#1
Ah, ja ik vind het wel iets hebben dat “enge” ik hoop dat ik ooit iets passend kan vinden, maar goed hoorde dat dph echt troep is en groot overdose risico heeft….
Ja het ding met salvia is dat het niet echt die “nightmare” factor lijkt te hebben als ik zo lees.salvia eens geprobeerd?? of valt dat niet onder dezelfde categorie?
ik hoor/zie laatstetijd veel over delirianten alleen nooit iets positiefs… meer dat het voor veel een vreselijke ervaring is! ik vind 2cb al intens zat…
ja ieder zn ding… ik zou wel zeggen kijk er mee uit en doe het absoluut niet alleen , het beste met een ervaren iemand, van delirianten raken mensen over t algemeen compleet hun bewustzijn kwijtAh, ja ik vind het wel iets hebben dat “enge” ik hoop dat ik ooit iets passend kan vinden, maar goed hoorde dat dph echt troep is en groot overdose risico heeft….
Heb je ervaring met delirianten?Wat is een deliriant die effecten zoals dph geeft, MAAR zonder de overdose risico die dph heeft. Of is er een manier om veilig dph te nemen?
Nee, maar wil het graag is doen. dus weet niet wat ik moet nemen, of hoe ik het moet nemen.Heb je ervaring met delirianten?
Heb van de delirianten alleen nootmuskaat, amanita muscaria en datura gebruikt, al heb ik twee decembers terug difenhydramine ingeslagen in Florida.Nee, maar wil het graag is doen. dus weet niet wat ik moet nemen, of hoe ik het moet nemen.
Nooit als deliriant gebruikt één pil van 25 MG tegen allergie (jeuk van schurftmijt), twee om te slapen. Er staan doseringen op het internet, maar heb dph zelf nooit gebruikt, het lijkt me -bij nader inzien- niet zo fijn.Klinkt wel als iets om even in te lezen! Hoe doseer je DPH? en gebruikte je het ook als deliriant?
salvia eens geprobeerd?? of valt dat niet onder dezelfde categorie?Heb van de delirianten alleen nootmuskaat, amanita muscaria en datura gebruikt, al heb ik twee decembers terug difenhydramine ingeslagen in Florida.
Heb de dph echter bijna opgemaakt als anti-allergie middel en als slaapmiddel, dus ik heb er als tripmiddel geen ervaring mee.
Nootmuskaat vond ik niks en datura is zéér riskant, maar gedroogde amanita is misschien iets om te proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."