (en lekker) gezien de omstandigheden waarin ik toen verkeerde haha. Nog later op de avond eet ik dan meestal nog 1 of 2 banaantjes en heb thuis ook nog altijd wat vers fruit klaar staan om te eten voor het naar bed gaan."
"Ik heb hier ook ervaring mee! Heb ooit eens tussen de 5-7 mg (lastig te breken pellets) genomen, op een indoor hardstyle classics evenement net nadat de evenementensector weer openging na corona. Ik vond het toen redelijk overweldigend door de vele prikkels, maar dit kan natuurlijk ook gelegen hebben aan de sociale isolatie die ervoor plaats heeft gevonden. Ik kan me nog goed herinneren dat ik me even wilde afsluiten voor de prikkels door m'n ogen dicht te doen, en vervolgens zag ik de silhouetten van de mensen om me heen nog doordansen in de vorm van CEV's. Dit was toen niet heel chill, maar heb (vermoedelijk door de lage dosis en geruststellende vrienden) een neerwaartse spiraal wel kunnen voorkomen. Ik had verder geen OEV's, en voelde me over het algemeen wel licht euforisch. De 2CB-FLY gaf me verder niet echt extra energie om te feesten. Ik denk dat een buiten festival, met een zonnetje en wat rustigere muziek een beter resultaat zou opleveren. Ik denk dat het dus vooral afhangt van de vragen: -Wat voor festival is het? -Hoeveel ervaring heb je al met 2CB-FLY? -Ga je met mensen die je gerust kunnen stellen als je overweldigd raakt?"
"Als je echt het maximale uit de MDMA wil halen dan zou ik het niet combineren met 2-MMC. De 2-MMC heeft een behoorlijk stimulerend effect dat lijkt op amfetamine. Hierom zal het dus het euforische gevoel van de MDMA onderdrukken, en voel je dus minder van de MDMA. Daarnaast heeft 2-MMC een werkingsduur van 3-6 uur. Dus als je 2 uur na je laatste puntje de MDMA neemt is de 2-MMC nog steeds aanwezig. Verder staat het er, vooral bij snuiven, toch wel om bekend dat mensen er moeilijk mee kunnen stoppen nadat ze eenmaal begonnen zijn. 2-MMC na de MDMA zou ik ook niet aanbevelen, aangezien je daar waarschijnlijk weinig tot geen extra euforie uit gaat kunnen halen. Hoogstens ga je extra strak staan, meer zweten, en neemt de kans op geheugenverlies toe. Dat laatste wil je sowieso niet lijkt me, want dan vergeet je hoe leuk het feestje was waar je zo naar uitkeek! Mijn advies zou dus zijn om geen 2-MMC te nemen morgen en het lekker bij MDMA te laten! Dat is ook al leuk genoeg op zichzelf toch, zeker na zo'n nette pauze van 6 maanden😉. Veel plezier op het feestje morgen!"
"Ik denk dat het poeder kwalitatief niet veel veranderd zal zijn de afgelopen 15 jaar, ondanks de temperatuurschommelingen. Maarrr, mocht het zakje nog niet op zijn, zou ik je ten zeerste aanraden om het even naar een testcentrum te brengen. De chemische structuur die op de achterkant van het zakje staat is de structuur van 4-me-MAPB en niet die van 4-MMC. Van dit stofje is echt zeer weinig tot niets bekend over de risico's op korte danwel lange termijn. Dus als het inderdaad 4-me-MAPB is zou ik het weggooien, je bent namelijk echt je eigen proefkonijn als je dit stofje neemt!"