Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsxanax en wiet

xanax en wiet

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Greenrwk zei:
ik slik aardig veel xanax een strip van 15 stuks van 1 mg gaat erbij mij makkelijk in een middag doorheen..
Klik om te vergroten...
Xanax, ofwel alprazolam, is een krachtige benzodiazepine van de triazolobenzodiazepine klasse en heeft als standaard dosering 1 - 2 mg.

Dus dat is ongelofelijk veel wat je neemt.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan wel genieten van een middel dat werkt op de GABA in combinatie met wiet. Ik kan heel vaak zelfs niet meer zonder deze combinatie. Gelukkig hoeft het niet benzo's te zijn.

Maar niet in de mate die jij gebruikt. Ik ben wel eens stronken geweest. Veel bier en veel wiet en dan op een huisfeestje of chilling zijn. Met benzo's zou ik dit niet willen. Volgens mij is stronken zijn ook leuker dan wat je nu doet.
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Xanax, ofwel alprazolam, is een krachtige benzodiazepine van de triazolobenzodiazepine klasse en heeft als standaard dosering 1 - 2 mg.

Dus dat is ongelofelijk veel wat je neemt.
Klik om te vergroten...
komt denk ik door de “high/roes die ik zoek.. na 3 mg voel ik me ook prima relaxed maar nog niet wcht een roest.. het is natuurlijk ook bedoeld als kalmeringsmiddel
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Don Draper zei:
Ik kan wel genieten van een middel dat werkt op de GABA in combinatie met wiet. Ik kan heel vaak zelfs niet meer zonder deze combinatie. Gelukkig hoeft het niet benzo's te zijn.

Maar niet in de mate die jij gebruikt. Ik ben wel eens stronken geweest. Veel bier en veel wiet en dan op een huisfeestje of chilling zijn. Met benzo's zou ik dit niet willen. Volgens mij is stronken zijn ook leuker dan wat je nu doet.
Klik om te vergroten...
ik moet zeggen dat drank niet echt wat voor mij is ik hou het liever bij een jointje en misschien een benzo(in kleiner hoeveelheden”
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Don Draper zei:
Ik kan wel genieten van een middel dat werkt op de GABA in combinatie met wiet. Ik kan heel vaak zelfs niet meer zonder deze combinatie. Gelukkig hoeft het niet benzo's te zijn.

Maar niet in de mate die jij gebruikt. Ik ben wel eens stronken geweest. Veel bier en veel wiet en dan op een huisfeestje of chilling zijn. Met benzo's zou ik dit niet willen. Volgens mij is stronken zijn ook leuker dan wat je nu doet.
Klik om te vergroten...
welke middelen werken dan voor gaba? voorzover ik weet alleen benzos…
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Greenrwk zei:
welke middelen werken dan voor gaba? voorzover ik weet alleen benzos…
Klik om te vergroten...
Alcohol en valeriaan en CBG wiet, zo uit mijn hoofd gezegd.

Er zijn ook wat andere dingen zoals soja(melk) en alcoholvrije bier die bijdragen aan de GABA. Maar dat is meer een langdurig en flauw proces. Op de langere termijn een rustigere kop maar alcohol blijft het beste. Benzo's het fijnste. RC's ben ik niet bekend mee.

Edit: sommigen zeggen Ashwagandha ook maar is tricky om mee te werken en ook niet bewezen. De horror verhalen wel van maanden tot jaren anhedonie.
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik krijg van wiet altijd wat last van paniek en een ongemakkelijk gevoel.
Door Xanax zijn die negatieve gevoelens weg.
Voor mij dus een perfecte combinatie, ik ga er altijd goed op.

of het echt heel verstandig is is een ander verhaal
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#8
hey!

heeft een avn jullie ervaring met het combineren ban xanax/alprazolam?

ik slik aardig veel xanax een strip van 15 stuks van 1 mg gaat erbij mij makkelijk in een middag doorheen..

nou rookte ik hister avond een jointje (hasj) en kon bijna niet meer lopen.. moest naar huis fietsen ben wel 3x de struiken in gefietst 😅

hebben meer van jullie dit? ik heb van beide een aardige tolerantie maar dit was toch wel ff wat anders !

zijn er meer mensen die dit ook hebben?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het zorgt beide voor sedatie dus het klinkt niet gek. En misschien heb je eerder op de dag wel onbewust een mao remmer gehad zoals pure chocola of citrus vruchten, wat de werking van alprazolam versterkt.

Niks zorgelijks maar de volgende keer even zeker zijn dat je de uren na inname niet meer van je plek hoeft te komen 😛 voor hetzelfde geld waren die bosjes een sloot en kon je jezelf er niet meer uit redden
G
GreenrwkLid
01-01-2024, 00:00
#10
dankjewel voor het advies, had gister 3mg genomen en gelijk eentje opgestoken… volngende keer doe ik wat rustiger aan haha
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Greenrwk zei:
3mg
Klik om te vergroten...
dat is inderdaad wel stevig. De 15mg had ik overheen gelezen maar dat is natuurlijk bizar veel.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Die hoeveelheid Xanax die je neemt is trieste boel vrees ik. Maar je zult het moeilijk hebben op de één of andere manier. 15 stuks van 1 mg? Wat is dat voor nonsense of dat slaat toch helemaal nergens op?
Ik heb flinke Xanax en wiet verslaving gehad en leven was echt niet meer te doen op een bepaald moment, maar meer dan 1mg Xanax + 2 gram wiet nam ik niet per dag.
Wel een lekkere combinatie die aangevuld moest worden met cafeïne om lekker te kunnen werken.
Sterkte en ik hoop dat je doorhebt waar je mee bezig bent.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."