Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeehond zei: Zou het kunnen dat je teveel alcohol hebt gedronken in combinatie met 3M? Klik om te vergroten... Wat zou je willen weten? Ik heb 3 shotjes op, 3 bier en 2 champagne. Ik was niet perse super lam, maar had hier en daar wel een bakkie op inderdaad. Hoeveel 3M durf ik niet te zeggen. Ik heb sowieso nooit geen downers en upper gecombineerd. Weet wel dat ik dat ook niet meer ga doen 😏 echt voorbereid heb ik hier niet"
"[QUOTE="]. Ik heb een rapportje geschreven over 4F dus je zou eens kunnen checken [/QUOTE] Doe ik!"
"MDMAZING zei: Ik heb 250MG benzofury genomen op defqon 1 om 13:00. Rond 13:30 sloeg hij in en het is in mijn ervaring zoals MDMA alleen een stukkie heftiger. Je gaat super hard, maar je blijft wel helder in je koppie. Het duurt ook een stuk langer. Ik spacde de volgende ochtend om 05:00 nog steeds super hard. Het voordeel is je pakt 1x en verder hoef je nooit meer iets bij te pakken. Is mijn favoriete party drug tot nu toe. Ik had ergens ook nog een soort van trip-report getypd hier op 't forum. Klik om te vergroten... Oeh Nice ik ga hem lezen. Lekker lang inderdaad ruim 12 uur gespaced dan. Dan hou ik het inderdaad op 140 denk. Ik vraag me ook af. Je hoeftl niet tbij te nemen, maar stel het werkt sneller uit dan gehoopt kan je dan een bommetje nemen van 60mg?"
"Mindless zei: Ik was destijds (tijdens 6-apb gebruik) een kleine 70 kilo (nu 75) en vond 110 mg al aan de zware kant (qua negatieve bijwerkingen), dus misschien nog wat lager beginnen als je maar 60 kilo bent? Klik om te vergroten... Thanks voor de uitleg ik ga 115 mg proberen en maar een capsule van 50mg"
"MDMAZING zei: Ja hoor dat kan. Wij hadden het in capsules btw. Klik om te vergroten... Toppie, dan doe ik dat"
"Ik was mijn kast aan het opruimen en tot mijn verbazing stond er een klein bakje truffels... Wel zit er wat wittigs op is dit schimmel? Het is natuurlijk een natuurproduct. Weggooien, drogen of gebruiken? Groetjes"
"Oops, ja inderdaad, ik heb ze lekker weggegooid"
"Hey hey Mensen, Mijn beste vriend en ik zouden graag voor het eerst magic truffels willen gebruiken. Wij hebben eergisteren de Tampanensis gekocht. Ik ben zelf best wel zenuwachtig en ik weet niet of dat schadelijk is voor de trip (kans op bad gaan). Zelf heb ik al meerdere soorten drugs gebruikt. Maar ben erg benieuwd naar een trip naar 'een andere wereld' vooral de filosofische gedachten en dingen ontdekken van mezelf. Ik heb veel ingelezen, de ene adviseert een half bakje de ander weer iets meer dan de helft. Zelf heb ik gelezen om eerst een kwart bakje te nemen en als het fijn voelt de andere kwart. Ik zou graag tips willen hebben om een prettige trip te hebben. Kan je naar buiten met magic truffels? En is dat aan te raden. Xoxo mima"
"Mango zei: Naar buiten zou ik persoonlijk niet doen als er niemand bij is die nuchter is. Voor het geval je zo een drukke weg op loopt of zo. Voor de rest moet je het vooral over je laten heen komen. Maak het gezellig, zorg dat je lekkere muziek aan hebt en wat rustgevende beelden op tv, neem een alcoholvrij drankje en als je er dan zin in hebt dan kun je denk ik wel 10g innemen. Je moet toch een beetje over een drempel heen met de dosis. Goed en lang kauwen en dan komt alles goed Klik om te vergroten... Ik heb een trip report gemaakt! ikbenNICLAS zei: ik zou gewoon een ding in je hooft houden, je kan er niet dood van gaan! lage dosis is 5 gram is wel leuk. die 10 is wat grappiger met kleurtjes. en 15 of meer is gewoon lekker spacen. maar je kan niet dood der van gaan. en altijd rustig blijven. en als het te heftig word binnen loop naar buiten. frisse lucht is lekker. en naar buiten der mee is altijd leuk, wel beetje opassen met wat je doed. en nooit panikeren. Klik om te vergroten..."
"Nou zoals je in de title leest, ik heb afgelopen zaterdag alcohol gedronken met vrienden en er kwam een leuk zakje tevoorschijn met 3-MMC. Door de alcohol mn grens een beetje verwaterd en daad zat in dan, aan de snuif. Ik voelde er eerste instantie niet ontzettend veel van, iets helderder van geest, je kan het opgefokt noemen. Maar de dip, die was erger dan ik gewend ben en dat na een mini lijntje. Ik heb zelf eerder designer drugs geprobeerd, namelijk 6-APB en die dip was ook geen pretje. Zou het dan toch liggen aan designer drugs? Mn vriend heeft overigens ook een enorme dip, hij ervaart het ook erger dan normaal."