Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dankjewel voor het advies, had gister 3mg genomen en gelijk eentje opgestoken⦠volngende keer doe ik wat rustiger aan haha"
"Dirkjan zei: Xanax, ofwel alprazolam, is een krachtige benzodiazepine van de triazolobenzodiazepine klasse en heeft als standaard dosering 1 - 2 mg. Dus dat is ongelofelijk veel wat je neemt. Klik om te vergroten... komt denk ik door de āhigh/roes die ik zoek.. na 3 mg voel ik me ook prima relaxed maar nog niet wcht een roest.. het is natuurlijk ook bedoeld als kalmeringsmiddel"
"Don Draper zei: Ik kan wel genieten van een middel dat werkt op de GABA in combinatie met wiet. Ik kan heel vaak zelfs niet meer zonder deze combinatie. Gelukkig hoeft het niet benzo's te zijn. Maar niet in de mate die jij gebruikt. Ik ben wel eens stronken geweest. Veel bier en veel wiet en dan op een huisfeestje of chilling zijn. Met benzo's zou ik dit niet willen. Volgens mij is stronken zijn ook leuker dan wat je nu doet. Klik om te vergroten... ik moet zeggen dat drank niet echt wat voor mij is ik hou het liever bij een jointje en misschien een benzo(in kleiner hoeveelhedenā"
"Don Draper zei: Ik kan wel genieten van een middel dat werkt op de GABA in combinatie met wiet. Ik kan heel vaak zelfs niet meer zonder deze combinatie. Gelukkig hoeft het niet benzo's te zijn. Maar niet in de mate die jij gebruikt. Ik ben wel eens stronken geweest. Veel bier en veel wiet en dan op een huisfeestje of chilling zijn. Met benzo's zou ik dit niet willen. Volgens mij is stronken zijn ook leuker dan wat je nu doet. Klik om te vergroten... welke middelen werken dan voor gaba? voorzover ik weet alleen benzosā¦"
"ik zal me even voorstellen. ik ben een jongen van 18, dit is mijn eerste bericht hier! ben al een tijd lid maar meer als toeschouwer. misschien nog handige informatie om rekening mee te houden bij het beantwoorden: ik ben redelijk mager (niet op een ongezonde manier) mijn nieuwsgierigheid ligt al een tijdje bij speed aangezien dat een van de weinige āmainstreamā middelen is die ik niet geprobeerd heb. alleen vraag mij nu af wat voor jullie een goede begin dosis is geweest en waar ik de eerste keer op moet letten. de prijs van speed verbaas ik me namelijk over, zo haal ik 10g speed voor dezelfde prijs als 1g coke⦠zijn de 2 middelen met mekaar te vergelijken? en is de dosering ongeveer het zelfde? met coke heb ik wel eerder ervaring gehad, vond er niet heeel veel bijzonders aan meer heel duur en slecht voor me nachtrust⦠(ben nuchter ook een slechte slaper) mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd uit naar iets waar je lekker een beetje een van de kaart/space effect van krijgt⦠ik ben benieuwd! elke reactie wordt gewaardeerd ook eventuele dingen die ik over het hoofd zie in mijn eerste bericht. groetjes!!!"
"Casrus zei: Heb van de delirianten alleen nootmuskaat, amanita muscaria en datura gebruikt, al heb ik twee decembers terug difenhydramine ingeslagen in Florida. Heb de dph echter bijna opgemaakt als anti-allergie middel en als slaapmiddel, dus ik heb er als tripmiddel geen ervaring mee. Nootmuskaat vond ik niks en datura is zƩƩr riskant, maar gedroogde amanita is misschien iets om te proberen. Klik om te vergroten... salvia eens geprobeerd?? of valt dat niet onder dezelfde categorie? ik hoor/zie laatstetijd veel over delirianten alleen nooit iets positiefs⦠meer dat het voor veel een vreselijke ervaring is! ik vind 2cb al intens zatā¦"
"bbqtoecrisp zei: Ah, ja ik vind het wel iets hebben dat āengeā ik hoop dat ik ooit iets passend kan vinden, maar goed hoorde dat dph echt troep is en groot overdose risico heeftā¦. Klik om te vergroten... ja ieder zn ding⦠ik zou wel zeggen kijk er mee uit en doe het absoluut niet alleen , het beste met een ervaren iemand, van delirianten raken mensen over t algemeen compleet hun bewustzijn kwijt lsd in je eentje is ook niet verstandig maar dat is nog tot daaraantoe.."
"StraffeNeel zei: Speed maakt wakker en soms wat gehaast. Daarnaast kun je er sterk geil van worden. Neem niet teveel, kleine dunne lijntjes en stop uiterlijk 10 uur in de ochtend. Dan heb je de meeste kans niet een tweede nacht wakker te liggen. Pak dan ook niet bij als je jezelf rot gaat voelen na die tijd, dat hoort er bij. Van de kaart en spacy effect komt pas bij heel hoge, zeer ongezonde dosissen, daar kun je veel beter andere dingen voor nemen. Wel eens triptruffels genomen? Kan nogal overweldigend zijn, echter geen kater. Coke vind ik een heel slap aftreksel van pep en werkt bij mij een soort zoals roken. Ik merk er weinig van, maar heb wel het gevoel steeds bij te moeten pakken. Met pep is dat een stuk minder in mijn geval. Hou je met pep eerst bij maximaal 1 nacht en nogmaals: stop op tijd. Een lijntje werkt 12 uur door en als je veel pakt soms nog langer. Als je jezelf rot gaat voelen even vermannen en niks bij pakken. Als je dat makkelijk afgaat, dan kun je later nog eens doen. Heb je erg veel moeite met weg leggen, nooit meer doen, dan ben je er gevoelig voor. Koop trouwens niet meer dan 2 gram. Beter heb je niet teveel liggen als je nog niet weet hoe jij met dat spul om kan gaan. Edit: was je pep eerst even in watervrije aceton. Op het forum bij de handleiding staat hoe dat moet. Klik om te vergroten... en als ik er savonds ee benzo in gooi? kan dat kwaad? ja psychiedelica heb ik ook een aantal keer gedaan maar nooit echt in een goede setting/ op goed moment, niet de volle ervaring kunnen hebben dus"
"caninus zei: speed gaat je alleen een prettige ervaring opleveren als je daadwerkelijk goede speed hebt kunnen kopen. probeer een verkoper te vinden die gebruik maakt van A olie die gevacumeerd is als laatste stap in de productie ervan, ipv afgestoomd. En die weet hoe hij moet opkloppen. zodat je puur spul krijgt wat je niet hoeft te wassen. en ff wegbrengen naar testservice ter bevestiging Klik om te vergroten... wassen? ik las hier wat over aceton? kan dat zoveel kwaad als je āvuileā speed hebt dan? en wat zijn de risicoās ervan?"
"hey! heeft een avn jullie ervaring met het combineren ban xanax/alprazolam? ik slik aardig veel xanax een strip van 15 stuks van 1 mg gaat erbij mij makkelijk in een middag doorheen.. nou rookte ik hister avond een jointje (hasj) en kon bijna niet meer lopen.. moest naar huis fietsen ben wel 3x de struiken in gefietst š hebben meer van jullie dit? ik heb van beide een aardige tolerantie maar dit was toch wel ff wat anders ! zijn er meer mensen die dit ook hebben?"