Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel erg heftig, ik hoop dat het goed met je komt. e zenuwen zijn namelijk verschrikkelijk op het gebied van herstellen, kan tientallen jaren duren..."
"slayqueen zei: Dankjewel Het zal vast wel weer goed komen. Was vooral even een schik op het moment zelf en het besef achteraf dat je misschien wel lange termijn schade hebt opgelopen. Daarom dat ik het toch even wilde delen om mensen bewust te maken dat het ‘kan’ gebeuren. Klik om te vergroten... Laat het weten of het wegtrekt, ik hoop het wel voor je, ik heb helaas een gekneusde zenuw vanwege een verdoofprik die verkeers gezet is, ik ben nu 2,5 jaar verder met nog bijna geen verandering in gevoel, het prikkelt wel maar aanrakingen, warmte, kou, etc kan ik nog steeds niet voelen. Ze denken dus dat het bij mij nog heeeeel lang duurt voordat het herstelt is, als het nog herstelt... Ik wil je hier niet bang mee maken trouwens😅 gewoon mijn ervaring delen"
"Toen ik nog wiet rookte had ik altijd dat ik mensen zag lopen die er niet waren, dat waren dan schaduwen of een verbeelding die er niet was. Hoe? Omdat ik aan het einde van die dagen altijd moe was, gewerkt had, slecht had geslapen, al langer dan 18 uur wakker was. En het belangrijkste, ik was onder invloed van iets. Ik wist ook altijd als ik dit fenomeen had, dat ik per direct mijn bed moest opzoeken. En dat deed ik ook altijd. Als ik 3 dagen wakker zou zijn en mezelf ook nog eens heb volgesnoven dan wil ik niet eens weten wat ik zou zien en meemaken. Je lichaam was op, het wou rust. Slapen. Geen drugs meer. En als je dan toch doorgaat, tja... je hebt het nu zelf meegemaakt iguess..."
"Hoi iedereen, Dit is al een tijdje geleden gebeurd maar toch zou ik er mensen voor willen waarschuwen. Ik gebruikte de eerste 6 maanden van 2023 op festivals namelijk miauw (3-mmc, 4-mmc etc.) ik gebruikte ook niet veel, met 1 gram kon ik meestal 2-3 festivals doorkomen en de laatste keer was in mei maar daartussen zat ook 2 maanden. En toch bleek dit voor mij al te veel te zijn, ik kreeg namelijk na die laatste keer steeds meer last van bloedneuzen en ik had ook een bepaalde pijnprikkel in mijn neus die na 1 maand niet gebruiken nog steeds niet weg ging. Ik besloot toen maar even naar de huisarts te gaan en eerlijk mijn verhaal te doen met de vraag of hij er tenminste even naar wou kijken. Dit heeft hij toen gedaan en zelfs na 1 maand niks was mijn neusslijmvlies nog rood en geïrriteerd, nu heeft hij ook verteld dat ik gevoelige neus heb omdat ik sws snel een bloedneus krijg (soms al met warmteverschillen of gewoonweg uit het niets). Ik ben vanaf dat moment ook echt gelijk gestopt.. Nouja, als ik soms al wat anders heb gebruikt af en toe een klein likje, maar dit is is ook misschien eens in de 2-3 maanden(ik gebruik nu weinig HD), ik ben al blij dat het niet meer mijn drug of choice is wou sws stoppen met die troep. Ik heb trouwens ook een neuszalf gekregen en ondertussen is alles gelukkig weer goed, als ik bijv. speed gebruik smeer ik de dagen erna ook die zalf en ik merk dat het goed helpt voor het herstel. toch hoor ik van mensen om mij heen dat ze soms echt grammen van dit spul wegsnuiven op een avond, zelfs al van iemand gehoord dat hij voelde dat er een gat in zijn neusschotje begon te ontstaan en dat hij toen toch meer even gestopt was om het dicht te laten groeien (ondertussen zit hij er weer aan hoor...) Kortom hoop ik dat ik tenminste iemand kan waarschuwen met deze post, het is ook niet even een poedertje dat je in je neus stopt, maar gewoon echt een kristal, het brand niet voor niets zo erg. Is er ook iemand met een soortgelijke ervaring? ik zou het graag willen horen namelijk!"
"Ikweetgeennaam zei: als je 4/3mmc toch liever gebruikt kan je het ook slikken in een bommetje of capsule werkt imo beter dan snuiven, langer effect dus niet elke 20 minuten moeten snatsen, en een meer geleidelijke high (if it makes sense) Klik om te vergroten... Ik zou het ooit nog wel een keer op die manier willen proberen, maar het liefst blijf ik er toch vanaf, het blijft toch een NPS. DjYella zei: Voor zover ik weet kan een gat in je neustussenschot niet meer vanzelf dicht groeien maar kan dat alleen operatief verholpen worden. Klik om te vergroten... Dit ga ik eens ff goed onderzoeken, anders is die persoon al echt ver heen, hoorde sws dat met miauw je neusschot heel snel kapot gaat."
"FredKroket zei: Mijn wederhelft heeft ook altijd snel last van haar nosso. Ik daarentegen niet terwijl ik veel meer weg zet. Verschilt per persoon lijkt me. Klik om te vergroten... Ja als je een gevoelige neus hebt is miauw gewoon niet het handigste om te snuiven, kan je beter af en toe pep snuiven"
"Gedwongen opname doen ze niet zomaar, ik sluit me aan met wat @Kordie zegt. Sterkte!"
"Misschien heb ik in het forum weinig opgelet maar hoe gaat ie @Innerscoop ?"
"ondertussen al iets meer dan 2 maanden tabak vrij!"
"Binnenkort heb ik het huis voor mezelf voor 10 dagen, dit linkte ik altijd aan heel veel blowen/stoned worden in de avonden omdat het dan altijd lekker vroeg kon in de avond. Omdat ik niet meer rook dacht ik een maand geleden dat ik dan wel rond t avondeten een edible als toetje kon gaan eten. Dit wil ik toch niet, alleen in de weekenden. Ik zit op dit moment zo erg in een ritme met vroeg slapen en wakker worden dat ik gewoon helder wil blijven. Zo kan ik in de ochtenden tenminste mn bed uitkomen en wat productiefs doen met mn leven, dingen uitplannen voor als ik klaar ben met mijn studie, ochtenden productiever maken als ik weer eens rond 6 uur al beneden zit en gewoon lekker nuchter genieten van het feit dat ik tijdelijk niemand om me heen heb thuis."