Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2MMC & XTC op feest

2MMC & XTC op feest

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!

Ik ga morgen naar een super tof hardstyle feest en ben van plan 2MMC en XTC te gaan gebruiken (niet tegelijk) en ik heb daar een kort vraagje over:

Ik ben van plan te beginnen met een paar puntjes 2MMC om de energie er een beetje in te krijgen en dan na een uurtje of 2 XTC te nemen. Als ik dat doe, overstemt de 2MMC dan de XTC? Voel ik dan minder van de XTC? Ik ben van plan 1 pil van 116mg (getest) te nemen.

En als de XTC uitwerkt, denken jullie dat het dan nog zin heeft om 2MMC te nemen? Of ga ik daar dan niks meer daarvan voelen?

Ik heb netjes 6 maanden gewacht sinds mijn laatste MDMA ervaring dus heb er echt heel veel zin in, en wil er dan ook het meeste uithalen!

Bedankt voor de antwoorden!
G
GroteSmurfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt het maximale uit de MDMA wil halen dan zou ik het niet combineren met 2-MMC. De 2-MMC heeft een behoorlijk stimulerend effect dat lijkt op amfetamine. Hierom zal het dus het euforische gevoel van de MDMA onderdrukken, en voel je dus minder van de MDMA.

Daarnaast heeft 2-MMC een werkingsduur van 3-6 uur. Dus als je 2 uur na je laatste puntje de MDMA neemt is de 2-MMC nog steeds aanwezig. Verder staat het er, vooral bij snuiven, toch wel om bekend dat mensen er moeilijk mee kunnen stoppen nadat ze eenmaal begonnen zijn.

2-MMC na de MDMA zou ik ook niet aanbevelen, aangezien je daar waarschijnlijk weinig tot geen extra euforie uit gaat kunnen halen. Hoogstens ga je extra strak staan, meer zweten, en neemt de kans op geheugenverlies toe. Dat laatste wil je sowieso niet lijkt me, want dan vergeet je hoe leuk het feestje was waar je zo naar uitkeek!

Mijn advies zou dus zijn om geen 2-MMC te nemen morgen en het lekker bij MDMA te laten! Dat is ook al leuk genoeg op zichzelf toch, zeker na zo'n nette pauze van 6 maanden😉. Veel plezier op het feestje morgen!
R
RubrixLid
01-01-2024, 00:00
#3
GroteSmurf zei:
Als je echt het maximale uit de MDMA wil halen dan zou ik het niet combineren met 2-MMC. De 2-MMC heeft een behoorlijk stimulerend effect dat lijkt op amfetamine. Hierom zal het dus het euforische gevoel van de MDMA onderdrukken, en voel je dus minder van de MDMA.

Daarnaast heeft 2-MMC een werkingsduur van 3-6 uur. Dus als je 2 uur na je laatste puntje de MDMA neemt is de 2-MMC nog steeds aanwezig. Daarnaast staat het er, vooral bij snuiven, toch wel om bekend dat mensen er moeilijk mee kunnen stoppen nadat ze eenmaal begonnen zijn.

2-MMC na de MDMA zou ik ook niet aanbevelen, aangezien je daar waarschijnlijk weinig tot geen extra euforie uit gaat kunnen halen. Hoogstens ga je extra strak staan, meer zweten, en neemt de kans op geheugenverlies toe. Dat laatste wil je sowieso niet lijkt me, want dan vergeet je hoe leuk het feestje was waar je zo naar uitkeek!

Mijn advies zou dus zijn om geen 2-MMC te nemen morgen en het lekker bij MDMA te laten! Dat is ook al leuk genoeg op zichzelf toch, zeker na zo'n nette pauze van 6 maanden😉. Veel plezier op het feestje morgen!
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je uitgebreide antwoord en advies 🙏

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."