Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind 4-ho-met een positiever en socialer karakter hebben dan truffels, en lichamelijk heftiger dan lsd. Ik vind het een soort verbeterde versie van 2cb met de visuals van truffels en lsd gemixed."
"Martinus zei: Ik ga dit weekend er wat van proberen. Ben benieuwd. Lichamelijk heftiger kwa misselijkheid ofzo? Want op LSD voel ik me vaak lichamelijk helemaal geweldig. Klik om te vergroten... Nee ik word nooit misselijk van drugs en alcohol, doelde meer op de bodyload/bodyhigh. Dat je spieren samen spannen, de neiging om je kaken te klemmen etc."
"In hoeverre werkt dit op je serotonine? (Vergeleken met pep bv)"
"Rivalrie zei: Eerst vond ik deze drug een beetje lijken op speed maar naar nader inzien is het eigenlijk gewoon net als coke. Klik om te vergroten... Als dat zo was zouden alle cokegebruikers per direct zijn overgestapt gezien de prijs.."
"Jmths zei: Afgaand op relatieve serotonine affiniteit in verhouding tot norandrenaline en dopamine affiniteit zou je het volgende rijtje kunnen opstellen: Amfetamine <> Methamfetamine <> 4-MMC <> 4-FA <> 4-FMA <> MDMA Klik om te vergroten... Waar gaat 3-FPM in dit rijtje?"
"GABAadvisor zei: Heb besteld van nederlandse vendor, ik laat wel testen en als t goed is sla ik in. Maar al hun producten waren goed tot zover. Klik om te vergroten... En?"
"een g uppers en een g dissociatieven per dag en je ouders hebben niks door... 1 woord: wauw"
"Als ik niet naar Zuid Afrika was gegaan was ik allang de pijp uit.. Maar leerde daar vooral hoe ik moest communiceren met familie en wat ik nodig had."
"Maar als je G kan afbouwen met benzos kan je benzos (clonazolam) dan ook afbouwen met G?"
"MrJunkieXL zei: Ja sommige verslaafde kunnen hun verslaving(en) goed verborgen houden. Het is inderdaad wel knap ja. Ik wist me heroïne gebruik ook goed verborgen te houden. Mensen wisten wel dat ik veel te vaak en te veel dronk en blowde en dat ik een medicijnverslaving had maar dat ik hooked aan smack was wist ik goed verborgen te houden. Totdat ik helemaal van de realiteit afraakte en veel mensen pijn begon te doen en constant ziek was als ik niks had. Maar zoals ze zeggen de waarheid gaat altijd een keer naar boven komen en dan ben je fucked omdat je het al die tijd geheim hebt gehouden maar aan de andere kant is het ook wel een klein beetje logisch aangezien verslaafd zijn heel schaamtelijk is. Klik om te vergroten... het verschil is dat je met heroine nog kan eten en slapen en je pupillen klein ipv groot worden, valt veel minder op dus"