Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is een erg oud topic, maar ik probeer het toch maar omdat mijn vraag over hetzelfde onderwerp gaat (neusschade door snuiven): Hoe reƫel is de kans dat er na jarenlang snuiven van (voornamelijk) amfetamine, een gaatje in het tussenschot van je neus ontstaat?"
"Is er voor heroine een methode om de versnijdingsmiddelen zo veel mogelijk te verwijderen en het puurder te maken? Voor amfetamine is er de vrij effectieve aceton/koffiefilter-methode (zie āspeed wasenā-topics). Bestaat er iets vergelijkbaars voor heroine?"
"Tijdloos zei: Waar wil je het meer puur voor maken bedoel IV/roken/snuiven? Ja er zijn methodes voor maar ligt eraan hoe je het wilt gebruiken. Be safe!! Klik om te vergroten... Roken, IV doe ik niet. De hero bevat voor mijn gevoel veel caffeine en\\of paracetamol. Dit eruit halen zou prettig zijn dus als je een methode weet hoor ik die graag!"
"KloteCbr zei: Voor de mensen die gepakt zijn met drugs, dit is die brochure van ā¬65,- met de antwoorden die je moet geven bij die psychiater, heeft me gigantisch geholpen en heb mān rijbewijs na 1e onderzoek gelijk terug gekregenšš½ Klik om te vergroten... Erg interessant, dank hiervoor. De āstrikvragenā waar veel over wordt gesproken komen na het lezen hiervan best logisch op mij over. heb je toevallig ook de brochures met voorbeeld gespreksverslagen die erbij zitten?"
"leveldesigner zei: Daarbij komt, zoals Tijdloos opmerkte, dat de kans echt heel erg groot is dat je de eerste keer, of keren ziek wordt. Wat zoveel inhoudt als dat je dan misselijk wordt, en dan helemaal niet meer geniet. Veel mensen proberen dan ertegen te vechten en willen niet over geven. Wat juist averechts werkt. Want geef je in zo'n geval gewoon even over dan is dat misselijk zijn als sneeuw voor de zon verdwenen, en kun je heerlijk genieten. Misschien had ik dat laatste beter niet kunnen zeggen. Want sommige mensen vonden dat misselijk zijn zo erg dat ze het gelijk lieten staat en nooit meer weer probeerden. Klik om te vergroten... Overgeven na het nemen van opiaten kan idd gebeuren maar beter zoveel mogelijk vermijden nu overgeven vernietigend is voor je gebit. Beter even op je buik liggen en dan gaat de misselijkheid weer weg."
"Hier hopelijk aanwezig"
"Ik heb kratom langere tijd gebruikt om van een opiatenafhankelijkheid af te komen. Voor dat doel (afkicken) is het erg geschikt. Nadeel van dit goedje is dat je er erg slecht / ongezond uit gaat zien. Ingevallen ogen, grauwe huid/haar/ogen. Er zijn ook andere nadelen die ik niet meer weet omdat het lang geleden is. Ik zal het niet gauw meer regelmatig gebruiken maar zonder kratom was afkicken van opiaten waarschijnlijk nooit gelukt. Ik zou het alleen aanraden voor incidenteel gebruik, al is de kans op misselijkheid dan erg groot en vind je het waarschijnlijk niets."