Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zeg altijd al een avondje keta haalt iedereen uit een depressie.."
"Stonologie zei: Is het gevaarlijk om 1x per week 5mg amfetamine te gebruiken? Meer wil ik toch niet bij speed.. Klik om te vergroten... 5mg? Dan kan je het beter niet doen. Wat heb je aan 5mg? Dat valt soms uit je neus als de pep niet goed klein was gemaakt als je een lijntje neemt"
"GHB de beste sexdrugs die er is! Met kamagra moet je heel erg oppassen als je drugs op hebt."
"Het lijkt mij als je heroïne spuit dat je het alleen bij bekende haalt en zeker weet dat het goed is. Om zomaar iets in je aderen te spuiten zonder het zeker te weten lijkt mij eng."
"Dit is hoe ik hem altijd doe! Voor mij werkt het beste dat ik kristallen neem en daarmee begin. Niet te veel, lichte dosis, is me serotine tank gevuld en space ik hem rustig dan neem ik een goede zegel. Zo ga je het lekkerst en zal niemand snel fout gaan want je zit in een goede sfeer. Voor de mensen die sterk in hun schoenen staan kan je er ook nog keta bij nemen maar heel voorzichtig kleine beetjes. Bij ons valt dat super goed. Hoge dosis LSD en lage dosis MDMA en keta. Uiteraard zal je elke keer een beetje MDMA er bij moeten nemen om die licht op de achtergrond te laten draaien. LET OP! Lsd en keta is niet voor beginners maar next level voor mensen die weten waar ze mee bezig zijn."
"Okey maar wat heb je gebruikt? 5ml per keer? En hoe lang? En 24/7?"
"Dus als je truffels neemt verander je van een man naar een knaapje"
"Hey dit doe ik ook met mijn natte speed! Ik heb een ijzere plaat en die leg ik op de verwarming en dan is hij binnen een paar minuten droog en hard."
"Ik heb door omstandig heden een paar weken op een hvb gezeten en daar zat een Columbiaan van 150kg die in Amsterdam werkte voor een kartel. Wat hun doen is 10kg pure cocaïne in een wijnvat en dat mengen zij met 10kg supermix ( supermix is een substantie die bij het testen de zelfde waarden geeft als cocaïne ) waarna ze opnieuw weer blokken maken en stempelen alsof de blokken zo van de boot kwamen. Ik heb dat dosier gelezen en bekeken. Dus de coke die we van de Columbianen krijgen is al 50% troep en dan moet jij je nog gaan bedenken hoeveel straat dealertjes er tussen zitten voor dat jij je pakkie hebt... Je moet blij zijn als er nog 20% coke in zit"
"TripJess zei: als je het spannend vindt Klik om te vergroten... Dan is het alleen maar ongemakkelijker om stil te zijn en dan te zitten concentreren op een film. TripJess zei: makkelijk Klik om te vergroten... Dus ik denk je maakt het jezelf alleen maar moeilijker"