Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2C-B-FLY lage dosis op een festival?

2C-B-FLY lage dosis op een festival?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou zeggen 10 - 15 mg.

Een gevoel van flow met lichte visuals.

Bodyload herinner ik me niet.
r
reppirTLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond allen,

Ik zat eraan te denken om 2-CB-FLY op een lage dosis te gebruiken op een festival.
Nou vroeg ik me af, wat is een lage dosering waarbij je niet tript, maar wel het euforische gevoel krijgt?
Zit er ook een bodyload aan?

Ik hoor graag de ervaringen van andere :)
r
reppirTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Zou zeggen 10 - 15 mg.

Een gevoel van flow met lichte visuals.

Bodyload herinner ik me niet.
Klik om te vergroten...
Wat voor visuals ervaarde je?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
reppirT zei:
Wat voor visuals ervaarde je?
Klik om te vergroten...

Was met mijn Maghrebijns-Duitse vriend 's nachts naar een Zuid-Amsterdams bos gefietst (uit Zeeburg) en toen we terugfietsten door al die bomen (ook via het Vondelpark), leek het net of her en der mensen tussen de bomen waren die altijd verdwenen als we langs ze fietsten. Die bomen leken op de bomen in de videoclip van Running Down a Dream.

Het was echt op de achtergrond en subtiel, hoewel af en toe de visuals kortstondig de visuals overheersten.

Wij konden er -met licht- gewoon mee fietsen. (Maar de straten waren vrijwel verlaten en ik wist steeds waar we waren).

De visuals waren lichte, meestal nauwelijks waarneembare pastelkleuren.
r
reppirTLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Was met mijn Maghrebijns-Duitse vriend 's nachts naar een Zuid-Amsterdams bos gefietst (uit Zeeburg) en toen we terugfietsten door al die bomen (ook via het Vondelpark), leek het net of her en der mensen tussen de bomen waren die altijd verdwenen als we langs ze fietsten. Die bomen leken op de bomen in de videoclip van Running Down a Dream.

Het was echt op de achtergrond en subtiel, hoewel af en toe de visuals kortstondig de visuals overheersten.

Wij konden er -met licht- gewoon mee fietsen. (Maar de straten waren vrijwel verlaten en ik wist steeds waar we waren).

De visuals waren lichte, meestal nauwelijks waarneembare pastelkleuren.
Klik om te vergroten...
Zou 5 mg dan een betere dosering zijn? Ik hoef niet per se visuals, maar wel het euforische gevoel en de intensere muziek.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
reppirT zei:
Zou 5 mg dan een betere dosering zijn? Ik hoef niet per se visuals, maar wel het euforische gevoel en de intensere muziek.
Klik om te vergroten...

Visuals waren erg 'light'.

Maar ze horen -vermoed ik- bij 2-CB-FLY.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casrus zei:
Was met mijn Maghrebijns-Duitse vriend 's nachts naar een Zuid-Amsterdams bos gefietst (uit Zeeburg) en toen we terugfietsten door al die bomen (ook via het Vondelpark), leek het net of her en der mensen tussen de bomen waren die altijd verdwenen als we langs ze fietsten. Die bomen leken op de bomen in de videoclip van Running Down a Dream.

Het was echt op de achtergrond en subtiel, hoewel af en toe de visuals kortstondig de visuals overheersten.

Wij konden er -met licht- gewoon mee fietsen. (Maar de straten waren vrijwel verlaten en ik wist steeds waar we waren).

De visuals waren lichte, meestal nauwelijks waarneembare pastelkleuren.
Klik om te vergroten...

Dat lijken wel MDA achtige visuals
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Dat lijken wel MDA achtige visuals
Klik om te vergroten...

Ken MDA niet. Géén fan van XTC.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb 10mg gepakt en geen visuals gehad, moet kunnen! Beste van te voren even testen hoeveel prettig is voor jezelf. Ervaring van anderen kunnen érg verschillen met die van jezelf. Als je er minimaal twee weken tussen houdt zal je weinig merken van tolerantie.
G
GroteSmurfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb hier ook ervaring mee! Heb ooit eens tussen de 5-7 mg (lastig te breken pellets) genomen, op een indoor hardstyle classics evenement net nadat de evenementensector weer openging na corona. Ik vond het toen redelijk overweldigend door de vele prikkels, maar dit kan natuurlijk ook gelegen hebben aan de sociale isolatie die ervoor plaats heeft gevonden.

Ik kan me nog goed herinneren dat ik me even wilde afsluiten voor de prikkels door m'n ogen dicht te doen, en vervolgens zag ik de silhouetten van de mensen om me heen nog doordansen in de vorm van CEV's. Dit was toen niet heel chill, maar heb (vermoedelijk door de lage dosis en geruststellende vrienden) een neerwaartse spiraal wel kunnen voorkomen. Ik had verder geen OEV's, en voelde me over het algemeen wel licht euforisch. De 2CB-FLY gaf me verder niet echt extra energie om te feesten.

Ik denk dat een buiten festival, met een zonnetje en wat rustigere muziek een beter resultaat zou opleveren.

Ik denk dat het dus vooral afhangt van de vragen:
-Wat voor festival is het?
-Hoeveel ervaring heb je al met 2CB-FLY?
-Ga je met mensen die je gerust kunnen stellen als je overweldigd raakt?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
GroteSmurf zei:
Ik denk dat het dus vooral afhangt van de vragen:
-Wat voor festival is het?
-Hoeveel ervaring heb je al met 2CB-FLY?
-Ga je met mensen die je gerust kunnen stellen als je overweldigd raakt?
Klik om te vergroten...
Helemaal eensch. Alhoewel het soort festival me minder zou uitmaken, is erg subjectief.

Voor een euforische high zou ik sowieso 2cb verkiezen ook. Maar dat kan ook komen omdat ik minder ervaring met op 2cbfly dus ook minder heb getweakt tot het gewenste resultaat. Wel belangrijk om in acht te nemen dat het een stuk langer duurt dan 2cb, dat kan een voordeel maar ook een groot nadeel zijn.
Ik heb ook vrienden die 2cb minder goed kennen die het écht too much vinden op een festival, maar ook zat die daar helemaal geen moeite mee hebben. Dus sowieso goed om te weten waar je aan begint!
r
reppirTLid
01-01-2024, 00:00
#12
GroteSmurf zei:
Ik heb hier ook ervaring mee! Heb ooit eens tussen de 5-7 mg (lastig te breken pellets) genomen, op een indoor hardstyle classics evenement net nadat de evenementensector weer openging na corona. Ik vond het toen redelijk overweldigend door de vele prikkels, maar dit kan natuurlijk ook gelegen hebben aan de sociale isolatie die ervoor plaats heeft gevonden.

Ik kan me nog goed herinneren dat ik me even wilde afsluiten voor de prikkels door m'n ogen dicht te doen, en vervolgens zag ik de silhouetten van de mensen om me heen nog doordansen in de vorm van CEV's. Dit was toen niet heel chill, maar heb (vermoedelijk door de lage dosis en geruststellende vrienden) een neerwaartse spiraal wel kunnen voorkomen. Ik had verder geen OEV's, en voelde me over het algemeen wel licht euforisch. De 2CB-FLY gaf me verder niet echt extra energie om te feesten.

Ik denk dat een buiten festival, met een zonnetje en wat rustigere muziek een beter resultaat zou opleveren.

Ik denk dat het dus vooral afhangt van de vragen:
-Wat voor festival is het?
-Hoeveel ervaring heb je al met 2CB-FLY?
-Ga je met mensen die je gerust kunnen stellen als je overweldigd raakt?
Klik om te vergroten...
Toevallig is het bestemd voor Intents haha. Outdoor harddance festival.
Ik heb geen ervaring met de 2C- serie. 2C-B leek me een goede optie, maar daar kan ik zo 1,2,3 niet aankomen. Zag de FLY toevallig voorbij komen. Alleen lees ik nu dat je daar op moet letten qua voeding, dus daar twijfel ik nu ook over haha.
Het leek me leuk om eens iets anders te proberen. Heb nog 1P-LSD liggen, maar daar krijg ik een warrig hoofd van op 40-60 ug. Andere drugs heb ik geen zin in haha.

Bedankt voor je reactie!
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#13
15mg zou je wel goed moeten zitten. Ik ga normaal pas echt trippen vanaf 30mg. Die ene keer 80mg zullen we het maar niet over hebben 🤣
P
Powder RangerLid
01-01-2024, 00:00
#14
UptempoIsTheTempo zei:
15mg zou je wel goed moeten zitten. Ik ga normaal pas echt trippen vanaf 30mg. Die ene keer 80mg zullen we het maar niet over hebben 🤣
Klik om te vergroten...
Misschien voor de zekerheid 10 tot 12mg. Ik ben zelf behoorlijk ervaren met de hele 2c serie en zit qua dosering altijd aan de hoge kant volgens Psychonautwiki, dus misschien dat mijn advies voor jou weer net wat te hoog is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."