Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4,3 gram wiet en 7 sigaretten zit die bijna vol"
"10tje skunk uit shop in zwolle"
"HAHAH herkenbaar wel, leuke ervaring."
"2,5 mg? Meestal hebben die pillen 10 mg, dan is het een stuk makkelijker doseren."
"drank+keta+wiet altijd donders vaag"
"Alcohol+keta"
"Coffeeshop Abraxas heeft altijd goede kwaliteit en je kan er erg chill zitten."
"DXM zit in de verkrijgbare hoestsyroop tegenprikkelhoest en keelklachten . Vanaf circa 10 maal de aanbevolen dosering kunnen er dissociatieve effecten optreden. Dus volgende keer oppassen met die hoestdrank. Maar wel interresant om te lezen over je ervaring."
"SkittlesAndMe zei: Wat een belachelijke doses... Ik zie echt alléén maar onverantwoord gedrag, als je zo met drugs om gaat kun je beter stoppen anders gaat het nog een keer mis. Hoe oud ben je eigenlijk? Klik om te vergroten... Waarom is leeftijd altijd zo'n ding op dit forum? Het was een hoge dosering geef ik toe, maar hij had een leuke avond en het is goed afgelopen en daar gaat het om."
"Ik vond 3mmc met drank en tussendoor een jointje wel chill."