Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een heftige verhalen lees ik hier over seroquel, zeg! Zelf kreeg ik ze vaker van een vriend. Ik gebruikte ze om te kunnen slapen na coke of speedgebruik. Ik nam er meestal 1 of 2 en viel dan gewoon lekker in slaap. Volgende dag wel een beetje suf en alle handelingen gaan wat trager/lastiger en ik had erg veel zin om te eten (wat ik dan ook lekker deed). Misschien is dat ook de reden van de gewichtstoename waar ik dingen over teruglees? Voor de rest geen rare bijwerkingen ofzo. Ik gebruik ze niet meer, zeker na de verhalen die ik erover teruglees en ik inmiddels niet meer zo'n nachtbrakertje ben..."
"Jmths zei: Ik heb zelf een tonnetje cafeïne en theanine staan en heb de combinatie hiervan als zeer prettig ervaren. Zo heb ik bij enkel cafeïne al snel last van trillende handjes en een opgejaagd gevoel waar de negatieve effecten van cafeïne gecombineerd met theanine voor mijn gevoel volledig weg vallen. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... In welke verhoudingen combineer je ze dan? Hoeveel gram en hoe neem je het tot je?"
"2-cb lijkt me ook het beste: minimale mindfuck en toch aangename visuals. Het is te vergelijken met de kleuren en patronen die je bij paddo's kan zien, maar geen kermissen en andere hallucinaties. Daarbij ga je er ook niet van nadenken. Gewoon leuk en visueel aangenaam. Neem niet al te veel, anders wordt het 'visueel te veel' (net zo als jouw avatar)"
"Ik heb geen middel nodig om geil te worden, want dat ben ik eigenlijk heel vaak OF heel snel als mijn vriend naar me kijkt ofzo... maar toch mis ik dat beetje alcohol soms in de sex game. Ik ben sinds een dikke twee maanden gestopt met drinken en snuiven en dat voelt hartstikke goed! Ik heb nog steeds stomende seks, maar ik mis soms dat losse wat je krijgt van alcohol. Net die remmingen wat meer los en die (pijn) grenzen wat verder, zodat ik het keiharde gedeelte langer vol hou en nog geiler vind. Nu is mijn vraag: wat kan ik in de plaats nemen van drank? Ik wil gezien mijn leefstijlverbetering geen middelen die echt slecht voor je zijn of waar je een dikke kater van krijgt (pep, coke, xtc, ghb, etc.). Wat kunnen de medeforummers me aanraden?"
"Er zijn op de een of andere manier altijd vleeseters die zich 'aangevallen' voelen omdat ze vlees eten. Ik voel me in ieder geval nooit 'aangevallen' omdat ik geen vlees eet. Need I say more?"
"missWappie zei: Weet niet zo goed of ik t beste met alles in 1 keer kan kappen, of bv eerst met de sosa en dan benzo's afbouwen. En alcohol, dat blijft gewoon lastig omdat iedereen t overal voor je neus houdt en ik mensen met lekker drankje op terrasje zie zitten enzo Klik om te vergroten... Heel begrijpelijk, maar wat helpt (bij mij dan) is om verder te denken dan het moment dat je zin hebt en verder te denken dan het eerste wijntje. Wat gbeurt er na het eerste wijntje? Meer wijntjes. Door meer wijntjes word ik onrustig. Als ik onrustig ben wil ik een lijntje en ook roken. Als de lijntjes op zijn wil ik weer een wijntje om te relaxen en kan ik niet slapen. Als ik niet kan slapen wil ik een benzo. Als ik die op heb ga ik slapen en word ik wakker met een rotgevoel en moet ik weer van voor af aan beginnen. Als je het eerste wijntje niet pakt, zakt de sterkste drang (3 minuten) snel weg. Ik ga wel iets anders doen in de tijd dat ik anders had zitten drinken o.i.d. Wandelen, sporten, natuur werkt helend! Ik ga ook vaker even kringlopen. Een leuk topje of jurkje vinden voor weinig (dat geld was je ook kwijt als je wel had toegegeven aan je zin in wappie zijn) en dat zien als een beloning voor jezelf. Met een goedkoop treinkaartje van het kruidvat ofzo even naar een andere stad. En nieuwe dingen ondernemen is ook erg fijn!!! Je geest is gewend aan bepaalde prikkels, nieuwe dingen ontdekken (museum, stad, plekken in de buurt, ga gewoon eens een stuk fietsen op de bonnefooi) geeft nieuwe prikkels waar je geen kater van hebt. Succes meid!!!"
"Fruitvlieg zei: Qua persoonlijkheid of gedrag heb ik er weinig last van en wat wel of niet goed is voor hemzelf weet hij zelf ook vast wel en daar moet ie dan maar mee aan de slag als de tijd rijp is.... Bij voorkeur in zijn eigen woning als ik er niet ben Klik om te vergroten... Mijn vriend heeft deze week dan eindelijk de stap gezet om af te kicken. De tijd was schijnbaar rijp, het verkeerde in mijn woning en ik was erbij.....Toch anders gelopen dan gewenst, maar goed, in good and bad times zullen we maar zeggen... Huilen, diarree, heftige buikkrampen, ijskoud, doodmoe, nergens zin in. En dat zijn vooral de lichamelijke afkickverschijnselen. Deze hebben vijf dagen aangehouden. Gisteren (dag vijf en weer thuis bij hemzelf) begon het mentale gedeelte pas echt. Depri, huilen, angst, algehele malese. Ik heb zo'n vermoeden dat de eerste vijf dagen nog een snoezig begin waren van een lang en pijnlijk proces. Moraal van het verhaal? Kraatjes vullen geen gaatjes of zoiets..."
"Wat gaan we dan doen samen?"
"Boosheid vind ik een hele nare emotie, dus ik probeer mezelf dan te kalmeren. Ik probeer de boosheid dan om te zetten in begrip, wat niet altijd erg makkelijk is! Ik ben er ook niet over uit of dit altijd wel zo goed is, want lekker boos zijn mag ook heus wel eens en is ook wel eens best terecht. Het is alleen zo'n rotgevoel en het vervelende is dat je je door het toedoen van een ander rot laat voelen. Om te kalmeren helpen mantra's mij heel goed:"
"Ook ik heb last van een afschuwelijk humeur na de rita: vooral veel irritatie, alles is vermoeiend of vervelend, alleen willen zijn en licht angstig afgewisseld met zachte, vrolijke momenten. Dit kan bij mij wel even aanhouden. Ik heb vrijdag flink wat genomen en heb vandaag nog steeds een kutdag. Ik eet voor de rest gezond, probeer wat te wandelen in het groen etc. en dat mag niet baten. Het besef dat Rita het zusje is van speed, maar dat je godzijdank geen smerige pepkater hebt is wellicht de enige verzachtende gedachte om vast te houden..."