#1
Hay,
Ik schrijf deze trip report om een deel een plekje te kunnen geven. Ik heb afgelopen nacht 01-04 / 02-04 een hele rare maar geweldige avond gehad.
Eerst wat info:
Wie? Ik 1,83 lang en 63 kilo zwaar - We noemen hem even Jan voor nu en Jan is 1,80 lang en 61 kilo zwaar.
Waar? Overal en nergens
Jan en ik hadden afgesproken om allebei een pil te feebacken, Ik had een groene Android (mg onbekend) en een nortface 220-250 en Jan had paarse dobbelstenen van 250 mg. We hebben vaker xtc gebruikt en daarom sla ik dit eerste stukje over omdat het voor ons niet meer nieuw was. En we ook niet heel veel bijzonders deden.
23:18
Helaas! Na beiden 2 pillen te hebben weg gesnoept zaten we helaas al in onze uitspace, we waren vroeger begonnen dan normaal dus we waren zeker nog lang niet klaar met deze avond. Dus wij mijn dealer bellen… En helaas was ie leeg. Hij had alleen nog wiet maar die hadden we meer dan genoeg.
23:30
Na wat rond geapt te hebben heeft Jan een nieuwe nummer erbij gefixt. Dus wij bellen en ja hoor! Hij heeft nog XTC dus onze avond is nog lang niet voorbij en achteraf was dit ook zeker waar. Heb niet geslapen
00:00
Jan en ik staan op de plek waar we met onze nieuwe dealer hadden afgesproken. Ze kwamen, en ze waren echt ontzettend chill (hadden we nooit verwacht klonk over de telefoon heel geïrriteerd) we noemen ze voor nu even Piet en Hans. Jan en ik hadden onze pillen gekregen en ik stelde voor aan Piet en Hans om even een jointje te roken. Vonden ze geen probleem, alleen maar fijn hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? Een kleine 5 minuten later haalde Hans 2 zakjes met poeder uit zijn zak (Keta en MDMA). We waren inmiddels al lekker met elkaar aan het praten. Dus zo besloten we om de rest van de avond met elkaar door te brengen. (Voor mij een helle rare ervaring , nog nooit met een dealer hard drugs gebruikt)
00:15
Piet en Hans waren al lekker bezig met hun cocktailtje van keta en MDMA. Ik had nog nooit gesnoven en vroeg aan Hans hoe dat voelde. Waarop ik het antwoord kreeg: HEB JIJ NOG NOOIT GESNOVEN?!?! Waarop ik nee antwoorden. Hans greep direct naar zen binnen zak en haalde er een mooi envelopje uit. Ik vroeg wat het was en kreeg als antwoord: Speed, alsje mag je hebben. Elke drugs gebruiker moet 1x gesnoven hebben lachte die. Ik twijfelde geen seconde of ik het wel zou nemen. Dit was mijn kans om een keer te snuiven (had eerder geen dealers die dat verkochte) en speed stond toch nog boven aan me bucketlist.
00:45
Me pilletje begon al lekker ze best te doen en ik besloot speed erbij te gaan gebruiken. Jan had ook geen ervaring met snuiven en dat was hij ook niet van plan om te gaan doen. Dus ik weer naar Hans toe. En als antwoord op me vraag toverde die een zogenaamde bullet te voor schijn. En zij tegen me: Het enigste wat je nog hoeft te doen is het aan je neus zetten en hard inademen. Nou hoppa nog meer gratis speed dus ik accepteerde het dankbaar. Ik vond het toch wel een klein beetje eng maar zette hem gewoon aan me neus en snoof de speed op. Ik schrok vooral van de brandende explosie die in me neus ontstond. Maar naar 30 seconden vond ik het branderige gevoel erg fijn worden want kon eindekijk voor het eerst sinds die avond door me neus heen ademen.
00:50
Ik had van de Speed al helle lage verwachtingen. Maar ik neem me woorden terug! Is echt leuk om te doen
. 2 minuten na het snuiven van de speed voelde ik het vage in me hoofd van XTC weggaan. En het maakte plaats voor een helle relaxte gevoel in me hoofd. Maar ik had me nog nooit zo scherp gevoeld. En alsof dat nog niet genoeg was werdt me lichaam extreem druk. Vond het daar in tegen wel erg leuk want sta altijd wel open voor nieuwe ervaringen.
01:30
Ik was met Jan aan het praten. En het praten ging zo makkelijk, wat het praten alleen nog maar leuker maakte. Ik had echt de avond van me leven (en nu nog te bedenken dat ik nog super veel te ontdekken heb). Piet was inmiddels al heel veel sleutel puntjes keta en MDMA verder en was volkomen van de wereld. Was een helle leuke ervaring. Alles wat Piet en Hans in hun hoofd haalde deden ze ook zonder twijfel. En dat leverde de raarste en leukste momenten gedurende de avond.
05:00
Hans, Piet en ik waren al vele sleutel puntjes verder en we hadden behoorlijk wat wiet gerookt. Toen besloten we dat het ook maar tijd werd om naar huis te gaan.
Wat mij het meeste aansprak die avond was dat ik met 2 totaal vreemde mannen wel heel wat uurtjes spacend heb doorgebracht. En ja het was geweldig. Dit was alleen allemaal heel nieuw voor me en er was veel ste veel gebeurd. Daardoor kon ik het niet echt een lekker plekje geven. Maar nu ik het heb opgeschreven heb geeft het me een fijn gevoel. Conclusie ook al was de speed totaal onverwachts. Ik vond de combi xtc en speed ontzettend leuk, en ga zeker verder met verschillende combi's met speed.
Mvg
HardstyleGabber
Ik heb van de 13 uur dat ik bezig was alleen dit stukje eruit gepakt omdat ik dit gedeelte geen lekker plekje kon geven.
Ik schrijf deze trip report om een deel een plekje te kunnen geven. Ik heb afgelopen nacht 01-04 / 02-04 een hele rare maar geweldige avond gehad.
Eerst wat info:
Wie? Ik 1,83 lang en 63 kilo zwaar - We noemen hem even Jan voor nu en Jan is 1,80 lang en 61 kilo zwaar.
Waar? Overal en nergens
Jan en ik hadden afgesproken om allebei een pil te feebacken, Ik had een groene Android (mg onbekend) en een nortface 220-250 en Jan had paarse dobbelstenen van 250 mg. We hebben vaker xtc gebruikt en daarom sla ik dit eerste stukje over omdat het voor ons niet meer nieuw was. En we ook niet heel veel bijzonders deden.
23:18
Helaas! Na beiden 2 pillen te hebben weg gesnoept zaten we helaas al in onze uitspace, we waren vroeger begonnen dan normaal dus we waren zeker nog lang niet klaar met deze avond. Dus wij mijn dealer bellen… En helaas was ie leeg. Hij had alleen nog wiet maar die hadden we meer dan genoeg.
23:30
Na wat rond geapt te hebben heeft Jan een nieuwe nummer erbij gefixt. Dus wij bellen en ja hoor! Hij heeft nog XTC dus onze avond is nog lang niet voorbij en achteraf was dit ook zeker waar. Heb niet geslapen
00:00
Jan en ik staan op de plek waar we met onze nieuwe dealer hadden afgesproken. Ze kwamen, en ze waren echt ontzettend chill (hadden we nooit verwacht klonk over de telefoon heel geïrriteerd) we noemen ze voor nu even Piet en Hans. Jan en ik hadden onze pillen gekregen en ik stelde voor aan Piet en Hans om even een jointje te roken. Vonden ze geen probleem, alleen maar fijn hoe meer zielen hoe meer vreugde toch? Een kleine 5 minuten later haalde Hans 2 zakjes met poeder uit zijn zak (Keta en MDMA). We waren inmiddels al lekker met elkaar aan het praten. Dus zo besloten we om de rest van de avond met elkaar door te brengen. (Voor mij een helle rare ervaring , nog nooit met een dealer hard drugs gebruikt)
00:15
Piet en Hans waren al lekker bezig met hun cocktailtje van keta en MDMA. Ik had nog nooit gesnoven en vroeg aan Hans hoe dat voelde. Waarop ik het antwoord kreeg: HEB JIJ NOG NOOIT GESNOVEN?!?! Waarop ik nee antwoorden. Hans greep direct naar zen binnen zak en haalde er een mooi envelopje uit. Ik vroeg wat het was en kreeg als antwoord: Speed, alsje mag je hebben. Elke drugs gebruiker moet 1x gesnoven hebben lachte die. Ik twijfelde geen seconde of ik het wel zou nemen. Dit was mijn kans om een keer te snuiven (had eerder geen dealers die dat verkochte) en speed stond toch nog boven aan me bucketlist.
00:45
Me pilletje begon al lekker ze best te doen en ik besloot speed erbij te gaan gebruiken. Jan had ook geen ervaring met snuiven en dat was hij ook niet van plan om te gaan doen. Dus ik weer naar Hans toe. En als antwoord op me vraag toverde die een zogenaamde bullet te voor schijn. En zij tegen me: Het enigste wat je nog hoeft te doen is het aan je neus zetten en hard inademen. Nou hoppa nog meer gratis speed dus ik accepteerde het dankbaar. Ik vond het toch wel een klein beetje eng maar zette hem gewoon aan me neus en snoof de speed op. Ik schrok vooral van de brandende explosie die in me neus ontstond. Maar naar 30 seconden vond ik het branderige gevoel erg fijn worden want kon eindekijk voor het eerst sinds die avond door me neus heen ademen.
00:50
Ik had van de Speed al helle lage verwachtingen. Maar ik neem me woorden terug! Is echt leuk om te doen
01:30
Ik was met Jan aan het praten. En het praten ging zo makkelijk, wat het praten alleen nog maar leuker maakte. Ik had echt de avond van me leven (en nu nog te bedenken dat ik nog super veel te ontdekken heb). Piet was inmiddels al heel veel sleutel puntjes keta en MDMA verder en was volkomen van de wereld. Was een helle leuke ervaring. Alles wat Piet en Hans in hun hoofd haalde deden ze ook zonder twijfel. En dat leverde de raarste en leukste momenten gedurende de avond.
05:00
Hans, Piet en ik waren al vele sleutel puntjes verder en we hadden behoorlijk wat wiet gerookt. Toen besloten we dat het ook maar tijd werd om naar huis te gaan.
Wat mij het meeste aansprak die avond was dat ik met 2 totaal vreemde mannen wel heel wat uurtjes spacend heb doorgebracht. En ja het was geweldig. Dit was alleen allemaal heel nieuw voor me en er was veel ste veel gebeurd. Daardoor kon ik het niet echt een lekker plekje geven. Maar nu ik het heb opgeschreven heb geeft het me een fijn gevoel. Conclusie ook al was de speed totaal onverwachts. Ik vond de combi xtc en speed ontzettend leuk, en ga zeker verder met verschillende combi's met speed.
Mvg
HardstyleGabber
Ik heb van de 13 uur dat ik bezig was alleen dit stukje eruit gepakt omdat ik dit gedeelte geen lekker plekje kon geven.
