Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nou, ik noem GHB altijd een sluipmoordenaar. Ik begon ermee idd op afters. Toen m’n relatie in juni uitging ben ik het gaan gebruiken en voelde toen geen emotie. Uiteindelijk lichamelijk verslaafd, and here I’am bijna een jaar verder en voor de 2e keer bezig met afkicken. Ik raad het nooit aan om te gebruiken en anders je koppie blijven gebruiken en het nooit gaan zien als een uitweg."
"MDMAZING zei: Als je in de speed comedown zit en je je tering verot,levensmoe, en graag dood wilt.. dat gevoel.. kan je dan ghb nemen om die kater en die klote comedown effecten op te vangen? En dan die dag doorblijven gaan met de g om die hele comedown over te slaan? thx Klik om te vergroten... Ik vind GHB zeker helpen tegen katers. Maar goed, ik dacht dat ghb hielp met alles. And look where I’m at atm 😂."
"Wijzeraad zei: Hi Ik sta op de lijst voor de afkick na het thuis tweemaal niet gelukt is af te kicken. Zal wel een foute methode gebruiken o.i.d.. Nu zit ik met het volgende probleem Als ik om 22u ga liggen schiet ik om 00-02-04 etc wakker dat is "normaal" Maar nu telkens moet ik als ik om bijvoorbeeld 00u neem om 02 gelijk zijken (die dosis van 00u?) Hetzelfde om 04u en 06u...? Wat is hier het probleem buiten het opzichtelijke om dat het al een verslaving is e.d Want ik woon op kamers en met naar de toilet gaan is het nogal vervelend voor de buren laat staan dat die denken dat ik aan de speed of andere rotzooi zou zitten (wat dus niet zo is) Graag een antwoord Fijne avond allen! Klik om te vergroten... Ik ben ook aan het wachten op een behandelaar vanuit YOUZ. Elke keer als ik wakker word moet ik ook heel nodig plassen en aangezien ik met m’n mams woon en ze van m’n probleem weet, is dat zo’n drama!!"
"MDMAZING zei: Maar je kan dus ghb gaan nemen om die comedown/kater de heledag over te slaan, savonds gaat pitten en volgende dag weer goed? Want die comedowns en katers meteen na drugs is echt super kut. Klik om te vergroten... Ja ik vond dat dat wel heel erg hielp inderdaad!"
"MDMAZING zei: heftig Klik om te vergroten... Is het zeker. Je word op een gegeven moment slordig. Laten slingeren etc. Ik voetbal 3 keer per week, ben out gegaan in de kleedkamer en toen zijn alle alarm bellen gaan rinkelen bij m’n meiden/moeder. Working on it now 💪. Afkicken is niet moeilijk maar er vanaf blijven."
"N1987 zei: Ben verslaafd aan ghb, als ik het nu een paar dagen 24/7 gebruik merk ik al zware afkick verschijnselen, 3 dagen sws down voelen en niet of weinig slapen ‘s nachts. Is zulk kut spul!, maar tegelijketijd ook zo lekker!, maar meestal als je niet verslaafd heb is de max 2 weken 24/7 aan de ghb!. Klik om te vergroten... Probeer er aub mee te stoppen (iig minderen), ik snap heel goed dat het moeilijk is. Been there done that. Je bent meer waard dan dat spul, geloof me!"
"N1987 zei: Ja maar wat is de juiste dosis wat je (verantwoord) kan nemen dan? Klik om te vergroten... 1, 2, 3,4 ML maakt niet uit. Er komt een dag, dat je niet meer “zonder” kan. Ik vind het een sluipmoordenaar en je bent meer waard. GHB dagen lang nemen, is niet verantwoord."
"Revolutionair zei: Niemand kan rustig 24/7 een week lang GHB nemen. Daar ga je al de fout in. Ik neem nooit een week lang. Dat blijkt na deze opmerking. Zou het niet meer nemen nee.. Als je zo gaat redeneren kan je eerst ook een week lang rustig pep nemen of een week lang Heroïne. Maar ja als je dan stopt? Neem geen 1 drugs rustig 1 week! Je zet jezelf dan wel in een positie dat je niet zomaar meer kan stoppen. Klik om te vergroten... Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Toen ik begin met ghb om me emoties weg te stoppen, gebruikte ik weken lang achter elkaar zonder de directe afkick-verschijnselen. Ik denk dat dat per persoon verschillend is."
"Iffness zei: Mijn ervaringen met deze drug: - je raakt steeds sneller verslaafd. Eerst kan je rustig een week 24/7 nemen. Als je dan stopt, heb je milde afkickverschijnselen (anxiety & hoge hartslag). Heb je dit een paar keer gedaan, worden afkickverschijnselen heftiger en beginnen eerder. Op het laatst kon ik nog maar zo'n 3 keer achter elkaar nemen, nam ik een vierde keer, had ik bij comedown dezelfde effecten die ik eerst na pas een week had. - je neemt makkelijk te veel. Hierdoor val je soms als een blok in slaap, waar je ook bent: tijdens sex, op je werk, in de tram (al deze dingen zijn mij overkomen). Eén van de laatste dingen, die je tijdens een wip wilt horen, is "je snurkt?!!!!!". - je neemt onder invloed van ghb, beslissingen die je nuchter nooit genomen zou hebben (beetje zelfde als met alcohol). Als ik nuchter ben, weet ik dat ik die vierde keer achter elkaar niet moet nemen, maar onder invloed, 'vergeet' ik dat. Onder invloed bestel je ook rustig nóg een halve liter... - zelfs als opschrijft wanneer je een dosis neemt, heb je gedachten als "heb ik nou net een dosis genomen en ben ik die vergeten op te schrijven? Of moet ik hem nog nemen?". - ook al kan je er nu wél mee omgaan. Als er iets gebeurt: je verliest een relatie of er overlijdt een bekende, is het o zo makkelijk om dat negatieve gevoel te bestrijden met ghb. 3ml en je voelt je weer ok. 3 uur erna voel je je alleen nog slechter dan voor je het nam, dus wat doe je...? Ik kan niet omgaan met deze drug. Anderen wellicht wel... Klik om te vergroten... Pff, dit verhaal voel ik tot aan m'n teentjes. Been there done that. Knap van je dat je er vanaf kan blijven. Het lukt mij (tot nu toe) ook weer."
"MDMAZING zei: Ik heb geen buis, wel een doseerspuit. Daar doe ik dan gewoon 5ml in? kan ook toch :P Klik om te vergroten... Haha ik gebruik ook alleen maar een spuit of een pompje maar dat zou ik niet aanbevelen. 5 ML is prima, vind ik. Je lichaam breekt GHB direct af.."