Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi verwoord! Ik vind het lastig om er soms van af te blijven, maar het fijne eraan vind ik juist het euforische gevoel als ik het niet meer dan 1x in de 2 a 3 maanden doe. Dat lukt best goed. Ik wil dat niet kwijt raken dus dat is voor mij wel echt motivatie om het niet vaker te doen"
"Stukje lopen hielp mij altijd als je er comfortabel mee bent om buiten te zijn of maybe gewoon in je huis/tuin. Naar mijn ervaringen worden hartkloppingen en dergelijke klachten veel erger als je erop let (ook al denk je dat je dat niet doet) en kan zelfs tot een paniekaanval leiden soms. Het lijkt dus vaak veel erger dan dat het is. Als dit bij mij gebeurde waren de klachten vaak weg na een stukje lopen, en frisse lucht doet je sws goed! Even buiten in de tuin gaan zitten helpt ook bij mij. Wat mij ook vaak hielp is even douchen of even rustig gaan zitten zorgen dat je hele lichaam ontspant met een lekker muziekje op of zo evt ademhalingsoefeningen"
"Also gewoon onthouden dan er niks kan gebeuren, je hebt gewoon iets meer speed genomen dan wat comfortabel is, en het gaat weer over. Succes ik hoop dat het wat helpt!"
"Ik heb hele zware ADD. Dus zonder de hyperactiviteit. Als ik een eerste dosis neem dan heb ik het gevoel dat mijn dopaminelevels "normaal" zijn en dan heb ik hetzelfde als jij. Hoe meer ik dan daarna snuif hoe higher ik me voel, ik kan net zo high worden als anderen, maar heb er veel meer voor nodig. Chr0nic zei: jup, dit heb ik ook.Wel de diagnose ADHD gehad jaren geleden. Speed en dexamfetamine zijn de enige middelen die mij in een complete fysieke en mentale zen toestand stoppen. Het probleem is alleen dat als ik een nacht oversla en blijf door snuiven zonder echt bewust te doseren, ik juist compleet manisch wordt en in stroomversnelling ga denken en actie onderneem op elke gedacht of idee die dan op dat moment super significant lijkt. Het is dus wel echt een double edged sword waarbij dosering de grootste rol speelt. Klik om te vergroten... Dit heb ik ook! Als ik dan een nacht overgeslagen heb, of/en gewoon veel gesnoven heb, dan word ik echt super manisch. Kan ik niet stoppen met praten, ik MOET iets doen, mega euforisch."
"Torchic zei: Dat was ook het eerste wat ik dacht! Ik heb daar nuchter last van en dat is waarschijnlijk getriggerd door trauma’s in combinatie met drugs gebruik. En ik kan je vertellen, dat is echt verschrikkelijk! Dus pas er wel mee op want het kan het aanwakkeren😊 Klik om te vergroten... Klinkt idd als DP/DR / dissociatie. Heb daar altijd al last van, ook onderdeel van mijn dissociatieve stoornis maar drugs, en dan vooral blowen heeft dit oprecht zoveel erger gemaakt bij mij. Dus inderdaad geen gek idee om er mee op te passen. Het kan namelijk idd blijven hangen, ook als je nuchter bent. Ik kan nu helemaal niet meer blowen zo erg dat het is geworden. Ik raak zo gedissocieerd dat ik dan letterlijk niet meer weet waar ik ben.😵💫"
"Geniet ervan!! Ik ben zelf echt fan van 3-FA, wil als ik wat beter in mijn vel zit nog een keer 3-FMA proberen. Heb het al eens gebruikt in een FMA mix (2, 3 en 4-FMA) maar ik ben wel benieuwd hoe het is op zichzelf."
"Torchic zei: Wat vervelend om te horen! Ik heb vroeger veel last gehad van dissociaties en dat is toen (godzijdank) een hele tijd weggeweest maar sinds een tijdje is het er weer en het is echt verschrikkelijk en beïnvloed zoveel in m'n leven. Klik om te vergroten... Echt super rot dat het weer is terug gekomen😔. Het is zo'n naar gevoel om constant in een soort droom te leven. Ik weet niet of je dit ook hebt, maar alles gaat maar langs me heen, heb geen besef van tijd, mijn brein is altijd "te traag", zelfs voor simpele dingen als een praatje met iemand maken."
"Torchic zei: Ik herken wat je zegt inderdaad! Alsof je in een droom leeft, mistig, licht in m'n hoofd, wankel op m'n benen, angstig, zweten, gevoel van flauwvallen. Het is dan moeilijk om een gesprek te voeren met iemand of te functioneren. Het belemmert mij ook in mijn werk en dat vind ik echt heel erg vervelend Klik om te vergroten... Ja heel erg herkenbaar... Klinkt ook alsof je daarnaast last hebt van paniek(aanvallen) maar denk dat de meeste mensen met erge dissociatie/dpdr daar wel last van hebben. Lijkt me heel lastig als je werk hebt Ik merk dat ik zelfs al erg moeite heb met naar de supermarkt gaan bijvoorbeeld. Ik hoop voor je dat het wat minder gaat worden!"
"Broodzak zei: En zo voor de rest gebruik ik niet veel drugs alleen smoke ik nu wel elke dag voor een flinke tijd wat natuurlijk niet goed is maar wat wel heel erg helpt tegen alle stress en druk die ik heb zodat ik beter kan slapen. Klik om te vergroten... Is het erger geworden door het smoken? Wiet kan chronische dp/dr opwekken, en wellicht heb je er een gevoeligheid voor. Minderen daarmee zal dan de eerste stap zijn. Je hebt niet echt medicijnen voor dissociatie/dpdr. En dat moet je ook niet echt willen proberen, denk ik. Medicatie zit veel bijwerkingen aan. Ik heb zelf dissociatieve identiteitsstoornis en heb hele intense chronische dp/dr, niks qua medicatie heeft daar ooit ook maar iets mee geholpen. Je kunt altijd langs een arts gaan, maar die zal eerlijk gezegd niet zoveel voor je kunnen doen denk ik, helemaal als je nog iedere dag smoked. die zal wss ook zeggen dat je het beste kan minderen/stoppen met blowen. Gezond leven met zo min mogelijk drugs helpt bij dissociatie."
"Benzo"