#1
hi people,
ik(15) wilde vandaag boodschapjes doen met mijn vriend(21), en hij woont samen met een andere man, die vroeg of we een fles wijn voor hem mee wilde nemen.
ik heb toen alle boodschappen gedaan voor het avond eten, ik heb nog wat lekkers voor mezelf gekocht.
nadat we een uur in de rij hebben gestaan bij de kassa, vroeg die kassa chick om ons ID.
mijn vriend betaalde, hij kocht het. ik stond er alleen maar bij. en ik had mijn ID niet bij me, en ik ben geen 16, en daardoor kregen we het niet mee.
Maar als ik met mijn moeder een fles wijn koop, is er geen enkel probleem.
ik vind dit belachelijk. het was niet eens voor mij, hij kocht het.
ik wilde vragen of dit gewoon mag? mijn vriend kon ook weigeren zijn ID te laten zien, dat hoeft maar tot 21.
ik(15) wilde vandaag boodschapjes doen met mijn vriend(21), en hij woont samen met een andere man, die vroeg of we een fles wijn voor hem mee wilde nemen.
ik heb toen alle boodschappen gedaan voor het avond eten, ik heb nog wat lekkers voor mezelf gekocht.
nadat we een uur in de rij hebben gestaan bij de kassa, vroeg die kassa chick om ons ID.
mijn vriend betaalde, hij kocht het. ik stond er alleen maar bij. en ik had mijn ID niet bij me, en ik ben geen 16, en daardoor kregen we het niet mee.
Maar als ik met mijn moeder een fles wijn koop, is er geen enkel probleem.
ik vind dit belachelijk. het was niet eens voor mij, hij kocht het.
ik wilde vragen of dit gewoon mag? mijn vriend kon ook weigeren zijn ID te laten zien, dat hoeft maar tot 21.